Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Seven of Wands
Dat zeg ik je houd van haar stem of niet... Jij houd van haar stem ik niet ![]() Stanley Burleson : ![]() @ heidi01 Aan de ene kant was het terecht maar aan de andere kant niet. Angela Schijf is een kei in dansen! Ze is echt supergoed! Maar haar stem is inderdaad kut ![]() ![]() @frozenfountain Over de afgelopen Musical Awards! Het was zeker een gala! Ik ben er geweest en het is super! De show was heel erg chiq ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik lees toch best wel wat kritiek over de drie musketiers: zeker van mensen die al veel musicals gezien hebben!
Wat maakt deze musical dan zo slecht? Als ik zelf eens heel goed ga denken kan het enige, waar ik zo even op kan komen, een miscasting zijn: volgens vele van julile hadden sowieso bastiaan en doosje eruit moeten blijven. Maar wat maakt die musical dan nog meer zo slecht? Oja.... wie van jullie heeft Fosse eigenlijk gezien? Was het een mooie musical? Hoe was de dans? (nee ik heb hem niet gezien, helaas, dus kunnen jullie er nu even inwrijven waarom hij zo leuk/mooi/waanzinnig was) En weet iemand waarom Fosse zo ontiechelijk duur was??? In Chicago zaten ook Pia Douwes, Stanley Burleson en Simone Kleinsma, maar deze musical was toch veel goedkoper?? Hoe kan dit ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In Fosse zat niet echt een verhaal. Het was puur een uitvoering van alle liedjes van Bob Fosse met veel show qua dans er omheen. Maar geen verhaal en ook geen drama ofzo. Ik heb een stuk gezien op tv van de Amerikaanse Fosse en het kon me echt totaal niet boeien. Daarom vinden veel mensen het ook niet echt onder 'musical' vallen. Waarom het zoveel duurder was heb ik geen idee. Misschien waren de professionele dansers duurder, of de prijzen van Bob Fosse's liedjes? Ik weet het niet.
||
![]() |
Citaat:
Bovendien vind ik de alternates ook vaak ontzettend goed. En ik het ensemble zijn er toch ook altijd mensen die opvallen. Kom op people, noem eens een paar goede actuers/actrices die wel goed zijn maar helaas nog niet in the picture staan. Ik noem er vast een: Renee van Koten! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
@Seven of Wands
Ik vind de dans in 3M erg rommelig en onproffioneel eruit zien. Het verhaal is niet boeiend... Er zijn geen hoogepunten in het verhal noch de show... En Fosse was duurder omdat inderdaad de rest van de cast niet uit NL komt... @ frozenfountain Yup ik ben naar het MAG 2002 en 2003 geweest! ![]() Op tv zie je alleen de show. Je ziet niet wat erop de rode loper gebeurt en wat er onder de reclames gebeurt haha en da afterparty zien jullie natuurlijk ook niet ![]() Marleen heb ik bij Aida gehad en zij heeft zown talent! Zij behoord tot de grotere in NL @heidi01 Rene is echt fantastisch! Hij speelt super en hij zingt zo lief!! En hij is ook nog een schatje! Tino Bos heb ik ook als Radames gehad en hij is echt goed ![]() Wie heeft Rent gezien? En wat vinden jullie van Ellis van Laarhoven?
|
Nog ff iets...
![]() Hamelen is geen kindermusical! Mensen van alle leeftijden gaan erheen.. Het is een familiemusical.... Veel mensen zien dat verschil niet ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
ik heb chicago gezien en a chorus line en ik beide musicals is ze mij totaal niet opgevallen. Niet in negatieve zin, maar ook niet op een positieve manier. Ik zou dus echt niet weten wat ik van haar vind, maar blijkbaar heeft ze weinig indruk op me gemaakt.
||
Citaat:
![]() Máár stiekem vond ik: Scheepsjongens van Bontekoe mooier. Die musical heeft meer sfeer, is kleiner opgezet en heeft een super mooi decor. Achjah... iedere musical heeft zo wel 'iets' wat er mooi aan is vind ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() En Marleen behoort idd tot de grotere, maar is wel minder bekend. Ze kan nu echt heel goed zingen. Vroeger had ze niet zo'n krachtige stem. Maar in 3M was ze echt goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik sta op de reservelijst van Hamelen (V&V entertainment) en daarom krijg ik een uitnodiging
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() @heid01: Zo vaak ga ik niet meer naar musicals. Ik ga ook niet naar álle musicals. Als het verhaal me leuk lijkt. Of de acteurs die erin spelen, ga ik er naar toe. Ik vind de kaartjes zo duur! En live opnames maak ik soms. Van Elisabeth, van Titanic en Little Shop of Horrors ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
heb jij dan ook een live-opname van die voorstelling waar jij destijds bent heen geweest? of een live-cd? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat is er in vredesnaam nou zo slecht aan de Musketiers? Ik heb hem gezien, ik had de volledige cast. Ik vond dat Bastiaan zijn rol goed neerzette, hij bracht het met een zekere flair die zeker bij D'artagnan paste. Tooske haar rol vond ik wat klein van opzet; mede daardoor kon ze misschien niet duidelijk iets van haarzelf er in leggen. Toch vond ik haar niet duidelijk slechter. Haar zang was best goed, acteerwerk was ook nog niet echt slecht. Al met al heb ik een leuke middag gehad. Het was zeker niet de beste musical die ik gezien heb, maar ook zeker geen slechte.
Naast de Drie Musketiers heb ik gezien: Saturday Night Fever, Jesus Christ Superstar (engels), Rent (london cast), Aida, de Sound of Music, We Will Rock You. Van bovenstaande stak Rent er met kop en schouders boven uit. De muziek, de sfeer, het thema, de acteurs, helemaal top!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb er eentje van Sony voor 150 euro, van de Wehkamp ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is trouwens ook altijd moeilijker om gezichtsuitdrukkingen/emotie weer te geven in zang, er zijn niet zoveel mensen die dit kunnen. Met toneel is dit een stuk makkelijker, lijkt me. Over de Nederlandse musicals; Ik heb de Sound of Music gezien, was wel okay, meer dan dit hadden ze er waarschijnlijk van kunnen maken. Het is een te uitgekauwd verhaal & als je het op die manier bekijkt, is het gewoon leuk. Maar ik zag het vooral als sentiment. En ik báál nog steeds van de vertaling van Do-re-mi. Aida vond en vind ik geweldig. Ik kan uren naar de soundtrack luisteren, vond het zeker één van de beste Nederlandse musicals. Verder ook nog Rent, Elisabeth, Chicago, Fossé en nog wat gezien, maar de meesten te lang geleden om er nog over te kunnen oordelen of het heeft te weinig indruk op me achtergelaten. |
![]() |
||
Citaat:
Nu maar hopen dat ie niet tegen valt ![]() Nog ff over live opnamens enzo... Zelf maak ik ze niet want ik ben daar veel te schijterig voor ![]() ![]() Ff een vraagje over jullie zelf.... Willen jullie zelf later ook in musicals spelen? Zelf ben ik er heel erg mee bezig... Als je mijn ervaring enzo wilt zien moet je ff HIER kijken dat is een website over mijn ervaring bla bla ![]()
|
![]() |
Ik heb Titanic, Saturday Night Fever, Fosse, musicals in Ahoy, Rent en als t goed is nog wat maar kom er ff niet op, gezien.
Saturday Night Fever vond ik t leukst. Dit komt grotendeels ook omdat ik zelf met mijn dansschool een medly van SNF heb gedaan tijdens de eindvoorstelling. Ik wil heel graag the lion king en mamma mia zien en had heel graag aïda willen zien. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik kreeg enkele dagen geleden ook post over MIA idd. Weet nog niet of ik er heen ga, want dit jaar komen d'r liedjes uit buitenlandse musicals. Het thema is film, geloof ik.
|
Woei, ik heb Titanic 2x gezien.
1x in Leeuwarden met Annemieke v.d. Ploeg als Alice Beane en 1x in Amsterdam met de RAI-cast. Ik moet zeggen, ik vind Annemieke beter dan Annick, ik vind dat Annick een schelle stem heeft, er zit ook een vreemd accent in: [zing] Baai elk diner, naast elke pallum zit straks het neusje van de zallum [/zing] Annemieke zingt normaal: [zing] Bij elk diner, naast elke palm zit straks het neusje van de zalm [/zalm] Verder vond ik de show qua verhaal erg slap, dat heb ik met de meeste musicalverhalen overigens. Decor van Titanic was geweldig, vooral op het einde, wanneer het decor kantelt en je Tony Neef (of Robbert Besselaar ![]() Waar ik bij Titanic vooral om gelachen heb is Alice Beane. Ook de Ragtime, zowaar de enigste dans eigenlijk in de hele musical, was erg leuk, vooral het moment wanneer Alice Beane van de Damico's dansen moet met hofmeester Etches, die dat helemaal niet ziet zitten. Is er ook iemand die Timo Bakker heeft gezien als Kapitein Smith, zo ja, hoe vind je hem ? Woei, morgen zal ik mijn The Sound of Music recensie eens opzoeken.
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Films, TV & Radio |
Welke film moet iedereen gezien hebben volgens jou? suusch | 243 | 14-10-2005 21:43 | |
Psychologie |
Mooie Kinderherinneringen Dreamerfly | 37 | 11-12-2003 12:28 |