Advertentie | |
|
![]() |
|
naah the strokes is toch echtwel fijn...
vooral de oude nummers zoals last night en someday. en waarom worden the white overschat?? ze maken erg simpele muziek e.d en ik denk ook niet dat mensen meer van ze verwachten... bands die ik overschat vind zijn nirvana en metallica
|
Potverdikkie, wat ben ik toch een slechte criticus
![]() ![]() Maar inderdaad live een beetje en a perfect circle niet ![]() Jet ja, enorm, getsie en The Darkness, ik snap nog steeds niet wat er leuk aan is behalve lang haar en een stomme bandnaam. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet het niet zien als muziek, maar als een statement ![]()
||
Citaat:
ik knip mn haar en gooi mn catsuits weg. en stop met roken voor betere sperma. allemaal voor jou
||
Citaat:
Kane, limp bizkit en stinkin' park doe ik geen uitspraken meer over (aangezien ik probeer kanker uit mijn vocabulair te houden). Maargoed iedereen doet z'n best, gun het die mannen!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik snap echt niet dat mensen boysetsfire niet goed vinden ten eerste, en ten tweede snap ik het overrated niet helemaal, zó erg opgehemeld worden ze toch helemaal niet?
![]()
|
Tegenwoordig: Madonna
al zit ze wel in de Estee Lauder reclame - haar laatste song dan voor derest In Flames (wat...?? ![]() redelijk veel MTV-hiphop van de laatste tijd ![]() dj tiesto komt me de strot uit, na het beluisteren van zijn muziek in mijn leven van n totaliteit van 17 seconden. Loop eens een Bruna in, pak een muziek tijdschrift, en aanschouw de totale puinzooi in de muziekindustrie van vandaag ![]() Terecht overrated band: Tool. (nieuwe cd uit eind dit jaar??)
||
Citaat:
En dat ze op dat mtv icon gebeuren van Metallica optrad dat was de trieste gebeurtenis ooit.
||
Citaat:
Ja in principe wel ja , maar die groepen hebben wel allemaal als wens om top 40 beroemd te worden dus zij zuigen ook ![]()
|
![]() |
|
|