![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
6 á 7 keer in de week, als ik 's ochtends echt laat ben dan skip ik het wel eens. Maar meestal scheer ik ook onder de douche (en dat is wel elke dag nodig eigenlijk) dus dan heb ik ook lekker zo'n ongeschoren look wat ik eigenlijk niks vind. En je overal wassen vind ik ook wel zo fris. Heb echt zo'n vies gevoel als ik zomaar in m'n kleren schiet.
|
![]() |
|
2 à 3 keer per week:
1 keer na de tennisles 1 keer nadat ik sport gehad heb op school en dan nog een keertje tussendoor. Zoveel zweet ik normaal niet hoor (en zeker niet in de winter, dan heb ik het meestal te koud ![]() Maar in de zomer (als ik dan wat meer zweet) ga ik vaak gaan zwemmen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weet je wat ik nou niet begrijp...
Waar halen jullie de tijd vandaan?! ![]() Smorgens haal ik het gewoon niet om te douchen (trek er altijd driekwartier voor uit, inclusief uit+aankleden, make-uppen, tandenpoetsen etc. )behalve op woendag en zondag omdat ik dan off pas laat hoef te beginnen, of nergens heen hoef. Ik zei dat ik 3-4x per week douchte, maar het is denk ik wel ietsjes meer. Hangt erg af van hoe druk mn week is, het is sowieso 3-4x per week, maar als ik meer tijd heb, of als ik ergens naar toe ga ofzo dan wel vaker... |
![]() |
|
Ik douche elke ochtend als ik naar mijn werk ga. In het weekend douche ik s'middags meestal pas.
Als ik s'middags/s'avonds intensief bezig ben geweest, wil ik s'avonds ook nog wel is douchen. gemiddeld douche ik denk ik dus 8 - 10 keer per week. Ik ga *nooit* naar mijn werk zonder gedouched te hebben; ik *moet* een douche hebben. |
![]() |
||
Citaat:
In elk geval al een stuk beter dan om 18:00 opstaan en dan snel douchen om nog avondmaal te kunnen vieren met familie op eerste kerstdag.
|
![]() |
Ik sta ervan te kijken dat sommige mensen zo weinig douchen.. 2 of 3 keer per week vind ik echt te weinig.. Tenzij je je dagelijks 'gewoon' wast..
Ik douche sowieso elke ochtend, om wakker te worden en omdat ik het gewoon niet fris vind om ongewassen in m'n kleren te stappen. Soms douche ik 's avonds ook nog, omdat ik me vies voel, omdat ik een zere rug heb of omdat ik bijvoorbeeld hoofdpijn heb. In het weekend douche ik ook gewoon als ik wakker word. Ik denk dat het gemiddeld uitkomt op zo'n 8 keer per week. Ik was ook iedere ochtend m'n haar.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Naakt douchen na voetballen daanf2 | 8 | 02-06-2014 17:06 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoevaak douchen jullie per week? Missy1234567890 | 500 | 09-09-2006 23:00 | |
De Kantine |
Moeten jullie op school na de gymles douchen? BananaSplit | 67 | 05-01-2006 11:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Jeuk na douchen teirg | 26 | 03-10-2004 02:37 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stukje] Douchen met de vijand juliettebinoche | 8 | 30-11-2003 16:56 | |
Algemene schoolzaken |
Douchen na gym? peaceflower | 75 | 18-05-2003 13:27 |