Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 06:55
Verwijderd
Ik heb er zelf een hekel aan, omdat ik weet dat mensen met je meeluisteren als je in een coupé zit, zeker wanneer het er ook nog eens vrij stil is.
Vreemd genoeg heb ik er echter geen hekel aan als andere mensen gebeld worden in de trein. Wat maakt het nou uit of 'ie met iemand aan het praten zit die naast hem zit, of die aan de andere kant van een telefoonverbinding zit Zolang er maar niet geschreeuwd wordt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 08:05
Tandpasta
Tandpasta is offline
Die zeikende Nederlanders ook altijd.
Oud 12-01-2004, 11:32
dolphin
dolphin is offline
Citaat:
lareno schreef op 12-01-2004 @ 07:55:
Ik heb er zelf een hekel aan, omdat ik weet dat mensen met je meeluisteren als je in een coupé zit, zeker wanneer het er ook nog eens vrij stil is.
Vreemd genoeg heb ik er echter geen hekel aan als andere mensen gebeld worden in de trein. Wat maakt het nou uit of 'ie met iemand aan het praten zit die naast hem zit, of die aan de andere kant van een telefoonverbinding zit Zolang er maar niet geschreeuwd wordt
helemaal mee eens,
ik heb er ook een hekel aan om zelf vanalles te gaan vertellen. Dan zeg ik minder als in andere situaties.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:45
Verwijderd
Ik voel me heel asociaal als ik bel in de trein, geen idee waarom. Als andere mensen bellen in de trein heb ik daar geen last van.

Ik voel me trouwens ook asociaal als ik op straat sta te bellen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 14:58
Boogie
Boogie is offline
Ik vind het ook irritant. Ik hoef niet betrokken te raken bij alle gezonheids- en relatieproblemen van wildvreemden. Bovendien storen ze de rust.

Zelf hou ik er ook niet van om te bellen in de trein. Sowieso niet met andere mensen in de buurt (ook niet thuis).
Oud 13-01-2004, 15:02
Verwijderd
Ik vind trouwens wel dat als iemand belt in de trein, dat ik dan het recht heb om wat diegene zegt door de telefoon af te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:10
Paris
Paris is offline
Citaat:
Boogie schreef op 13-01-2004 @ 15:58:
Ik vind het ook irritant. Ik hoef niet betrokken te raken bij alle gezonheids- en relatieproblemen van wildvreemden. Bovendien storen ze de rust.

Zelf hou ik er ook niet van om te bellen in de trein. Sowieso niet met andere mensen in de buurt (ook niet thuis).
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:20
Quiana
Quiana is offline
Het kan me niet bijzonder veel schelen eigenlijk.
Oud 13-01-2004, 15:26
Guybrush
Guybrush is offline
Citaat:
owlbeer schreef op 11-01-2004 @ 19:09:
Ik hoorde van een vriend van mij dattie het echt superiritant om te bellen of gebeld te worden in de trein. Dat vind ik raar als je op straat staat bel je toch ook?
Dat is anders. In de trein vind ik het gewoon vet kut om te bellen, omdat iedereen dan meeluistert. Op straat loop je door de menigte heen, niemand die met je meeluistert. Maar dat is nog niet het ergste, ik weet gewoon dat ik een hoop mensen irriteer om uitvoerig een gesprek te gaan houden in de trein, dus daarom wil ik het zoveel mogelijk laten.
Oud 13-01-2004, 15:35
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 12-01-2004 @ 07:20:
Ja

Als ik mijn mobieltje op trilalarm zet en ik word gebeld merk ik er niks van. En zacht zetten werkt ook niet. Dus ja, ik zet mijne flink hard en als ik word gebeld neem ik maar gewoon zo snel mogelijk op.
Pff, verzin eens wat nieuws. Dan leg je dat ding op je tafeltje of op je schoot ofzo als je verwacht dat je gebeld wordt. En dan nog, het leuke aan zo'n telefoon is dat je ook altijd kunt zien dat en door wie je gebeld bent enzo. Goh, stél je voor dat je in eerste instantie een oproepje mist.
Nounou.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 15:49
zwoesj
zwoesj is offline
Laat ze maar bellen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 22:31
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-01-2004 @ 16:02:
Ik vind trouwens wel dat als iemand belt in de trein, dat ik dan het recht heb om wat diegene zegt door de telefoon af te luisteren.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 13-01-2004 @ 16:35:
Pff, verzin eens wat nieuws. Dan leg je dat ding op je tafeltje of op je schoot ofzo als je verwacht dat je gebeld wordt. En dan nog, het leuke aan zo'n telefoon is dat je ook altijd kunt zien dat en door wie je gebeld bent enzo. Goh, stél je voor dat je in eerste instantie een oproepje mist.
Nounou.
Nee, als ik met de trein reis moet ik altijd best vaak overstappen dus dan bewaar ik em liever in mn tas omdat ik nogal snel dingen vergeet.
Nee hoor, als de persoon die je belt het op een bepaalde manier heeft ingesteld zie je alleen dat een onbekend nummer je heeft gebeld. Terwijl het nummer dan wel gewoon in mn telefoonboek staat.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 08:50
BCR
BCR is offline
Ik voel me wel een beetje opgelaten als ik zelf moet bellen in de trein. Dan heb ik het gevoel dat iedereen meeluistert, en waarschijnlijk is dat ook zo.

