Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
anyways, wat jij hebt, heb ik heel lang ook gehad en tussen vriendjes door heb ik het ook nog eens altijd uiteindelijk gaat het over en kom je 'hem' tegen en ook nog iets, als je ernaar verlangt een vriendje te hebben, het zogezegd heel graag wil, dan straal je dat uit en gebeurt het niet. op het moment dat het jou koud laat en je denkt van ach, whatever, ik vind het wel okee zo, kom je ineens iedereen tegen op wie je altijd al verliefd zou worden als je muziek zo belangrijk vind, probeer dan eens jongens te spotten op plekken waar je graag uitgaat vanwege de muziek, jongens die je daar tegenkomt delen dan in ieder geval die interesse met jou en de rest is nogal vanzelfsprekend
||
Citaat:
alleen moet ik mijn leeftijd eventjes aanpassen in dit verhaal en jongens in meiden veranderen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Oja, ik stel geen 'eisen', ik zei van zelf wel of ik iemand leuk of niet vind.
||
Citaat:
qua uiterlijk moet ze "iets" hebben en dat "iets" is heel moeilijk onder woorden te brengen,sommige meisjes hebben dat en sommige,hoe mooi ze dan ook mogen zijn,niet |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Klaarkomen: geen controle Mymo09 | 21 | 13-12-2011 19:30 | |
Werk, Geld & Recht |
Huurtoeslag tuttebel | 10 | 29-07-2011 17:18 | |
Seksualiteit |
Een "Naam" hebben/krijgen... Ivon* | 46 | 29-08-2006 17:48 | |
Werk, Geld & Recht |
[IB-Groep] Weigerachtige ouders Daantje_0705 | 40 | 17-09-2005 11:59 | |
De Kantine |
wat stem je? nobody_knows_me | 405 | 20-10-2003 20:34 | |
De Kantine |
Neem jij genoegen met minder dan Perfect ? Bikinie-meisje | 50 | 17-10-2002 17:38 |