Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 17:33
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
STUFF schreef op 09-02-2004 @ 18:31:
hahah ja oke zeer overdreven dat imago heerst volgens mij alleen bij mensen die het nooit gedaan hebben, zoals je al zegt: voor de buitenstaander. maar veel mensen hebben mening over dingen waar ze nooit direct betrokken bij zijn geweest, en dat hoort niet daarom reageer ik ff
Dus als ik niet ergens bij was moet ik me bek dicht houden?
Kun je dit forum meteen wel sluiten jah
Oud 09-02-2004, 17:37
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-02-2004 @ 18:33:
Dus als ik niet ergens bij was moet ik me bek dicht houden?
Kun je dit forum meteen wel sluiten jah
nou vraag me wel af of iedereen met zo een uitgesproken mening over (in dit geval) korfbal, er wel enig verstand van heeft en er ooit wel eens aan heeft meegedaan. maar van mij mag je korfbal lekker afkraken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2004, 18:53
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Heb vroeger zelf korfbal gespeeld. Opzich wel een leuke sport maar niet echt populair ofzo.
Oud 10-02-2004, 12:50
bankzit-*
bankzit-* is offline
Citaat:
Moet je je eerst ergens helemaal in verdiepen om een mening te kunnen hebben?
Nee, dat hoeft niet, maar je moet wel vertellen waarom.
Zomaar gaan roepen dat korfbal een gaysport is, slaat toch nergens op??
Oud 10-02-2004, 12:56
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
bankzit-* schreef op 10-02-2004 @ 13:50:
Nee, dat hoeft niet, maar je moet wel vertellen waarom.
Zomaar gaan roepen dat korfbal een gaysport is, slaat toch nergens op??
Dat is zijn mening, heb dat maar te accepteren.
Ben het er ook niet mee eens maar hij moet zeggen en vinden wat ie zelf wil.
Oud 10-02-2004, 13:44
RD
RD is offline
Korfballers die anno 2004 nog steeds 6-jes maken bij het gooien zijn wel gay
Oud 10-02-2004, 15:35
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
6jes maken bij het gooien nog wel...dan heb je wel talent !
Oud 12-02-2004, 13:18
san101
san101 is offline
haha, scherp!

ik vind wel dat korfbal meer wordt uitgezonde. is wel positief! want t is gewoon een leuke sport, met lekker veel doelpunten. En niet zoals bij bijvoorbeeld voetbal. Als je daar 2-0 voorstaat, heb je al bijna gewonnen. Bij korfbal kan dan nog alles veranderen, al heb je nog maar 1minuut... lekker veel actie&spanning! errug leuk!
Oud 12-02-2004, 13:33
RD
RD is offline
Citaat:
korfballer schreef op 10-02-2004 @ 16:35:
6jes maken bij het gooien nog wel...dan heb je wel talent !
werpen, schieten zo beter

Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 14:50.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:29
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
san101 schreef op 12-02-2004 @ 14:18:
haha, scherp!

ik vind wel dat korfbal meer wordt uitgezonde. is wel positief! want t is gewoon een leuke sport, met lekker veel doelpunten. En niet zoals bij bijvoorbeeld voetbal. Als je daar 2-0 voorstaat, heb je al bijna gewonnen. Bij korfbal kan dan nog alles veranderen, al heb je nog maar 1minuut... lekker veel actie&spanning! errug leuk!
Groningen stond ook met 3-0 achter tegen Feyenoord, dat werd 3-3
We stonden ook 2-0 achter tegen NEC winnen we ook met 2-3.

Uhuh..
Oud 12-02-2004, 14:43
boer
boer is offline
Citaat:
walter schreef op 04-02-2004 @ 15:27:
korfbal is gaar omdat

