Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2004, 23:34
Verwijderd
Als ik me op mijn gemak voel, ben ik duidelijk afwezig. Indien dat niet zo is, houd ik me liever een beetje stil en observeer ik.

Ik wil me zo min mogelijk laten beïnvloeden door mijn omgeving en heb vaak een mening over dingen, heel soms zelfs iets te voorbarig, naar mijn idee. Wanneer ik ergens een mening over heb, maak ik die bijna altijd kenbaar, tenzij zoiets heel negatieve gevolgen zou kunnen hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2004, 12:07
Verwijderd
ligt eraan. als ik me op m'n gemak voel kan ik best dominant en aanwezig zijn ja en dat mag best wat minder af en toe vind ik, maar als ik me niet zo op m'n gemak voel op ineens verlegen wordt (heb ik ook wel es last van bij vreemde mensen enzo ) dan ben ik helemaal niet dominant
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:10
Verwijderd
Ik ben dominant in de zin dat ik bijna altijd een mening ergens over heb, maar ik hou helemaal niet van dingen regelen en onwijs op de voorgrond te staan.. dus dan ben ik weer passief..

Conclusie: ik ben genuanceerd..
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:28
the tourist
the tourist is offline
Als ik me op mijn gemak voel, ben ik soms wel eens dominant. Meestal niet. Ik hou wel van dingen regelen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:29
Tandpasta
Tandpasta is offline
Ik hou me vooral op de achtergrond bezig, maar dat wil niet zeggen dat ik niet dominant ben.
Oud 08-01-2004, 13:29
Lionheart
het ligt eraan
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:30
Tandpasta
Tandpasta is offline
Citaat:
Lionheart schreef op 08-01-2004 @ 14:29:
het ligt eraan
Oud 08-01-2004, 13:35
Raven
Raven is offline
Citaat:
Melanie Wilkes schreef op 07-01-2004 @ 18:26:
Ben jij dominant?
Waarmee ik bedoel: Ben je duidelijk aanwezig? Heb je altijd een duidelijke eigen mening en kom je daar ook altijd voor uit? Vind je het fijn om allerlei dingen voor iedereen te regelen?

Of ben je niet dominant en juist passief?
Dus: Ben je meer teruggetrokken? Heb je wel een mening maar houd je die meestal gewoon voor je? Vind je het fijner als andere mensen dingen regelen?

En: Ben je hier blij mee, of zou je het liever veranderen?

Dacht dat je heel wat anders wilde vragen .. dorie
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:03
Shock
Shock is offline
In een bekende omgeving wel denk ik, maar in een onbekende omgeving ben ik niet meteen passief.. Dingen regelen doe ik ook graag wel
Oud 08-01-2004, 17:41
Verwijderd
In (vreemd) gezelschap ben ik meestal heel erg passief Maar met alleen mensen die ik goed ken als vrienden of familie, valt het volgens mij wel mee
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 17:41
Alexandros
Alexandros is offline
Ik ben vrij dominant.. mja, als ik met mensen ben die ik een beetje ken.. als ik tussen allemaal nieuwe mensen zit, ben ik vaak een stuk stiller
Oud 08-01-2004, 18:18
Quiana
Quiana is offline
In een bekende omgeving wel, in 'vreemde' omgevingen/situaties
ben ik iets terughoudener. (wat nog niet meteen betekent
dat ik passief ben oid.) Het liefst regel ik dingen zelf,
om de controle erover te houden, maar dat kan niet altijd.
Oud 08-01-2004, 18:36
:) L. :)
:) L. :) is offline
Over het algemeen ben ik een beetje stil en verlegen, geef ik niet snel m'n mening enzo, maar das wel alleen bij mensen waarbij ik me niet op mn gemak voel, en ja, dat zijn veel mensen, want ik voel me niet zomaar echt op m'n gemak bij iemand, eigenlijk ben ik alleen maar bij m'n beste vriendin echt mezelf.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:38
Verwijderd
Nah, bij nader inzien ben ik over het algemeen niet dominant. Ik domnieer overigens wel, maarja, dat is weer offtopic.

*pakt nog een palmpje*
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 18:41
Envy
Envy is offline
Ik denk dominant..ik geen bijna altijd mn mening over dingen (soms ook als die niet gewenst is haha ) vinden mensen soms wel irritant, ik praat (te) veel
Oud 08-01-2004, 18:44
Breg
Breg is offline
als ik onder vrienden ben kan ik nogal dominant zijn: ik geef altijd mijn mening, en ben ook nog wel eens geneigd mijn mening door te drukken.
In de klas is het al wat minder, en als ikonder vreemden ben, ben ik juist ontzettend stil en verlegen.
Oud 09-01-2004, 10:59
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben totaal niet dominant. Ik wil ook niet op de voorgrond aanwezig zijn. In veel gevallen (school, uitgaan etc.) ben ik er wel, maar heel onopvallend. Bij de diploma-uitreiking van de HAVO drukte de klassendocent het goed uit: "Je hoort hem niet, je ziet hem niet, en toch is hij er."
Wel heb ik een eigen mening. Als mensen over een bepaald iets vragen van "Wat vind jij daar van?" zeg ik eerlijk wat ik er van denk. Maar dominant ben ik echt niet. Heeft voordelen, maar ook veel nadelen. Je kunt door anderen gedomineerd worden, dat zie ik gewoon.
Ik ben best passief en teruggetrokken ja. Blij ermee? Nee niet echt. Het heeft echt veel nadelen en mensen kunnen er ondankbaar gebruik van maken. Maar goed, ik ben altijd verlegen en rustig geweest. Nu de laatste jaren ben ik wel opener maar over het algemeen blijf ik de nuchtere, rustige gast. Dat blijft gewoon, alhoewel ik doordat ik steeds meer vrienden krijg steeds meer contacten maak.
Reageren

Regels voor berichten