Advertentie | |
|
![]() |
|
nu zou ik echt nog niet samen willen wonen, ik vind het wel prettig zo op kamers. Maar over een tijdje zijn mijn vriendje en ik, als het goed is, allebei tegelijk klaar met onze studie en ik moet dan sowieso m'n kamer uit. Mja, misschien dan wel. Maar daar moet ik eerst goed over nadenken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet van plan in de toekomst met mijn huidige vriend samen te gaan wonen, ookal zijn we jaren samen.
![]() Natuurlijk zie ik mijn vriend graag en wil ik graag bij hem zijn, maar ik ben niet van plan samen te gaan wonen met vriend/ verloofde etc. tenzij wij getrouwd zijn. (niet dat het me niet leuk lijkt enzo, integendeel!) yuh ![]() is er eigenlijk iemand die mijn mening deelt? Laatst gewijzigd op 13-01-2004 om 16:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik heb net iets te vaak gehad dat ik dacht echt de goede man te pakken te hebben, en dat het dan toch weer ergens op stukliep.
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is in mijn geval dus gewoon heel fijn ![]() (En hij gaat zo nu en dan voor het werk weg, nu zit hij bijvoorbeeld 2 weken in Florida, dus ik heb ook nog eens het rijk alleen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik zie het huwelijk dus als meer dan alleen een papiertje of een ring. |
![]() |
||
Citaat:
maar als dat betekend bij mijn vriend intrekken is dat helemaal fijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil dus het huis uit, hij ook.. en samenwonen zien we ook wel zitten.. wat houdt je dan nog tegen? sommigen zeggen: op je 18e al samenwonen? of: nu al samenwonen? Jullie zijn een jaar bij elkaar! (maarja, voordat t gebeurt gaat er ook wat tijd voorbij ![]() Maar dat maakt me niet uit. Veel voordeliger, ik zie mn vriend wat vaker en t lijkt me gewoon heerlijk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat ik voor veel mensen spreek als ik zeg dat ik thuis niet tekort kom. Sterker nog, ik heb het hier best naar mn zin. Ik wil alleen liever mijn eigen huis met eigen regels en dergelijke hebben. En bij mijn vriend zijn. Na 18 jaar groei je ook wel eens 'uit' een gezin, hoor. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb al eens samen gewoond met mijn ex, en dat was toen we net een jaar samen waren.
Daar moet je nooit te vroeg mee beginnen, eerst voor jezelf kunnen zorgen, en dan pas kijken of je dat ook voor je partner kan doen. Maar dat is mijn ervaring. Nu zou ik ook wel met mijn vriendin willen samen wonen, heel graag zelfs, maar mijn verstand houdt me tegen, als de dood dat het dan weer mis gaat |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend en ik hebben het er wel eens over gehad, en in de toekomst willen we zeker gaan samenwonen. We hebben echter pas 7 maanden een relatie, dus dat is wel erg snel. Bovendien moet hij nu nog één jaar naar school, daarna wil hij nog een andere opleiding gaan doen. Ik ben nu eerstejaars, en moet hierna ook nog minimaal 3 jaar naar school.
Ik wil persé eerst mijn opleiding afgemaakt hebben voordat ik samen ga wonen, en mijn vriend wil dat ook. Dan hebben we de kans om "echt" te gaan sparen, en een leuk huisje te kopen/huren |
![]() |
|
Ik woon nu nog thuis, en ik heb altijd gezegt dat de eerste keer dat ik het huis uitga dat ik met vrienden of een in een studentenflat wil gaan wonen. Ik ben bang dat als ik gelijk uit huis met mijn vriend ga samenwonen dat ik daar later spijt van krijg omdat ik dan nooit heb ervaren hoe het is om echt "alleen" te wonen. En dat vind ik nog steeds. Maar nadat ervaren te hebben lijkt samenwonen me heeeer-lijk
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen... snowflakes | 46 | 07-09-2009 20:47 | |
Liefde & Relatie |
Jaloers op je vrienden omdat zij wel samenwonen Blackeyed | 34 | 01-02-2009 21:12 | |
Liefde & Relatie |
Roken en Samenwonen strawberryangel | 131 | 12-12-2005 01:06 | |
Liefde & Relatie |
Samenwonen Verwijderd | 46 | 28-06-2005 20:00 | |
Liefde & Relatie |
samenwonen pudding met vel | 30 | 11-11-2004 20:40 |