![]() |
|
Verwijderd
|
Ik merk wel dat als ik het een tijdje niet doe, dat de behoefte om het te doen dan ook afneemt. Maar dat proces treedt pas in nadat ik het een dag of vijf, zes niet meer gedaan heb. Maar misschien komt dat wel doordat de boel dan helemaal numb en gevoelloos is.
![]() Anyway, in een doorsneeweek gemiddeld éenmaal per dag...gewoon elke avond. Een orgasme/seksuele bevrediging is goed voor de nachtrust. Dat is bekend in de psychologische wetenschap. |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me nogal kort door de bocht.. een correlatie betekent natuurlijk niet automatisch een causaal verband ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ik persoonlijk heb af en toe tijden dat ik denk 'lama ook, ik heb er helemaal geen zin in', en als ik moe en gefrustreerd ben, dan doe ik het vaker. |
![]() |
|
![]() |
als ik mn vent 2 weken niet zie en tog behoefte heb en er toevallig een leuke film op tv is laat k mn vingertjes wel werken hoor...
mja, echte sex blijft beter
|
Mijn ex deed het niet, toen ze zei dat ze het niet deed geloofde ik haar niet, maar ergens anders kon ik wel eruit halen. Ze kon niet goed van de sex genieten, denk ik. Dat komt denk ik dus omdat ze niet mastubeert en haar eigen lichaam nog niet goed kent. Maja, ze was ook nog maar 14.
![]() Maar dan nog, op zo'n leeftijd doe je het toch al wel met jezelf, ofnie dan? |
![]() |
||
Citaat:
Ik word moe en ik ga geloof ik dingen dubbel zeggen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Je moet iets doen, maar je doet het niet! Gebruikers | 9 | 23-05-2014 21:40 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Doe het niet xineof | 10 | 03-09-2003 18:00 | |
Psychologie |
Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder? Miracle | 33 | 05-01-2003 21:56 | |
Verhalen & Gedichten |
doe het niet s p e a r i t t | 12 | 10-03-2002 21:20 | |
ARTistiek |
Een nieuw verhaal van mij: ik noem het maar Contact Anne | 9 | 01-11-2001 14:50 |