Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het ook irritant. Ik hoef niet betrokken te raken bij alle gezonheids- en relatieproblemen van wildvreemden. Bovendien storen ze de rust.
Zelf hou ik er ook niet van om te bellen in de trein. Sowieso niet met andere mensen in de buurt (ook niet thuis).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nounou. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee hoor, als de persoon die je belt het op een bepaalde manier heeft ingesteld zie je alleen dat een onbekend nummer je heeft gebeld. Terwijl het nummer dan wel gewoon in mn telefoonboek staat. ![]() |
![]() |
|
Ik voel me wel een beetje opgelaten als ik zelf moet bellen in de trein. Dan heb ik het gevoel dat iedereen meeluistert, en waarschijnlijk is dat ook zo.
![]() Maargoed, als iemand anders belt, ligt het er maar net aan of ik me er aan erger. Zoals waar het gesprek over gaat/hoe hard diegene praat/wat ik zelf aan het doen ben.
|
bellen in de trein vind ik wel kunnen, mits dit zachtjes, of op normale gesprekstoon gebeurt. Je mag toch ook gewoon praten met iemand in de trein, waarom zou je dan niet mogen praten in een lulijzer?
het enige irritante vind ik die beltoons. Hoor je weer een of ander top 40 deuntje, dan weet ik al precies wat voor vlees ik in de kuip heb: van die profilieergeile tienertjes *blerg* heeft telefoon op trilstand staan
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nogmaals, aan het missen van een telefoontje ga je niet dood. Maar ach, je moet het verder zelf weten natuurlijk. |
![]() |
|
Ik vind het vreselijk irritant om al die deuntjes te gelijk horen afgaan en tenslotte al dat geblaat door elkaar heen, vooral als het druk is, vreselijk. Ik hou er zelf ook niet van te moeten bellen of gebeld worden in de trein, zet ik 'm nog liever uit.
|
ik bel liever niet in de trein en als ik dat toch doe, probeer ik anderen niet te storen, want ik erger me ook altijd aan die discreet bellende mensen in de trein
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mensen mogen van mij op zich best meeluisteren. Tis echt niet zo dattik mijn grootste geheimen over de telefoon vertel. Meer zoiets van hoeisst? Waar zit je? Zie je zo ofsow
![]()
|
Verwijderd
|
Ik bel wel in de trein, geen probleem, maar ik schreeuw niet. Sommige mensen denken dat het nodig is om te schreeuwen wanneer je belt in de trein, dat is afschuwelijk. Laatst nog een lallende idioot die afschuwelijk bekakt en semi-wetenschappelijk zat te schreeuwen met een andere lallende idioot. Pfff, op een gegeven moment schreeuwde iemand aan de andere kant van de coupé dat hij maar eens wat zachter moest praten... niet dat dat hielp... 't Was echt te luid
![]() Maar goed, sommige mensen praten ook te luid... dat soort dingen vind ik dan asociaal, maar bellen op zich is geen probleem. In de bus wel, want daar mag het gewoon niet. |
![]() |
|
Jaha maar het verschil tussen de straat en de trein is dat je op straat wel eens alleen loopt. In de trein zit altijd wel iemand bij je in de coupé.
Ikzelf vind het niet irritant. Mensen mogen overal bereikbaar zijn vind ik. Zelf bel ik ook in de trein, zeker als het dringend is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Zinnen die je nooit meer wilt horen Uice | 500 | 18-05-2008 16:18 | |
Verkeer & Vervoer |
Stilteruimte in de trein: moment van rust of juist van ergernis? Adore | 85 | 04-12-2007 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Met de trein Hestea | 10 | 03-11-2006 10:21 | |
Lifestyle |
Confessions lifestyle. Tom Violence | 332 | 10-04-2006 11:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Mobiel gestoord sy'rai | 84 | 05-12-2004 15:17 | |
De Kantine |
Bellen in de trein miro | 52 | 21-04-2003 13:14 |