Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2004, 21:08
Verwijderd
omdat ze zelf de bankjes mollen/onderpissen/onderspugen zodat ze er uit slimhied niet op gaan zitten
Advertentie
Oud 23-01-2004, 21:09
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
omdat ze meetings hebben met een hele zooi op het centraal station en dan geen zitplek hebben.
Oud 23-01-2004, 21:53
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tis onzin maar in de zomer vind ik het niet erg... in de winter niet veel te kout enzo...
Oud 23-01-2004, 21:53
Verwijderd
omdat blaasontsteking een must is onder de alto's
Oud 23-01-2004, 21:55
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik zit ook wel eens op de grond maar ben geen alto of skater goor.
Oud 23-01-2004, 21:55
Verwijderd
omdat anders de stoel / bank waar ze op zitten vies wordt

DUH!
Oud 23-01-2004, 21:58
Dminor
Dminor is offline
Omdat ze daar een enorme kick van krijgen.
Oud 23-01-2004, 22:07
.boris
.boris is offline
Alto's stinken, de grond vaak ook...
Oud 23-01-2004, 22:11
Multilot
Multilot is offline
Als er geen plaats is ergens, ga ik ook wel op de grond zitten. Dan uiteraard wel zo dat anderen er langs kunnen (behalve als ik chagerijnig ben)

Maar een antwoord op je vraag heb ik eigenlijk niet...

@ Sortjuh: Waarom voel jij je toch bij elk topic zo ontzettend aangesproken. Je doet veel te hard je best om maar 'anders' te zijn dan anderen... (of juist mee te lopen)
Oud 23-01-2004, 22:11
Verwijderd
ohh h jij bent er zo een die er graag aan ruikt?
Oud 23-01-2004, 22:12
Nefiāth
Nefiāth is offline
Ik zie ook genoeg "normale" mensen op de grond zitten hoor . Het is gewoon handig als je met een grote groep bent, veel alto's klitten samen. En het is een stuk gezelliger als naast elkaar op een bankje zitten. Alhoewel ik iig in de winter zeker voor een normale aula stoel zou kiezen .
Oud 23-01-2004, 22:15
Verwijderd
Ik zit ook wel eens op de grond, maar dan vooral wanneer de kantine bomvol zit of ik ergens bij een lokaal wacht. (Staan daar nergens stoelen, dus dan moet het maar.)
En het zit niet vervelend ofzo, niet beter dan een stoel...
Maar ja, ik studeer dan ook Japans, dus dan moet je gewoon wel veel op de grond zitten he
Oud 23-01-2004, 22:16
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Multilot schreef op 23-01-2004 @ 23:11:
Als er geen plaats is ergens, ga ik ook wel op de grond zitten. Dan uiteraard wel zo dat anderen er langs kunnen (behalve als ik chagerijnig ben)

Maar een antwoord op je vraag heb ik eigenlijk niet...

@ Sortjuh: Waarom voel jij je toch bij elk topic zo ontzettend aangesproken. Je doet veel te hard je best om maar 'anders' te zijn dan anderen... (of juist mee te lopen)
ik ben ook anders, maar ik bedoel alleen,... dat er weer zo negatief gedaan word... hallow,.. als je het fijn vind om op de grond te zitten,... dat ga je tog op de grond zitten,... en als iemand in de weg zit loopt je er omheen,.. of je vraagt of je erlangs mag,... op sgol zitten ze ook altijd voor mij kluisje,...gaak tog ookniet moeilijk omdoen,... ik vind het gwoon stom dat er zoown punt van word gmaakt,... dat sommige mensen op de grond zitten,.. en dat zijn niet alleen skaters en altoows,... er zijn genoeg mensen die dat doen....
Oud 23-01-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:16:
ik ben ook anders
Iedereen is anders, dus eigenlijk ben jij heel erg hetzelfde... Eng he?
Oud 23-01-2004, 22:18
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-01-2004 @ 23:17:
Iedereen is anders, dus eigenlijk ben jij heel erg hetzelfde... Eng he?
neej,.. eigenlijk niet....
Oud 23-01-2004, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:18:
neej,.. eigenlijk niet....
Doe dan niet zoveel moeite
Oud 23-01-2004, 22:20
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-01-2004 @ 23:19:
Doe dan niet zoveel moeite
ik doe geen moeite
Oud 23-01-2004, 22:21
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
ik ben ook anders, maar ik bedoel alleen,... dat er weer zo negatief gedaan word... hallow,.. als je het fijn vind om op de grond te zitten,... dat ga je tog op de grond zitten,... en als iemand in de weg zit loopt je er omheen,.. of je vraagt of je erlangs mag,... op sgol zitten ze ook altijd voor mij kluisje,...gaak tog ookniet moeilijk omdoen,... ik vind het gwoon stom dat er zoown punt van word gmaakt,... dat sommige mensen op de grond zitten,.. en dat zijn niet alleen skaters en altoows,... er zijn genoeg mensen die dat doen....
ga jij nog naar school?
een altoschool zeker want dit nederlands hebben ze mij nooit geleerd
Oud 23-01-2004, 22:23
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-01-2004 @ 23:21:
ga jij nog naar school?
een altoschool zeker want dit nederlands hebben ze mij nooit geleerd

iedreen wete nu inmiddels wel dat ik Breezer typ,... dan hoef je het niet nog eens extra te zegge
Oud 23-01-2004, 22:24
Verwijderd
Dat hoort gewoon zo, in kleermakerszit. Anders ben je natuurlijk niet waarlijk skater of alto.
Oud 23-01-2004, 22:28
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:23:
iedreen wete nu inmiddels wel dat ik Breezer typ,... dan hoef je het niet nog eens extra te zegge
nou nee dat breezer kan ik nog mee leven, maar loopT jij
Jezus Christus, dat is echt heel erg.
Oud 23-01-2004, 22:30
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-01-2004 @ 23:28:
nou nee dat breezer kan ik nog mee leven, maar loopT jij
Jezus Christus, dat is echt heel erg.
Dat was een typfout...
Oud 23-01-2004, 22:32
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:30:
Dat was een typfout...
ghehe dan heb je vast hele grote vinger, bij mij zitten de p en de t vrij ver uit elkaar
maar tis goed met je
Dare to be different!
Oud 23-01-2004, 22:34
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
De enige die hier een ontzettend punt van maakt, ben jij zelf. (je hebt ook redelijk wat puntjes in je post staan ja)
Van mij mag je best op de grond zitten en ik denk dat er heel veel mensen helemaal geen moeite mee hebben. Maar jij voelt je direct aangevallen omdat jij toch 'anders' bent. Gevolg, discussie waar je je nog meer aangevallen gaat voelen.
Oud 23-01-2004, 22:35
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Multilot schreef op 23-01-2004 @ 23:34:
De enige die hier een ontzettend punt van maakt, ben jij zelf. (je hebt ook redelijk wat puntjes in je post staan ja)
Van mij mag je best op de grond zitten en ik denk dat er heel veel mensen helemaal geen moeite mee hebben. Maar jij voelt je direct aangevallen omdat jij toch 'anders' bent. Gevolg, discussie waar je je nog meer aangevallen gaat voelen.
Nouw,... ik vindt t gwoon onnodig,.. dat er om word gezeurd dat er mensnen zijn diej op de grond zitten...
Oud 23-01-2004, 22:37
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:35:
Nouw,... ik vindt t gwoon onnodig,.. dat er om word gezeurd dat er mensnen zijn diej op de grond zitten...
dus ga je daaaaaaaaar maar over zeuren

tis een forum meissie, als je daar niet tegenkunt moet je naar gothUnited of altopowerrrr.com gaan
Oud 23-01-2004, 22:41
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-01-2004 @ 23:37:
dus ga je daaaaaaaaar maar over zeuren

tis een forum meissie, als je daar niet tegenkunt moet je naar gothUnited of altopowerrrr.com gaan
noujaah,.. ik mag mijn mening tog uiten!
Oud 23-01-2004, 22:42
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:35:
ok, laatste post in de ijdele hoop dat je het dan begrijpt...
Er wordt niet om gezeurd, er wordt alleen gevraagd waarom dat zo is. Het is absoluut generalliseren, daarom moet je niet alles altijd even serieus nemen...
Oud 23-01-2004, 22:44
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Multilot schreef op 23-01-2004 @ 23:42:
ok, laatste post in de ijdele hoop dat je het dan begrijpt...
Er wordt niet om gezeurd, er wordt alleen gevraagd waarom dat zo is. Het is absoluut generalliseren, daarom moet je niet alles altijd even serieus nemen...

Maar er zijn er ook in dit topic die erover beginnen te zeuren dat ze in de weg zitten enz.
Oud 23-01-2004, 22:46
Juvenile
Juvenile is offline
Laat alsjeblieft zitten, dit wordt echt een kutdiscussie zo.
Oud 23-01-2004, 22:47
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:44:
Maar er zijn er ook in dit topic die erover beginnen te zeuren dat ze in de weg zitten enz.
Als er iemand op de grond zit en dat is op het pad waar jij loopt dan is dat toch ook irritant? Een pad, stoep, gang, trap is in de eerste plaats bedoeld om op te lopen. Die hebben dus voorrang en dus kan ik het me ook wel voorstellen dat die mensen die daar zitten, in de weg zouden zitten.
Oud 23-01-2004, 22:47
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Juvenile schreef op 23-01-2004 @ 23:46:
Laat alsjeblieft zitten, dit wordt echt een kutdiscussie zo.
daar heb jij een punt, sorry
Oud 23-01-2004, 22:49
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:41:
noujaah,.. ik mag mijn mening tog uiten!
dat mag altijd
Oud 23-01-2004, 22:55
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
Multilot schreef op 23-01-2004 @ 23:47:
Als er iemand op de grond zit en dat is op het pad waar jij loopt dan is dat toch ook irritant? Een pad, stoep, gang, trap is in de eerste plaats bedoeld om op te lopen. Die hebben dus voorrang en dus kan ik het me ook wel voorstellen dat die mensen die daar zitten, in de weg zouden zitten.
dan kan je tog vragen of ze uit de weg willen gaan...!

