Advertentie | |
|
![]() |
|
De bauers gaan ze echt niet van de tv gooien hoor, met zo'n 6,4 miljoen kijkers. Tis me nog steeds een vraag hoe dat kan gebeuren maar goed. T was toch de laatste aflevering
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Lijn 4 moet blijven... ik wil gewoon lekker kunnen lachen om Gaby's schrijnende gebrek aan hersencellen.
![]() Wat er van mij wél weg mag: - Die show van Gordon, of eigenlijk alles wat met Gordon te maken heeft. Ranzige nicht met nog ranzigere grappen en een ranzig lachje. ![]() - Jensen; iedere keer als ik dat pafferige, wannabe-grappige figuur zie krijg ik de neiging om iets te vernielen. ![]() - Ab Normaal. Ik vind het echt enorm triest om te zien hoe een groep zwakzinnige mensen zich vol staat te gieten met bier en ondertussen luistert naar een roze konijn dat zouteloze moppen vertelt, afgewisseld met muziek van Rrrrrrrrrrrrrobbie Rrrrrrrrrrrronald, een foute man met fout haar en foute kleding. Brrr. - De Staatsloterijshow. ![]() - Volgens Hem, Volgens Haar: de enige komedieserie die het presteert om gewoon geen enkele geslaagde grap af te leveren. Of is dat inmiddels al van de buis gehaald? ![]()
Laatst gewijzigd op 22-11-2003 om 14:10. |
![]() |
|||
Citaat:
En realistisch... daar gaat 't me helemaal niet om. Ik heb liever een onvervalst stukje sci-fi zoals star trek, dan zo'n semi-grappig programma. Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Midden-Oosten topic II T_ID | 500 | 14-10-2007 17:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Als niemand kijkt I C U | 12 | 08-03-2006 16:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
bekeerd naar de islam merels | 199 | 04-10-2005 21:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 |