Advertentie | |
|
![]() |
|
In een bekende omgeving wel denk ik, maar in een onbekende omgeving ben ik niet meteen passief.. Dingen regelen doe ik ook graag wel
![]()
|
![]() |
Over het algemeen ben ik een beetje stil en verlegen, geef ik niet snel m'n mening enzo, maar das wel alleen bij mensen waarbij ik me niet op mn gemak voel, en ja, dat zijn veel mensen, want ik voel me niet zomaar echt op m'n gemak bij iemand, eigenlijk ben ik alleen maar bij m'n beste vriendin echt mezelf.
|
![]() |
|
als ik onder vrienden ben kan ik nogal dominant zijn: ik geef altijd mijn mening, en ben ook nog wel eens geneigd mijn mening door te drukken.
In de klas is het al wat minder, en als ikonder vreemden ben, ben ik juist ontzettend stil en verlegen.
|
Ik ben totaal niet dominant. Ik wil ook niet op de voorgrond aanwezig zijn. In veel gevallen (school, uitgaan etc.) ben ik er wel, maar heel onopvallend. Bij de diploma-uitreiking van de HAVO drukte de klassendocent het goed uit: "Je hoort hem niet, je ziet hem niet, en toch is hij er."
![]() Wel heb ik een eigen mening. Als mensen over een bepaald iets vragen van "Wat vind jij daar van?" zeg ik eerlijk wat ik er van denk. Maar dominant ben ik echt niet. Heeft voordelen, maar ook veel nadelen. Je kunt door anderen gedomineerd worden, dat zie ik gewoon. Ik ben best passief en teruggetrokken ja. Blij ermee? Nee niet echt. Het heeft echt veel nadelen en mensen kunnen er ondankbaar gebruik van maken. Maar goed, ik ben altijd verlegen en rustig geweest. Nu de laatste jaren ben ik wel opener maar over het algemeen blijf ik de nuchtere, rustige gast. Dat blijft gewoon, alhoewel ik doordat ik steeds meer vrienden krijg steeds meer contacten maak.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Dominant of onderdanig? Checker | 28 | 05-09-2012 19:34 | |
Seksualiteit |