Advertentie | |
|
![]() |
|
Op de maan leven bacteriën, maar die komen er volgens mij via onze appoloscheepjes
![]() Tuurlijk is er buitenaards leven. En water is er ook zat op andere planeten. Misschien niet in ons sterrenstelsel maar in andere zekerweten wel. Ohja, op mars was ook wat water gevonden trouwens. Hoe dichtbij er inteligent leven is is de vraag, maar het zit er wel. Houd er wel rekening mee dat zij niet allemaal hetzelfde zijn, ook zij voeren onderlinge oorlogen en zullen (als zij ons kennen)meningsverschillen hebben over contact met ons.
|
![]() |
Ik las laatst in de krant dat men nog steeds de kans dat er leven is op Mars absoluut nog niet klein acht (waarom precies weet ik niet meer). Als men zelfs de mogelijkheid niet uitsluit dat er in ons eigen zonnestelsel leven is op een andere planeet dan de aarde, hoe kunnen we dan in vredesnaam een voorspelling doen over het complete heelal dat zo onvoorstelbaar groot is....
Persoonlijk denk ik dat de kans ontzettend groot is dat er nog ergens anders leven is, al is het maar een onnozele bacterie. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Tjah het zou best kunnen...
Zou grappig zijn.. er werdt echter niet in de bijbel over gesproken maar ja dat hoeft ook niet he.. bedoel waarom zou het er niet kunnen zijn.. het is zon mega groot heelal!! Misschien gaan we wel echt van die Star Trek rijzen maken in de future, lijkt me gaaf,,!! whoehoe!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wanneer vind jij iemand een (gothic)-wannabe? )Vampje( | 108 | 04-07-2005 23:06 | |
Lifestyle |
cu2-vragenlijst crook | 41 | 22-06-2005 18:02 | |
Lifestyle |
Blazers Love_Fulfilled | 60 | 28-04-2004 15:19 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |