Advertentie | |
|
![]() |
|
Mjah ik ben de zanger van Lost Prophets in de MAc tegengekomen tijdens Deco 2002 (helaas wle midtown gemist
![]() Uh die gasten van Anti-Flag zijn relax, na de show gaan Hans en ik het haar van Pat verneuken ![]() Justin kwamen ook nog in A'dam tegen en hij had heel true een Ensign shirt aan ![]() In leiden kwamen we ook de gitarist van Stretch Arm Strong tegen, we gingen toen naar hun show, alleen we konde de Q-bus niet vinden.. Maar gelukkig kwamen de gitarist nog tegen, ook relaxe dude, alleen hij is wel chibi ![]()
|
DAPHNE DAPHNE DAPHNE DAPHNE
ik kwam gabe tegen als 'model' ![]() http://www.hottopic.com/store/produc...=222291&RN=109
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb meloen met hem gegeten en toen heeft hij zn portomonnee gebruikt als servet, dus wat lul je nou. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een hoop van mijn oude helden ontmoet.
Ik heb een biertje gedronken met Greg Graffin van Bad Religion en een tijd met hem staan lullen. Ik heb bij de afgelopen deco tour Nofx ontmoet al was ik zo lam dat ik daar nog maar weinig van weet. Ik heb 2 uurtjes backstage met Pennywise gehangen. Ik ben de stad in geweest met de drummer en de bassist van Agnostic Front en die bassist herkende me de tour daarop nog. Dat zijn de ontmoetingen die ik me zo 1,2,3 kan herinneren maar er zijn er nog wel wat meer. edit: bedenk me net dat ik ook nog heb gesmookt met de zanger van de real mckenzies op midsummer hardcore event. Hele goeie gozer, heb nog een poster gekregen van hem waar hij op had geschreven: Stay punk, be drunk! ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2004 om 14:06. |
![]() |
|
|