Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
tool op pinkpop (toenmalige vriend moest en zou naar limp bizkit *i hate my sweet character*)
radiohead, zelfde pinkpop, zelfde persoon schuld (die heb ik dus na pp gedumpt) apc de vorige week omdat ik niet in fucking nederland ben and a whole lot more which i don´t want to think about ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of had je toen (2000? of 2001?) ook daadwerkelijk de intentie om te gaan en kendje je ATDI al enzo ![]() Want anders kan ik ook wel een flinke lijst met shows opnoemen die ik wel had willen zien. Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 00:29. |
![]() |
|
at the drive-in - Vera
Was op weg naar Groningen en onderweg werd me verteld dat mn kaartje al aan iemand anders gegeven werd(was al uitverkocht maar iemand had nog een kaartje over). Volgende dag naar Amsterdam. Toen kwamen ze niet meer. Dit was meteen het laatste wat er van atdi te zien was.
|
Verwijderd
|
lowlands 2003, Pennywise amsterdam en Pukkelpop 2003... ik wou rancid en pennywise zien!!! en toen kwam me moeder er de dag zelf mee aangezet dat ik toch wel naar pukkelpop zou mogen als er een volwassene meeging... dat is pas pijnlijk...
![]() en jaya the cat in de GE... ik kwam er de dag zelf achter en da was btje te laat... ![]() Laatst gewijzigd op 03-02-2004 om 09:00. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Portishead - (afscheidsconcert?) op lowlands 1998
We gingen naar fun lovin criminals SOD op Dynamo 1999 Meshuggah op Dynamo 99 We zaten waarschijnlijk bier te zuipen en Poison the well in de goudvishal. Godverdomme, ik had kaartjes, en nog eits geld, maar vond dat ik te weinig geld had en ging niet.
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar op de Portishead site staat dus inderdaad dat ze hem aan het opnemen zijn.
||
Citaat:
![]() Oja, iedereen (het zijn er nogal wat) die at the drive in gemist hebben leef ik erg mee mee.....
|
Khad kaarten voor Placebo in Paradiso dit jaar, oktober..
In de maand vergist, dacht dat ze 2 november speelden.. Ik zou samen met mijn broer gaan, en we hadden ons gewoon allebei een maand vergist ![]() Voor niks in de rij gaan liggen, twas in een half uur uitverkocht, en ik had kaarten..
|
Ik heb eigenlijk altijd zoiets gehad van: Ik ga gewoon! Als ik echt wil, kan ik echt wel tijd en geld vrijmaken. Ik heb wel spijt dat ik naar Fields of Rock geweest ben. Leuke dag, maar kutorganisatie en Metallica was niet veel die dag. Misschien wel slechtste concert dat ik ooit van ze gezien heb...
Wel heb ik spijt dat ik op dynamo 2000 onder Suicidal Tendencies me heb laten overhalen door mijn vrienden om eventjes thuis langs te gaan om jassen te droppen enzo. Had ik wel leuk gevonden om te zien! Ach, verder... Jah, misschien dat ik Kamelot heb laten schieten toen er uiteindelijk toch niemand meeging, maar ik zie ze vast nog wel eens!
||
Citaat:
Ik heb ze trouwens wel 2 keer gezien, niet zo veel aan...
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
krappe voorhuid StenenHart | 27 | 29-05-2009 09:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder Spijt Valentijn | 5 | 09-07-2003 11:07 | |