Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-12-2003, 15:00
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Laen schreef op 09-12-2003 @ 13:31:
verhaaltje over eisen
Dat zijn eisen die iedereen wel heeft denk ik. Iedereen wil graag iemand die goed bij hem/haar past en op de zelfde lijn zit. Zolang je geen lijstje hebt wat je systematisch afgaat bij elke gast die je tegen komt dan moet het toch wel een keer goed gaan.
Oud 09-12-2003, 18:57
coecie
coecie is offline
Citaat:
Haha... tsja, wat voor eisen stel ik dan.
Het zijn niet zo zeer eisen eigenlijk. Het is het plaatje wat moet kloppen. Ik hou ervan als ik echt heel open met een jongen kan praten, over wat dan ook, muziek, relaties, politiek, filosofie en ook sex. Ik vind het gewoon fijn als er geen taboes zijn. Daarnaast vind ik het heel erg belangrijk dat de desbetreffende jongen en ik een beetje op één lijn zitten wat betreft humor. Je moet toch met elkaar kunnen lachen?
Qua uiterlijk heb ik maar 1 eis en dat is dat een jongen uitstraling heeft, echt een blik die gewoon de aandacht trekt.
Ja dit klinkt misschien een beetje vaag, maar dat een jongen uitstraling heeft naja.. het is gewoon heel persoonlijk wat jij zelf onder uistraling verstaat denk ik.
Meestal als ik een jongen leuk vindt heeft ie bruin haar, maar ik vind ook wel eens jongens leuk met blond haar. De kleur haar maakt me dus ook niet zoveel uit. (Leuk vinden = dus niet verliefd zijn hé )
Als hij zich maar goed verzorgt. Lekker geurtje, tanden poetsen... Je weet wel!! Van die dingen die vanzelfsprekend zijn!! Toch?!
En dan heb je nog eerlijkheid, vertrouwen, enz.. maar dat vind ik ook vanzelfsprekend. Wie wil er nou een oneerlijke jongen?
Wat opleiding betreft maakt het me in principe niet zoveel uit. Als hij maar een soort van doel in z'n leven heeft. Als hij maar iets wil bereiken. Bv. hij heeft alleen een mavo diploma, maar wil onwijs graag (weet ik veel) leraar/journalist of wat dan ook worden. Stel hij wil dat.. en hij gaat ervoor. Dat vind ik mooi. Of het hem uiteindelijk lukt boeit mij niet zo. Maar dat hij 'the spirit' heeft om ervoor te gaan, dat hij dus niet zomaar opgeeft, dat vind ik belangrijk. Zo ben ik ook, dus dat is wel prettig. Anders irriteer ik me denk ik alleen maar.
Ohja, en een leuke bijkomstigheid is als hij muzikaal is, want muziek is mijn leven. Maar... ik wijs geen jongen af omdat hij niet muzikaal is, het zou gewoon leuk zijn om je passie te kunnen delen.

Nounou, het lijkt zo wel heel veel wat ik heb geschreven allemaal! Maar dat valt toch nog wel mee?
jeej! ik heb verkering met jouw perfecte jongen
anyways, wat jij hebt,
heb ik heel lang ook gehad
en tussen vriendjes door heb ik het ook nog eens altijd

uiteindelijk gaat het over en kom je 'hem' tegen

en ook nog iets, als je ernaar verlangt een vriendje te hebben, het zogezegd heel graag wil, dan straal je dat uit en gebeurt het niet. op het moment dat het jou koud laat en je denkt van ach, whatever, ik vind het wel okee zo, kom je ineens iedereen tegen op wie je altijd al verliefd zou worden

