Toen ik (in die week dan) precies 14,5 was, op een zomerjeugdkamp. Tis heeft ongeveer 6 dagen geduurd, onze 'romance' toen we allebei naar huis moesten was t over
Wel geinig: hij was (bijna precies) een jaar ouder dan ik en had al gezoend. Mij leek het echt niks, zo'n speekseluitwisseling en ik wilde dan ook alles doen om te vermijden dat t er van kwam (mn mond niet in de buurt van zijn mond laten komen terwijl hij me kusjes gaf op mn gezicht)....maarja toen zat ik per ongeluk toch ineens met mn mond in de buurt van zijn mond en toen gebeurde het toch.
Ik geloof niet dat ik het superlekker vond, maar ook niet vies denk ik. Kan me er niet bijster veel van herinneren. Ergens vond ik het natuurlijk wel exiting dat ik nu ontgroend werd.
Ik dacht op dat moment volgens mij: 'o, nu is het dus zover...ehmmm wat zegt de Fancy ook alweer? Beetje rondjes draaien, dan weer bij t puntje dan weer wat dieper

' heheh
ik deed maar wat, maar hij zei achteraf zoiets van 'Volgens mij ben ik echt niet de eerste met wie je hebt gezoend, dat kan niet'
Die week echt super veel gezoend, en toen ben ik tot de conclusie gekomen dat dat kleffe gedoe met zoenen niet echt iets voor mij is (maar was ook niet verliefd op hem ofzo)......hehe maar daar ben ik vorig jaar wel van terug gekomen......WOW zoenen kan echt wel lekker zijn en een goed voorspel hehe. Ik mis het nu echt (dat lekkere zoenen dan). Ik heb nu wel een vriend, maar we zoenen niet zo vaak. Ik vind niet dat hij dat lekker kan (maar dat komt meer omdat ik zijn mondsmaak/geur niet lekker vind etc.) ....gelukkig de laatste tijd doen we het wat meer en gaat het wel beter heb ik het idee.