Laatst gewijzigd op 23-01-2004 om 22:59.
Oud 23-01-2004, 22:58
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:55:
dan kan je tgo vragen of ze uit de weg willen gaan...!
stoep --> om op te lopen
bankje --> om op te zitten

dus ik ga niet iemand vragen of ik erlangs mag als hij op datgene gaat zitten wat voor mij gemaakt is om overheen te lopen.
Oud 23-01-2004, 22:59
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 23-01-2004 @ 23:58:
stoep --> om op te lopen
bankje --> om op te zitten

dus ik ga niet iemand vragen of ik erlangs mag als hij op datgene gaat zitten wat voor mij gemaakt is om overheen te lopen.
Voor JOU gemaakt nogwel...
Oud 23-01-2004, 23:03
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 23:59:
Voor JOU gemaakt nogwel...
Sorry maar zoveel dommigheid kan ik ook niet tegenop

Oud 23-01-2004, 23:04
PV
PV is offline
Dan hoeven ze hun kleren niet zelf expres vies te maken maar dan gaat dat vanzelf al?
Oud 23-01-2004, 23:07
De Veroorzaker
Citaat:
PV schreef op 24-01-2004 @ 00:04:
Dan hoeven ze hun kleren niet zelf expres vies te maken maar dan gaat dat vanzelf al?
en dan krijg je sneller gaten in je broek, lijk je nog meer op kurt cobain en stijg je weer een paar plekjes richting uberopperalto
Oud 23-01-2004, 23:09
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 24-01-2004 @ 00:03:
Sorry maar zoveel dommigheid kan ik ook niet tegenop

[afbeelding]
kan je nagaan...
Oud 23-01-2004, 23:09
PV
PV is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 24-01-2004 @ 00:07:
en dan krijg je sneller gaten in je broek, lijk je nog meer op kurt cobain en stijg je weer een paar plekjes richting uberopperalto
Wel makkelijk, op die manier hoef je nooit nieuwe kleren te kopen lijkt me, ze lijken allemaal op elkaar dan
Oud 23-01-2004, 23:10
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 24-01-2004 @ 00:09:
kan je nagaan...
zal ik ook zeker doen.................................................................. ...............
...................................................................
Oud 23-01-2004, 23:12
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 24-01-2004 @ 00:10:
zal ik ook zeker doen.................................................................. ...............
...................................................................

Boeiend om te weten
Oud 23-01-2004, 23:15
De Veroorzaker
Citaat:
Sortjuh schreef op 24-01-2004 @ 00:12:
Boeiend om te weten
psssst dit is msn niet
Oud 23-01-2004, 23:41
Sortjuh
Sortjuh is offline
Citaat:
DeVeroorzaker schreef op 24-01-2004 @ 00:15:
psssst dit is msn niet

duhh...
Oud 24-01-2004, 07:22
Lionheart
Dat vinden ze leuk
Oud 24-01-2004, 07:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
ALto's zijn minderwaardig kutvolk. Ik zou mijn reet nog niet eens willen afvegen met de huid van een dode alto als ik zes weken niet had gescheten.

Even serieus, ik vind dat kijk-mij-eens-anders-zijn-dan-jij gelul echt onzin. Hoe graag je het ook zou willen, een mens kan zich niet onderscheiden van zijn soortgenoten. Je blijft altijd een mens met de dezelfde kenmerken. Waarom pretenderen anders te zijn? Je anders kleden en domme dingen doen is echt niet genoeg om je speciaal te maken. Daar zul je toch echt wat beter je best voor moeten doen.
Oud 24-01-2004, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 24-01-2004 @ 08:38:
ALto's zijn minderwaardig kutvolk. Ik zou mijn reet nog niet eens willen afvegen met de huid van een dode alto als ik zes weken niet had gescheten.
laat ze maar op de grond zitten waar ze thuishoren , dan gaan wij NORMALE mensen wel op een bankje zitten.
Oud 24-01-2004, 09:44
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Fatality schreef op 23-01-2004 @ 20:38:
Omdat stoeltjes en banken het symbool van het kapitalisme zijn. Gemaakt door uitzuigende kapitalistische bedrijven als ikea. Daar ga je niet op zitten! Je gaat op de grond zitten, het liefst een felrode.
Leve het communisme.

Hmm, 9 op de 10 'altow's', zoals die domme sortjuh, die weet echt niet waar je het over hebt.
Oud 24-01-2004, 09:45
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Sortjuh schreef op 23-01-2004 @ 20:28:
Is het soms verboden om op de grond te zitten,... voor zover ik het wete niet,.. en het zou dan tog een vorodeel voor jullie moetenzijn,.. als jullie zograag op een bankje zitten,.. en wij niejt,... dan hebben julliej weer meer kans op een bankje te kunnen zitten,... onze hele klas zit BTW op de grond,... op een paar kneuzen na...
Nou hoor, al die alto's lopen mekaar achterna, wat betekent dat je niet half zo alternatief bent als je zou willen zijn
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten