![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Er is een stukje van het hele hersending wat bij de man groter is als bij de vrouw. Dat is het verschil van het voelen of je zelf een man of een vrouw bent, en dus ook waar je op valt. Ja toch? ![]() |
![]() |
|
ik denk dat het allebei kan.
Als je opgroeit als jongen met 2 vaders, die homo zijn, dan word je volgens mij best wel beinvloed. maar het moet ergens begonnen zijn dus je kunt het ook krijgen met je geboorte.
|
Homo/hetero zijn is niet genetisch bepaald als in 'omdat mijn vader homo is, ben ik het ook'. Er zijn toch ook homo's met hetero-ouders, dus als het op die manier genetisch bepaald zou zijn, zouden ze hetero zijn.
Het is iets wat je voelt. Ik denk ook niet dat je het kan "worden". Misschien dat je wel beïnvloed kan worden, maar ja het is nog altijd een kwestie van waar jij je toe aangetrokken voelt. Laatst gewijzigd op 10-02-2004 om 21:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk ben ik van mening dat zoiets bij je geboorte bepaald is. De reden dat veel mannen of vrouwen er vaak laat achter komen is omdat het maatschappelijkcultureel nog niet altijd volledig geaccepteerd wordt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en je wordt als homo geboren. of niet natuurlijk ![]()
|
![]() |
Je bent het, als je het zou worden zou je ook kunnen kiezen om het Niet te worden, en veel mensen zouden dan voor het hetero zijn kiezen omdat homo zijn nog steeds als iets raars word beschouwd (discriminatie is er nog heel erg...et word alleen beter verborgen gehouden...)
en ik wist toen ik 7 of 8 was al dat ik op beiden viel..en dat terwijl je dan nog niet met sex/relaties bezig bent..wat ook weer van invloed zou zijn als je het zou Worden lijkt mij
||
Citaat:
Hh + Hh = HH hh + hh = hh HH + hh = Hh HH + HH = HH H=hetero h=homo als dit klopt (waarschijnlijk niet... want biologie is niet mijn beste vak) dan kunnen homo's alleen voortkomen uit andere homo's aangenomen dat het een resessief gen is. En aangezien homo's zich niet voortplanten met een hetero normaalgesproken zou het op den duur toch moeten uitsterven?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is een tabel, maar als ik dat hier probeer te maken verschuift toch alles, dus doe ik dat maar niet. Hh + Hh = 1/4 HH, 1/2 Hh, 1/4 hh hh + hh = hh HH + hh = Hh HH + HH = HH En je bent nog vergeten: Hh + hh = 1/2 Hh, 1/2 hh Hh + HH = 1/2 HH, 1/2 Hh |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk ook dat je homo BENT. Ik ben zelf lesbisch, en nee, daar heb ik ECHT niet voor gekozen, en nee, ik ben ook niet opgevoed tot "pot". Khad toen ik nog alles fijn aan het ontkennen was tegenover anderen (kwist het zelf al vanaf dat ik wist wat verliefd zijn was) ook gewoon vriendjes, dus het was ook niet zo dat ik geen vriend kon krijgen en dus maar een vriendin zocht.
Ik heb verder totaaaal geen verstand van genetica enzo, maar in m'n pscychologie boek stond wel iets over een of ander hersendeel wat er dan anders uitziet oid. Ik denk trouwens dat elke homo zal zeggen dat je homo BENT en niet WORDT, omdat het soms nog steeds niet geaccepteerd wordt, niet normaal wordt gevonden, belachelijk wordt gemaakt, blablablabedieblaat. Het is niet zo dat je ervoor kiest. Kvind het nu al lang niet meer "erg", vind het allemaal wel prima zo, maar er is zeker een tijd geweest dat ik toch liever hetero was geweest. Maar voor de mensen die denken dat je homo "wordt". HOE word je dan in godsnaam homo? En gevangenissen zijn natuurlijk een kutvoorbeeld, want die lui zijn niet homo, maar geil, en aangezien er niets anders voor handen is... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Het heeft te maken met de hoeveelheid hormonen die de vrouw in de eerste 6 weken van de zwangerschap aanmaakt. Die bepalen hoe vrouwelijk of mannelijk het kind wordt, ongeacht het geslacht (want dat ligt bij de bevruchting al vast). Dus in die tijd wordt er bijvoorbeeld bepaald hoe vrouwelijk een man wordt, en dus meer kans heeft om homoseksueel te zijn.
|
mensen..
Als homoseksualiteit erfelijk is, zou dat dan niet betekenen dat na een tijdje alle homo's uitsterven...??? Als ze zich niet laten klonen ofso.. of als ze geen spermadonor worden.. ![]() (nee,... dan zou het niet allang zo zijn dat homoseksualiteit allang uitgestorven zou zijn.. want dat moest je maar onderdrukken.. en het was een ziekte toch??.. (right..)) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens, de vergelijking met een ziekte is alleen bedoeld om mijn theorie wat te verhelderen. Ik wil in geen enkel opzicht stellen dat homoseksualiteit een ziekte is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
(en nee, met deze post wil ik geenszins impliceren dat homoseksualiteit een ziekte is, alleen dat als het compleet erfelijk zou zijn, de overerving hetzelfde zou werken als de overerving van ziektes) Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 16:01. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Ben ik nou homo bi of hetro? Anoniem56 | 22 | 15-11-2016 18:01 | |
Psychologie |
Ik word lastiggevallen. AllForOne | 6 | 18-05-2013 21:01 | |