als je muziek zo belangrijk vind, probeer dan eens jongens te spotten op plekken waar je graag uitgaat vanwege de muziek, jongens die je daar tegenkomt delen dan in ieder geval die interesse met jou en de rest is nogal vanzelfsprekend
Oud 12-12-2003, 16:57
Smartie
Smartie is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 08-12-2003 @ 23:08:
Ik herken mezelf hier wel in eigenlijk Ben 17 (ben over ongeveer een half jaar 18) en heb nog nooit een relatie gehad, zelfs niet eens met iemand gezoend
Er zijn volgens mij wel een paar jongens die mij leuk hebben gevonden, maar die vond ik ook allemaal niet goed genoeg. Dat heeft echt niet alleen aan mij gelegen: zo was er eentje die zo wanhopig bezig was dat ik 'm wel moest afwijzen en nog eentje die me gewoon aan het stalken was. Verder heb ik ook gewoon een keer vette pech gehad, doordat we elkaar gewoon zijn misgelopen.
Volgens mij stel ik niet te hoge eisen, maar het moet gewoon een bepaald persoon zijn waar ik echt verliefd op word. Wat dat betreft geloof ik in liefde op het eerste gezicht: als ik met een jongen kennis maak, kan ik eigenlijk al gelijk zeggen of ik verliefd op 'm zou kunnen worden. Heel zwart-wit, maar ik kan het niet helpen. De rest vind ik dan eigenlijk niet goed genoeg voor een relatie als je het zo wil zeggen.
je haalt me de worden uit de mond...

alleen moet ik mijn leeftijd eventjes aanpassen in dit verhaal en jongens in meiden veranderen
Met citaat reageren
Oud 12-12-2003, 20:23
Judici0us
Judici0us is offline
Citaat:
Laen schreef op 07-12-2003 @ 23:28:
Zou ik gewoon genoegen moeten nemen met minder?
Neu-eh!

Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 12:51
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Another Way schreef op 08-12-2003 @ 18:50:
Ik herken het wel, ik heb ook hoge eisen. Zo een beetje 1 op de 30 meisjes voldoet aan de uiterlijke eisen, en dan beging ik nog niet eens over het innerlijke
1 op de 30 voldoet aan de uiterlijke eisen, en dat vind jij weinig? Vind ik best veel, ik kom niet vaak een jongen tegen die ik echt leuk vind qua uiterlijk. Ik vind sowieso bijna geen jongens echt knap, is weer wat anders dan leuk, dus wees blij met je 1 op de 30
Oja, ik stel geen 'eisen', ik zei van zelf wel of ik iemand leuk of niet vind.
Oud 13-12-2003, 15:04
gsus//87//
gsus//87// is offline
Citaat:
Laen schreef op 07-12-2003 @ 23:54:
Ja... daar hebben jullie ook wel gelijk in.
Maar, wat voor soort eisen stellen jullie dan aan een vriend/vriendin??
Daar was ik ook wel benieuwd naar...!!
ze moet aardig zijn,niet jonger zijn als mij en ze moet een eigen mening hebben (niet zo iemand die haar mening aanpast aan de groep)
qua uiterlijk moet ze "iets" hebben en dat "iets" is heel moeilijk onder woorden te brengen,sommige meisjes hebben dat en sommige,hoe mooi ze dan ook mogen zijn,niet
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 17:01
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Haha... tsja, wat voor eisen stel ik dan.
Het zijn niet zo zeer eisen eigenlijk. Het is het plaatje wat moet kloppen. Ik hou ervan als ik echt heel open met een jongen kan praten, over wat dan ook, muziek, relaties, politiek, filosofie en ook sex.moet kunnen Ik vind het gewoon fijn als er geen taboes zijn.vanzelfsprekend! Daarnaast vind ik het heel erg belangrijk dat de desbetreffende jongen en ik een beetje op één lijn zitten wat betreft humor. Je moet toch met elkaar kunnen lachen? zekers, dat ook
Qua uiterlijk heb ik maar 1 eis en dat is dat een jongen uitstraling heeft, echt een blik die gewoon de aandacht trekt. tsja.. kan ik moeilijk van mezelf beoordelen maar ik heb geen negatieve geluiden gehoord
Ja dit klinkt misschien een beetje vaag, maar dat een jongen uitstraling heeft naja.. het is gewoon heel persoonlijk wat jij zelf onder uistraling verstaat denk ik.
Meestal als ik een jongen leuk vindt heeft ie bruin haar, maar ik vind ook wel eens jongens leuk met blond haar. De kleur haar maakt me dus ook niet zoveel uit. (Leuk vinden = dus niet verliefd zijn hé ) Ik heb bruinig / donkerblond haar. Mooi toch
Als hij zich maar goed verzorgt. Lekker geurtje, tanden poetsen...Aan geurtjes doe ik niet tenzij ik uitga, wel deo, tandenpoetsen, enz. Je weet wel!! Van die dingen die vanzelfsprekend zijn!! Toch?!
En dan heb je nog eerlijkheid, vertrouwen, enz.. maar dat vind ik ook vanzelfsprekend. Wie wil er nou een oneerlijke jongen? inderdaad.
Wat opleiding betreft maakt het me in principe niet zoveel uit. Als hij maar een soort van doel in z'n leven heeft. Als hij maar iets wil bereiken. Bv. hij heeft alleen een mavo diploma, maar wil onwijs graag (weet ik veel) leraar/journalist of wat dan ook worden. Stel hij wil dat.. en hij gaat ervoor. Dat vind ik mooi. Of het hem uiteindelijk lukt boeit mij niet zo. Maar dat hij 'the spirit' heeft om ervoor te gaan, dat hij dus niet zomaar opgeeft, dat vind ik belangrijk. juh! Zo ben ik ook, dus dat is wel prettig. Anders irriteer ik me denk ik alleen maar.
Ohja, en een leuke bijkomstigheid is als hij muzikaal is, want muziek is mijn leven. Maar... ik wijs geen jongen af omdat hij niet muzikaal is, het zou gewoon leuk zijn om je passie te kunnen delen. ik ben ontzettend a-muzikaal helaas, terwijl mn vader eigenlijk één en al muziek is. tenzij je mijn geklooi met Cool Edit op de PC onder muziek maken verstaat.