Maargoed, als iemand anders belt, ligt het er maar net aan of ik me er aan erger. Zoals waar het gesprek over gaat/hoe hard diegene praat/wat ik zelf aan het doen ben.
Oud 14-01-2004, 09:30
Optima
Optima is offline
bellen in de trein vind ik wel kunnen, mits dit zachtjes, of op normale gesprekstoon gebeurt. Je mag toch ook gewoon praten met iemand in de trein, waarom zou je dan niet mogen praten in een lulijzer?

het enige irritante vind ik die beltoons. Hoor je weer een of ander top 40 deuntje, dan weet ik al precies wat voor vlees ik in de kuip heb: van die profilieergeile tienertjes *blerg*

heeft telefoon op trilstand staan
Oud 14-01-2004, 11:52
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 14-01-2004 @ 07:24:
Nee, als ik met de trein reis moet ik altijd best vaak overstappen dus dan bewaar ik em liever in mn tas omdat ik nogal snel dingen vergeet.
Nee hoor, als de persoon die je belt het op een bepaalde manier heeft ingesteld zie je alleen dat een onbekend nummer je heeft gebeld. Terwijl het nummer dan wel gewoon in mn telefoonboek staat.
Jij hebt vast tig personen die je anoniem bellen. Als ze het zo belangrijk vinden dat jij ze op dat moment spreekt bellen ze nog wel een keer dan. Of zetten gewoon die anoniem functie uit.
Nogmaals, aan het missen van een telefoontje ga je niet dood.

Maar ach, je moet het verder zelf weten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:43
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik vind alleen de harde belgeluidjes irritant -> trillen.

Als ik wat moet bespreken ga ik ff bij de deuren staan, dan schaam ik me neit en heeft niemand last.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 17:55
Verwijderd
Ik zal het niet snel zelf doen, alleen om vertragingen door te geven. De rest bespreek ik thuis.
Hoewel ik toch regelmatig kan genieten om eenzijdig gehoorde ruzies, met bijbehorende scheldpartijen. Vaak schiet ik dan wel onbeschoft in de lach
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 18:47
graag gedaan
graag gedaan is offline
Ik bel eigenlijk alleen maar voor afspraken.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 19:13
Agnès
Agnès is offline
Ik vind het vreselijk irritant om al die deuntjes te gelijk horen afgaan en tenslotte al dat geblaat door elkaar heen, vooral als het druk is, vreselijk. Ik hou er zelf ook niet van te moeten bellen of gebeld worden in de trein, zet ik 'm nog liever uit.
Oud 14-01-2004, 19:59
geen punt.
geen punt. is offline
Geweldig als er iemand zit te bellen in de trein! Dan heb je tenminste wat te doen, lekker luisteren wat iemand allemaal bespreekt! Heel interessant soms hoor
Oud 15-01-2004, 00:59
WolterB
WolterB is offline
ik bel liever niet in de trein en als ik dat toch doe, probeer ik anderen niet te storen, want ik erger me ook altijd aan die discreet bellende mensen in de trein
Oud 15-01-2004, 06:42
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 14-01-2004 @ 12:52:
Jij hebt vast tig personen die je anoniem bellen. Als ze het zo belangrijk vinden dat jij ze op dat moment spreekt bellen ze nog wel een keer dan. Of zetten gewoon die anoniem functie uit.
Nogmaals, aan het missen van een telefoontje ga je niet dood.

Maar ach, je moet het verder zelf weten natuurlijk.
En jij kan voor mij bepalen hoe belangrijk een bepaald telefoontje voor mij is?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 07:25
almighty
almighty is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 14-01-2004 @ 18:43:
Ik vind alleen de harde belgeluidjes irritant -> trillen.
Oud 15-01-2004, 10:50
owlbeer
owlbeer is offline
Mensen mogen van mij op zich best meeluisteren. Tis echt niet zo dattik mijn grootste geheimen over de telefoon vertel. Meer zoiets van hoeisst? Waar zit je? Zie je zo ofsow
Oud 15-01-2004, 10:54
Verwijderd
ik vind het alleen irritant als het geschreeuw van zulke mensen zelfs nog boven het geluid van mijn discman uitkomt......

En je luistert automatisch mee als je iemand hoort telefoneren, dus daar moeten degene die bellen maar gewoon genoegen mee nemen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:03
A*
A* is offline
Ligt eraan wie er belt en waar het over gaat, soms is het zo nutteloos dat het me niet boeit wie er mee luisterd en andere keren hou ik het gesprek kort.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:19
cha0s
cha0s is offline
Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken zeg...
Oud 15-01-2004, 12:28
Verwijderd
Ik bel wel in de trein, geen probleem, maar ik schreeuw niet. Sommige mensen denken dat het nodig is om te schreeuwen wanneer je belt in de trein, dat is afschuwelijk. Laatst nog een lallende idioot die afschuwelijk bekakt en semi-wetenschappelijk zat te schreeuwen met een andere lallende idioot. Pfff, op een gegeven moment schreeuwde iemand aan de andere kant van de coupé dat hij maar eens wat zachter moest praten... niet dat dat hielp... 't Was echt te luid

Maar goed, sommige mensen praten ook te luid... dat soort dingen vind ik dan asociaal, maar bellen op zich is geen probleem. In de bus wel, want daar mag het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 12:49
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jaha maar het verschil tussen de straat en de trein is dat je op straat wel eens alleen loopt. In de trein zit altijd wel iemand bij je in de coupé.
Ikzelf vind het niet irritant. Mensen mogen overal bereikbaar zijn vind ik. Zelf bel ik ook in de trein, zeker als het dringend is.
Reageren

Regels voor berichten