![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zeker. Voordat ik met mijn vriend echt sex had gehad hadden we een avond gehad dat we echt van alles gedaan hebben behalve 'de daad zelf'. En dat was heel speciaal. We waren allebei onervaren, hadden wel allebei een eerste keer gehad, maar die waren beiden weinig bijzonder. We hadden ook nog nooit gebeft of gepijpt. Maar wat een speciale avond was dat. Eentje die ik nooit en te nimmer zal vergeten. En dat nog wel zonder het 'neuken'. Het gaat er juist om om de spanning op te bouwen zodat je beiden eigenlijk zo naar elkaar verlangt dat je niet meer te houden bent. @Fleet Admiral: Het is geven en nemen en geloof me, dat nemen vind je zeker weten niet erg! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
als je 'n rolletje verbandgaas neemt .. en dat strak in elkaar draaien.. dan doe je 'm dubbel en laat je 'n in de andere richting in elkaar draaien ( gaat bijna vanzelf) krijg je superzacht touw om iemand mee vast te binden en gaat niet irriteren.. ![]() owja en houd bij ledematen (polsen e'd) altijd 2 vingers ruimte onder het touw ! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat ga ik zeker proberen (en t liefst t weekend) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind het wel wat als een meisje/vrouw gewoon lekker meedoet en zegt wat ze wil, niet te afwachtend... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik vind het geil om in mijn keel geknepen te worden.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Rachel (verhaal van een beginner) *~SaBoTaGe~* | 38 | 01-09-2004 15:21 |