Nounou, het lijkt zo wel heel veel wat ik heb geschreven allemaal! Maar dat valt toch nog wel mee?
Nee hoor, ik vind niet dat je extreem hoge eisen stelt maar hoe moet een jongen nou volgens jou kleden, of stel je daar geen eisen aan?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2003, 21:54
Sade
Sade is offline
Citaat:
Laen schreef op 07-12-2003 @ 23:28:
Ik sta zelf soms voor een raadsel. Zou ik gewoon genoegen moeten nemen met minder?

Wie herkent zichzelf in mij??
Ja, ik herken je verhaaltje wel een beetje. Ik vind dat je niet genoegen moet nemen met 'minder', je loopt vanzelf tegen iemand aan die je wel de moeite waard vindt
Oud 18-12-2003, 13:48
Practicalmagic
Practicalmagic is offline
Citaat:
Warsocket schreef op 07-12-2003 @ 23:36:
Euhm ik denk dat je gewoon geen eisen moet stelllen
ja ok wel "eisen" zoals eerlijk zijn etc

maar als je gaat zitten prakezeren over
opleidingsniveau
haarkleur
politieke voorkeur
milieu
vrienden

dan kan het zijn dat je een aantal leuke mannen misloopt

met geen eisen bedoel ik eigelijk je gevoel zget wel waneer iemand leuk is en waneer het goed zit
jamaar komop als je een serieuze relatie wilt hebben en je vriend houdt niet van het milieu of is een onwijze kapitalist, dan gaat het gewoon minder makkelijk omdat je erge meningsverschillen zijn.
Oud 18-12-2003, 13:51
Laen
Laen is offline
Citaat:
Practicalmagic schreef op 18-12-2003 @ 14:48:
jamaar komop als je een serieuze relatie wilt hebben en je vriend houdt niet van het milieu of is een onwijze kapitalist, dan gaat het gewoon minder makkelijk omdat je erge meningsverschillen zijn.
Ja daar heb je gelijk in. Maarja, daar val je dan toch automatisch al niet op? Tuurlijk zijn verschillen tussen mensen aantrekkelijk en spannend, maar meestal vind ik eerder jongens leuk als hij een beetje hetzelfde in elkaar zit als ik. Ik vind dus ook wel dat je daar wel degelijk op mag letten, dat doe je vanzelf al!
Reageren

Regels voor berichten