heej mensen,
ik ben gistermorgen terug gekomen: het was gigantisch!
Stappen:
What can I say!? Fantastic! Er zijn veel dans-café's te vinden en een aantal discotheken. Allemaal bere gezellig en bere druk. Leuke tentjes zijn: Bio Bio (!), Mapona's, Club Havana, Camelot, TNT, Cameo en New York. Voor het echte stamp werk moet je meer bij club NRG zijn hier draai Luna wel vaak. Bio Bio is een echte aanrader. Club Havana is meer een Scandanavische tent waar je een hoop blondjes kunt vinden: beter dus. Voor de rest heb je ook de Veronica bar (achter Cameo's) daar hebben ze vaak de actie: 1 uur onbeperkt drinken wat je maar wilt voor 15,-. Dus daar kun je mooi indrinken (mocht het nog nodig zijn!). Let op de acties die men houdt. Vraag aan de proppers om gratis shots als ze je aanhouden. Vraag ook of ze geen happy hour hebben. Soms krijg je drie flesjes Heineken voor de prijs van één!
Strand:
Als je jong bent en je wilt ergens heen ga dan naar Star Beach. Het is aan de 'Malia' kant van de stad en niet aan de 'Heraklion' kant. Ligt aan de locatie van je Acco maar het kan soms ver lopen zijn (max 30 min). Een taxi kost max 5,- one-way. De hele dag door draaien ze er goede muziek, leuke barretjes en leuke zwembaden. De entree is gratis, je moet alleen betalen voor de bedden/parasols (respec. 3,- en 2,-). De zee ligt er achter dus je kunt zo van zwembad naar zee en visa versa. Dit is absoluut de plaats om te zien en gezien te worden!
Activiteiten:
Heb ik niet zo heel veel gedaan. Wij hebben 2 dagen een Quad gehuurd (50 CC voor 40,- per dag incl. verzekering full casco). en daarmee zijn we naar de lasitihi vlakte gereden. Daarbij rij je vol door de bergen, ook zijn we nog naar Agios Nikoloas geweest. Was echt kicken op die dingen en ik kan het iedereen aanraden. (veiliger als scooters). Helmen zijn overigens niet verplicht van de verhuurder uit maar wel van de politie (85,- als ze je pakken).
Als iemand nog wat te vragen heeft dan hoor ik het graag