- je speelt gedwongen samen met het andere geslacht wat (met alle respect) het niveau omlaag haalt
als je dat erg vindt ben je eerder zelf gay. ik vind korfbal ook niet zo heel leuk om zelf te doen met gym ofzo, maar ik kan me voorstellen dat het met een getraind team wel leuk is. met korfbal moet het team wel goed kunnen samenwerken anders is er denk echt helemaal niks aan. Zelf heb ik het veel te druk met andere sporten om aan korfbal te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:51
RD
RD is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 12-02-2004 @ 15:43:
als je dat erg vindt ben je eerder zelf gay. ik vind korfbal ook niet zo heel leuk om zelf te doen met gym ofzo, maar ik kan me voorstellen dat het met een getraind team wel leuk is. met korfbal moet het team wel goed kunnen samenwerken anders is er denk echt helemaal niks aan. Zelf heb ik het veel te druk met andere sporten om aan korfbal te gaan doen.
Waarom is hij zelf eerder gay als hij zegt dat het niveau omlaag wordt gehaald
Oud 12-02-2004, 14:53
boer
boer is offline
Citaat:
RD schreef op 12-02-2004 @ 18:21:
Waarom is hij zelf eerder gay als hij zegt dat het niveau omlaag wordt gehaald
Als hij het niet leuk vindt om met vroewen te sporten bedoel ik
Met citaat reageren
Oud 12-02-2004, 14:55
RD
RD is offline
Citaat:
Stefan1986 schreef op 12-02-2004 @ 15:53:
Als hij het niet leuk vindt om met vroewen te sporten bedoel ik
Nou goed, hij deelt slecht mee dat volgens hem het niveau omlaag wordt gehaald. Eerlijkgezegd vind ik dit niet zo'n ongeloofwaardige uitspraak.
Oud 12-02-2004, 15:29
Henk Biertank
Henk Biertank is offline
ouders proberen me al bijna 2 jaar uit te leggen dat het een gereformeerden-sport is, in dat geval heb ik er iets tegen. Korfbal is wel een über-suffe sport..
Oud 12-02-2004, 15:43
RD
RD is offline
Citaat:
Henk Biertank schreef op 12-02-2004 @ 16:29:
ouders proberen me al bijna 2 jaar uit te leggen dat het een gereformeerden-sport is, in dat geval heb ik er iets tegen. Korfbal is wel een über-suffe sport..
gereformeerden-sport

1. hoe grappig
2.
Oud 13-02-2004, 11:06
bankzit-*
bankzit-* is offline
Citaat:
Groningen stond ook met 3-0 achter tegen Feyenoord, dat werd 3-3 We stonden ook 2-0 achter tegen NEC winnen we ook met 2-3.

Uhuh..
Van daar dat bijna in haar zin... snap je? Wij weten ook wel dat het kan gebeuren, maar het gebeurd niet zo vaak.
Vreemd overigens dat een van de weinige sporten met jongens én meisjes als gay-sport betiteld
Oud 16-02-2004, 13:48
korfballer
korfballer is offline
heej

Ik vind het leuk om te zien dat er steeds meer mensen komen die het dan toch wel met me eens zijn

jah precies, is het nou gay omdat je met meisjes speelt. Ben je dan niet stoer genoeg voor je vrienden ofso...? en als je niet 'stoer' ben volgens je vrienden, ben je dan meteen gay...? sorry dat snap ik echt niet...op korfbal lopen egt de leukste jongens rond! en dat zijn echte MANNELIJKE jongens...nix gay dus (ok ze zullen er misschien ook wel zijn, maar waar vind je ze niet, so what.)
Oud 16-02-2004, 13:57
RD
RD is offline
Wat een drukte allemaal, wat maakt het nou uit dat korfballers een bepaald imago hebben. Voetballers worden vaak voor dom aangezien, tennissers / golfers / hockeyers zijn kakkers etc etc. Vat het met een knipoog op (knipogen is ZO gay ).

relativeer, en je zeurt niet meer!
Oud 16-02-2004, 17:11
korfballer
korfballer is offline
ik kom op voor dat geen waar ik voor sta en wat ik leuk vind. En dat is in dit geval dus korfbal. Als er iets oneens wordt gezegd over korfbal reageer ik daar graag op...

als ik niet meer zou mogen reageren ofso heeft dit topic toch ook geen zin meer...
Oud 18-02-2004, 12:42
KDO
KDO is offline
Haha, gay's? Vreemd... Korfbal staat namelijk bekend om de sport met vrouwen/meisjes. Dan zou juist een sport met alleen maar mannen Gay zijn...

De korfbalbond is één van de grootste van Nederland en heeft meer dan 100.000 leden met verenigingen met meer dan 400 leden. Een alternatieve sport is het dus niet meer.

Met veel vooroordelen wordt de sport soms belachelijk gemaakt. Bij sommige verenigingen is dit een alternatieve sport en zijn deze vooroordelen soms terecht, omdat de verenigingen erg klein zijn en een ''polder-sticker'' hebben. Vele ook onterecht, gebrek aan informatie of waarneming ontbreekt hier vaak.

Kijk eens op www.ovvo.nl, een fanatieke vereniging met een supportersvereniging.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 14:34
bankzit-*
bankzit-* is offline
Dat wou ik nét zeggen Maar bijvoorbeeld een wedstrijd Meervogels - Deetos is echt wel leuk hoor!!
Er word weleens gezegd dat basketballers (of mensen die dat erg leuk vinden) korfbal een gaysport vinden omdat ze zelf niet kunnen korfballen (i.v.m. niet mogen lopen enz.) en korfballers makkelijker basketballen... Mee eens?
Oud 18-02-2004, 16:23
Parabola
Parabola is offline
Citaat:
bankzit-* schreef op 18-02-2004 @ 15:34:
Er word weleens gezegd dat basketballers (of mensen die dat erg leuk vinden) korfbal een gaysport vinden omdat ze zelf niet kunnen korfballen (i.v.m. niet mogen lopen enz.) en korfballers makkelijker basketballen... Mee eens?
Mwah niet echt hoor. Korfbal en basketbal zijn verschillende sporten en ik wordt een beetje gek van die vergelijkingen die men maakt. De enige overeenkomst die er is, is dat er een bal door het mandje moet. Het spel en de regels zijn totaal verschillend.

Ik denk niet dat korfballers makkelijker kunnen basketballen, tis gewoon een totaal ander spel. En het zou voor beide partijen erg wennen zijn als ze de andere sport beoefenen. Ik denk niet dat een basketballer dan niet kan korfballen, omdat ie gewend is te lopen ofzo. En dat een korfballer opeens makkelijker kan basketballen. Misschien dat de afstandschoten wel goed gaan, omdat de korfballers geen "hulp" hebben van zo'n "plaat" achter de korf, maar verder zou ik niet weten wat het basketballen dan makkelijker maakt voor een korfballer
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 16:24
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
bankzit-* schreef op 18-02-2004 @ 15:34:
Dat wou ik nét zeggen Maar bijvoorbeeld een wedstrijd Meervogels - Deetos is echt wel leuk hoor!!
precies daar ben ik et mee eens! ik denk dat et makkelijker is om van het korfbal (niet lopen) naar et basketbal (wel lopen) te gaan. Het is nou eenmaal niet makkelijk om te stoppen met lopen als je gewend ben om wel te lopen...
Oud 18-02-2004, 21:12
bankzit-*
bankzit-* is offline
Citaat:
OW dus zo heet die wannabe Basketbal sport
Dit kan dan een grapje zijn, maar veel basketballers denken er egt zo over... terwijl het niks met elkaar te maken heeft (ja, bal door et ringetje ) En ik heb het geklungel van basketballers gezien; geloof me, ze kunnen echt niet korfballen. Andersom is echt makkelijker...
Oud 26-02-2004, 10:04
korfballer
korfballer is offline
precies, ik ben het egt voor de volle 100 % met jou eens...
zelfs het schieten is voor een basketballer op een korfbalpaal bijna onmogelijk...er is geen bord meer en dat maakt et tog wel een stukkie moeilijker..!
Oud 24-04-2004, 09:23
Eend
Eend is offline
sorry, ik moet ff keihard lachen; GAY?!

Het is misschien een oud topic, maar ik hoor altijd van homo's dat ze expres op voetbal gaan om bij mannen onder de douche te kunnen. Maarja, dat zijn alleen de homo's die ik ken he? Ik vind ook altijd die jongetjes die hier op de voetbal zitten kakkerrrrrs. Kraagje, blauwe polo, witte plofbroek, bootschoentjes en hun haar netjes in de gel.
Nu zal er vast gedacht worden, waar slaat dit op?! Maargoed, dat slaat precies op hetzelfde als korfballers gay noemen.

Ik vind korfbal gewoon echt een gezellige sport, het gaat niet om hoeveel je loopt, vaak hebben korfballers een grotere conditie, omdat ze veel tempowisselingen rennen. Je moet samenspelen om iets te kunnen bereiken. Iets wat typisch voor de man is, is dat uitslovende gedrag en alles alleen laten zien, dat gaat dus al amper bij dit spel. En als je toch ego't dan heeft je hele team daar last van, want het leidt vaak tot bal verlies.

Ik las ook, dat vrouwen minderwaardig zijn? Is het niet algemeen bekend, dat mannen maar 1 ding tegelijk kunnen? Daarom hebben mannen de vrouwen nodig. Mannen zijn misschien meer van de afstandschoten, maar vrouwen voor de doorlopers en de acties. Mijn vader heeft hoofdklasse gespeeld en die zegt ook: "Een goed team bestaat uit enorm sterke dames. Heb je die niet? Dan kom je vrijwel niet ver."
Het is juist zo leuk, omdat je elkaar nodig hebt in een team. Alleen vrouwen gaat ook niet, want die hebben de mannen weer nodig voor de opzet.

Maar wat voor argumenten genoemd worden om het korfbal ook maar een klein beetje af te kunnen kraken, dat is echt vreselijk om te lachen en wordt een zeer zinloze discussie.

Maargoed, ik ga m'n team opzoeken.

gay...hoe kom je dr op
Oud 24-04-2004, 09:47
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Sporten die bijna alleen in Nederland worden gespeeld neem ik nooit serieus
Oud 24-04-2004, 09:48
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Eend schreef op 24-04-2004 @ 10:23 :

Ik las ook, dat vrouwen minderwaardig zijn? Is het niet algemeen bekend, dat mannen maar 1 ding tegelijk kunnen? Daarom hebben mannen de vrouwen nodig. Mannen zijn misschien meer van de afstandschoten, maar vrouwen voor de doorlopers en de acties. Mijn vader heeft hoofdklasse gespeeld en die zegt ook: "Een goed team bestaat uit enorm sterke dames. Heb je die niet? Dan kom je vrijwel niet ver."
Het is juist zo leuk, omdat je elkaar nodig hebt in een team. Alleen vrouwen gaat ook niet, want die hebben de mannen weer nodig voor de opzet.

Is een team met alleen mannen niet beter dan een team met alleen vrouwen?
Oud 24-04-2004, 13:02
Parabola
Parabola is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 24-04-2004 @ 10:48 :
Is een team met alleen mannen niet beter dan een team met alleen vrouwen?
Het gaat erom dat de mannen en de vrouwen elkaar aanvullen in een korfbalteam, niet of een mannenteam beter is dan een vrouwenteam, want dan praat je niet meer over korfbal (alhoewel het in de lagere teams nog weleens kan voorkomen dat een team uit allemaal meisjes bestaat, omdat er te weinig jongens zijn )

En wat maakt het nou uit of het bijna alleen in NL wordt gespeeld? (In Duitsland, Belgie, Zuid-Afrika, Engeland wordt het ook gespeeld, tis alleen minder bekend: so what?) Als de korfbal mensen er maar plezier in hebben toch?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:38
Marcelv
Marcelv is offline
Ik weet niet of een team met mannen nou egt beter is dan vrouwen...

Want ik heb ten eerste nog nooit een mannenteam zien spelen en ik weet ook niet of die er zijn in Nederland....

Meidenteams heb ik zelf wel gezien....
Ik speel zelf in een gemengt team maar dan merk je soms wel de verschillen tussen mannen en vrouwen.....
en ik denk dat ju dat verschil ook wel zult merken bij mannenteams en vrouwensteams....

Maar ja er moet tog altijd verschil blijven.... maar ik speel toch het lieft in een gemengt team... Lijkt mij veel gezelliger dan een team met alleen maar mannen.....

Maar nog een andere vraag....
Op welke leeftijd heb ju het hoogste niveau gespeelt??

Ik heb op mijn 14 hoofdklasse korfbal gespeelt in de B1, en daarmee ben ik ook kampioen in geworden... Wij hebben toen nog mee gedaan aan de Noordelijke kampioensschappen maar daar is het niet geworden wat we wilden...

En ik speel nu overgangsklasse in de A1, ben 16...
Maar hoe oud zijn jullie en welk niveau en team spelen jullie??
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 20:44
Marcelv
Marcelv is offline
Citaat:
RD schreef op 10-02-2004 @ 14:44 :
Waarom zijn mensen die anno 2004 nog 6-jes draainen gay??
Ik snap dat egt niet hoor...

Maar leg mij eens uit waarom korfbal een gaysport is.... Want er zijn vele mensen die dat beweren....
Ik zie het verband niet tussen gay en korfbal...
Het is gewoon een sport en heeft helemaal nix met homo's ofzo temaken...

En als jullie zo denken dat korfbal een gaysport is, heb ik meer het gevoel dat ju dat eerder bij voetbal zult denken....

Daar sta ju namelijk met 11 jongens in het veld en bij korfbal maar met 4....

Maar leg mij maar eens duidelijk uit waarom korfbal een gaysport is...
Ik heb nog nooit gaytrekjes gezien bij een korfbalwedstrijd...
En ik speel zelf al 8 jaar korfbal...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:02
snieky
snieky is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 03-02-2004 @ 12:35 :
Nee, is me niet opgevallen. Ik vraag me uberhaupt af hoeveel mensen weten dat Nederland wereldkampioen is geworden
goed van ze
Oud 01-06-2004, 18:05
snieky
snieky is offline
Citaat:
Marcelv schreef op 31-05-2004 @ 21:44 :
Waarom zijn mensen die anno 2004 nog 6-jes draainen gay??
Ik snap dat egt niet hoor...

Maar leg mij eens uit waarom korfbal een gaysport is.... Want er zijn vele mensen die dat beweren....
Ik zie het verband niet tussen gay en korfbal...
Het is gewoon een sport en heeft helemaal nix met homo's ofzo temaken...

En als jullie zo denken dat korfbal een gaysport is, heb ik meer het gevoel dat ju dat eerder bij voetbal zult denken....

Maar leg mij maar eens duidelijk uit waarom korfbal een gaysport is...
Ik heb nog nooit gaytrekjes gezien bij een korfbalwedstrijd...
En ik speel zelf al 8 jaar korfbal...
ten eerste: zoals iemand in het andere topic al zei: typ normaal.
ten tweede:
Citaat:
dat zei je bij het andere topic ook al

En .. bij voetbal zijn er meer jongens. Maar bij korfbal speel je als jongen toch ook eigenlijk alleen tegen andere jongens (mag je toch alleen dekken?) dus in dat opzicht zie ik het verschil niet.
Oud 01-06-2004, 18:46
ELDIEGO
ELDIEGO is offline
Citaat:
san101 schreef op 12-02-2004 @ 14:18 :
haha, scherp!

slap gelul!
veel doelpunten? jah dat is waar, maar wrom is dat leuker, ij gaat er immers altijd etzelfde in... bij voetbal zijn goals 100 maal spectaculairder...
en die 2-0 die heb jezelf bewerkstelligt, bij voetbal gaat er een hele tactiek aan vooraf, iets wat korfballers niet zullen begrijpen...
korfbal 4 man voorin en 4 achterin, zwaar klote dus!

GAYS!! omdat ze geen fysieke sporten durfen te beoefenen omdat et mss pijn doet...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 18:55
USPalermo
USPalermo is offline
Stop met die discussie.

De één vindt het een suffe sport, de ander vindt het geweldig.
Daar verander je niets aan.

Je kunt een jood ook niet overtuigen van het gelijk van een palastijn en andersom natuurlijk ook niet.....
Oud 03-06-2004, 07:44
kverulez
kverulez is offline
Citaat:

