Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Quiana: Dat komt ook uit de vandale. "hoe je dat voor elkaar krijgt" was bedoelt als "hoe je het brainwashen daadwerkelijk voor elkaar krijgt" |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
www.google.nl www.logisch-denken.nl ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sinds wanneer is het leven een lijdensweg, het is net als de levensweg van alle organismen.
Met goede en fijne dingen, de dood is misschien een verlossing maar volgens mij komt er dan gewoon weer een leven. Volgens mij leer je in elk leven iets, soms gaat dat inderdaad gepaard met veel lijden zoals een ziekte, maar helemaal ongelukkig is niemand, iedereen heeft wel iets positiefs in zijn leven je moet het alleen goed zien te bekijken
|
als het leven door lichaamlijke pijn een lijdensweg wordt dan kan de dood inderdaad uiteindelijk een verlossing zijn....als je weet dat je de rest van je leven alleen nog maar helse pijnen voelt etc...of je door dementie zo vernederd wordt en ze dat ook beseffen....
als je geestelijk een lijdensweg leid dan denk ik niet dat de dood de enige oplossing is....zkerz niet...er zijn altijd nog andere oplossingen....er zijn genoeg pillen daarvoor in de wereld... kuzzie Phoebe
||
Citaat:
Zwak? Ik sta elke morgen op en ik moet tegen mezelf vechten om te blijven leven. Elke dag opnieuw is een sleur en toch blijf ik gaan. De mensen die in een psychiatrische kliniek zitten zijn tenminste vechters maar geen zwakkelingen. zelfmoord plegen is niet zwak zijn! En ik hoop maar dat we maar 1 keer hoeven te leven!
|
![]() |
|
|