Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2004, 19:56
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
50!

Ben er nog nooit geweest, maar Kreta staat wat vakanties voor volgend jaar vrij hoog op mijn lijstje.
Oud 31-07-2004, 15:21
Parabola
Parabola is offline
Ik ga dit jaar voor het eerst! Vannacht, of beter gezegd morgenochtend vroeg om 5.10 vertrekt het vliegtuig
Oud 01-08-2004, 16:57
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
ik ben samen met daydream-ster in mei naar kreta geweest....het was mn 3de jaar al en vind het er nog steeds super. De sfeer is geweldig,het uitgaan gezellig en het eten lekker. Wat wil je nog meer.

In oktober gaan we nog een weekje terug. kheb der nu al zin in.
Oud 01-08-2004, 18:54
Apomes
Apomes is offline
Kreta-vorige week maandag was het er 45° om 11 uur in de ochtend, geen vleugje wind, ik kan je verzekeren je zweet je te pletter .
Oud 17-08-2004, 13:41
Verwijderd
heej mensen,

ik ben gistermorgen terug gekomen: het was gigantisch!

Stappen:
What can I say!? Fantastic! Er zijn veel dans-café's te vinden en een aantal discotheken. Allemaal bere gezellig en bere druk. Leuke tentjes zijn: Bio Bio (!), Mapona's, Club Havana, Camelot, TNT, Cameo en New York. Voor het echte stamp werk moet je meer bij club NRG zijn hier draai Luna wel vaak. Bio Bio is een echte aanrader. Club Havana is meer een Scandanavische tent waar je een hoop blondjes kunt vinden: beter dus. Voor de rest heb je ook de Veronica bar (achter Cameo's) daar hebben ze vaak de actie: 1 uur onbeperkt drinken wat je maar wilt voor 15,-. Dus daar kun je mooi indrinken (mocht het nog nodig zijn!). Let op de acties die men houdt. Vraag aan de proppers om gratis shots als ze je aanhouden. Vraag ook of ze geen happy hour hebben. Soms krijg je drie flesjes Heineken voor de prijs van één!

Strand:
Als je jong bent en je wilt ergens heen ga dan naar Star Beach. Het is aan de 'Malia' kant van de stad en niet aan de 'Heraklion' kant. Ligt aan de locatie van je Acco maar het kan soms ver lopen zijn (max 30 min). Een taxi kost max 5,- one-way. De hele dag door draaien ze er goede muziek, leuke barretjes en leuke zwembaden. De entree is gratis, je moet alleen betalen voor de bedden/parasols (respec. 3,- en 2,-). De zee ligt er achter dus je kunt zo van zwembad naar zee en visa versa. Dit is absoluut de plaats om te zien en gezien te worden!

Activiteiten:
Heb ik niet zo heel veel gedaan. Wij hebben 2 dagen een Quad gehuurd (50 CC voor 40,- per dag incl. verzekering full casco). en daarmee zijn we naar de lasitihi vlakte gereden. Daarbij rij je vol door de bergen, ook zijn we nog naar Agios Nikoloas geweest. Was echt kicken op die dingen en ik kan het iedereen aanraden. (veiliger als scooters). Helmen zijn overigens niet verplicht van de verhuurder uit maar wel van de politie (85,- als ze je pakken).

Als iemand nog wat te vragen heeft dan hoor ik het graag
Oud 17-08-2004, 21:20
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Klinkt goed, Goes... als ik dit verhaal lees, MOET ik er echt eens een keer heen... wat ik ook wil!
Oud 18-08-2004, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 17-08-2004 @ 22:20 :
Klinkt goed, Goes... als ik dit verhaal lees, MOET ik er echt eens een keer heen... wat ik ook wil!
tis echt super daaro, echter na 8 dagen ben je ook helemaal naar de ^*%@^#@%R@
Oud 18-08-2004, 18:32
Loesjuh1984
Loesjuh1984 is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 17-08-2004 @ 14:41 :
heej mensen,

ik ben gistermorgen terug gekomen: het was gigantisch!

Stappen:
What can I say!? Fantastic! Er zijn veel dans-café's te vinden en een aantal discotheken. Allemaal bere gezellig en bere druk. Leuke tentjes zijn: Bio Bio (!), Mapona's, Club Havana, Camelot, TNT, Cameo en New York. Voor het echte stamp werk moet je meer bij club NRG zijn hier draai Luna wel vaak. Bio Bio is een echte aanrader. Club Havana is meer een Scandanavische tent waar je een hoop blondjes kunt vinden: beter dus. Voor de rest heb je ook de Veronica bar (achter Cameo's) daar hebben ze vaak de actie: 1 uur onbeperkt drinken wat je maar wilt voor 15,-. Dus daar kun je mooi indrinken (mocht het nog nodig zijn!). Let op de acties die men houdt. Vraag aan de proppers om gratis shots als ze je aanhouden. Vraag ook of ze geen happy hour hebben. Soms krijg je drie flesjes Heineken voor de prijs van één!

tis the Havana Club btw, in mei zijn we daar iedere dag geweest, echt super tent. Vooral Thor en Kenneth de barmannen daaro.
Tis gewoon de moeite waard en we gaan dan in oktober nog een weekje terug.
Oud 18-08-2004, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Loesjuh1984 schreef op 18-08-2004 @ 19:32 :
tis the Havana Club btw, in mei zijn we daar iedere dag geweest, echt super tent. Vooral Thor en Kenneth de barmannen daaro.
Tis gewoon de moeite waard en we gaan dan in oktober nog een weekje terug.
ik vond die echt het minste van allemaal: Havana. Beetje balletjes tent daaro. Dan kun je beter in de BIO BIO zijn (ook wel TMF Café genoemd). Daar hangt een betere feest stemming (vind ik persoonlijk).
Advertentie

Regels voor berichten