GAYS!! omdat ze geen fysieke sporten durfen te beoefenen omdat et mss pijn doet... [/B]
Hieraan valt wel weer temerken dat jij nog noit echt korfbal hebt gezien net of voetbal zo veel fysieker is als korfbal ik wil wel is potje korfballen tegen jouw zullen we zien wie fysiek het sterkste is!
Oud 03-06-2004, 17:26
Marcelv
Marcelv is offline
Citaat:
kverulez schreef op 03-06-2004 @ 08:44 :
Hieraan valt wel weer temerken dat jij nog noit echt korfbal hebt gezien net of voetbal zo veel fysieker is als korfbal ik wil wel is potje korfballen tegen jouw zullen we zien wie fysiek het sterkste is!
Met jou ben ik het eens
En ik ga met jou meer korfballen tegen al die figuren die vinden dat korfbal gays zijn en die vinden het niet fysiek is.....
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:24
duivelaartje
duivelaartje is offline
korfbal
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 04:16
GRRR
GRRR is offline
hehe korfbal is en blijft een ondergeschoven kindje
dat het nog uberhaupt bestaat.
voor iedereen is het een basketbal variant voor
mongooltjes lijkt het wel.
en ik wil mongooltjes daarmee niet beledigen
maar je begrijpt wat ik bedoel.

dus nee. korfbal leeft niet onder het volk.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 05:25
kverulez
kverulez is offline
dan vergis je flink wat de korfbal wereld is op dit moment qua leden aan het groeien kijk naar mijn vereniging wij zijn in 1 jaar van 50 als naarm eer dan 100 gegeaan en wil jij zggn dat korfbal nie tleeft op dit moment??
Oud 04-06-2004, 11:26
Marcelv
Marcelv is offline
Citaat:
GRRR schreef op 04-06-2004 @ 05:16 :
hehe korfbal is en blijft een ondergeschoven kindje
dat het nog uberhaupt bestaat.
voor iedereen is het een basketbal variant voor
mongooltjes lijkt het wel.
en ik wil mongooltjes daarmee niet beledigen
maar je begrijpt wat ik bedoel.

dus nee. korfbal leeft niet onder het volk.
Je kunt het ook zo bekijken dat basketballers een stelletjuh mongooltjes zijn die een variant van korfbal spelen want korfbal was er eerder in Nederland dan basketbal....

Maar zoals hierboven ook te lezen valt groeit korfbal echt wel hoor en het leeft ook echt wel....
Oud 04-06-2004, 11:31
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Alle sporten groeien omdat er meer mensen op de wereld komen en er meer een sport gedaan wordt dus dat er groei is is normaal.

Maar jullie korfballers kunnen toch niet ontkennen dat imago gewoon niet goed is van korfbal?
Oud 04-06-2004, 11:33
Verwijderd
Citaat:
kverulez schreef op 04-06-2004 @ 06:25 :
dan vergis je flink wat de korfbal wereld is op dit moment qua leden aan het groeien kijk naar mijn vereniging wij zijn in 1 jaar van 50 als naarm eer dan 100 gegeaan en wil jij zggn dat korfbal nie tleeft op dit moment??
één vereniging is niet echt representatief voor heel Nederland he
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:38
Ketjing
Ketjing is offline
twee topics over 1 en hetzelfde onderwerp langzamerhand. of korfbal nou vet gaaf is of dat het gay is.

Beetje te veel van het goede lijkt me. 1 van de twee topics kan denk ik wel de korf uhh de prullebak in
Oud 04-06-2004, 11:40
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-06-2004 @ 12:38 :
twee topics over 1 en hetzelfde onderwerp langzamerhand. of korfbal nou vet gaaf is of dat het gay is.

Beetje te veel van het goede lijkt me. 1 van de twee topics kan denk ik wel de korf uhh de prullebak in
Van mij mag de korf in de prullebak.
Oud 04-06-2004, 11:42
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-06-2004 @ 12:40 :
Van mij mag de korf in de prullebak.

emilio, jij maakt zo geen vrinden in het korfbal-circuit
Oud 04-06-2004, 11:44
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-06-2004 @ 12:42 :

emilio, jij maakt zo geen vrinden in het korfbal-circuit
Ik heb al vriendinnen in het korfbalcircuit en die hebben er geen problemen mee dat ik er zo over denk
Oud 04-06-2004, 11:47
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-06-2004 @ 12:44 :
Ik heb al vriendinnen in het korfbalcircuit en die hebben er geen problemen mee dat ik er zo over denk
leve de korfballoze omgeving hier
Oud 04-06-2004, 11:49
EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-06-2004 @ 12:47 :
leve de korfballoze omgeving hier
Ik ga verhuizen
Reageren

Regels voor berichten