Advertentie | |
|
![]() |
|
mja ik vind het zo ontzettend achterlijk dat er werkelijk waar NIETS anders te krijgen is dan puntschoenen. Daarom vind ik het niks. Juist omdat de halve wereld ze draagt...
en ik ga deze verplaatsen naar lifestyle want het lijkt me nou typisch een topic voor daar.
|
Waar ik momenteel woon (Hongarije) komen ze net in de mode
![]() De studentes beginnen ze net te dragen en daardoor ontstaat er een soort 2 deling, de mensen die over het algemeen stijlvol gekleed gaan dragen ze (mooie schoenen/laarsjes met nette pantalon meestal) en de mensen die een andere stijl of geen stijl hebben dragen meestal niet echt mooie 'normale' schoenen. Hier is het dus niet dat iedereen er mee loopt. Tevens kom je hier niet de schoenen met de echt spitse punt tegen, maar alleen de wat rondere punt. De stijlvolste studentes zijn hier makkelijk te indentificeren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
puntschoenen...eerst vond ik ze VERSCHRIKKELIJK maar na ze eenmaal te hebben aangepast GEWELDIG..ik vind andere schoenen er juist niet uit zien onder een leuke broek ofzo! vant zomer komen ze ook weer helemaal in, naja, pumps ofzo heet dat, maar in ieder geval..schoenen met een punt
![]() kortom I LOVE THEM oja, en je voeten zien er alleen gigantisch uit als je een belabberde broek er boven draagt (denk aan broek zonder uitlopende pijpen)
||
Citaat:
![]() ![]() Ik zou ze mss wel eens durven passen, gewoon om te weten welke kwellingen de puntschoeners moeten verdragen. Maareuh, ze blijven lelijk. Iedereen mag ze gerust blijven dragen, dan ben ik unieker. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ieder zo zn eigen mening over puntschoenen maar dat je dan niet naast je vriendin loopt door schoenen?!?!?!?! komop zeg.... I like them !!
|
Ik heb ze zelf niet maar als ik een leuk paar tegen kom zal ik ze zeker even passen. Sommige mensen kunnen puntschoenen heel goed hebben terwijl het bij iemand anders verschrikkelijk staat. Het is wat mij betreft niet per definitie zo dat mensen met grote voeten absoluut geen puntschoenen zouden moeten dragen, dat is persoonlijk.
|
Ik vind ze lelijk, toen ze een hele poos terug in kwamen hoopte ik al dat het maar voor heel even zou zijn, maar nu nog staan de winkels er vol mee. Bij sommige mensen past het wel, maar ik vind ze gewoon niet mooi.
|
![]() |
ik vind ze wel mooi :-) heb er dan ook een aantal paar van. Ik vind wel dat je ze alleen moet kopen als je een maatje 36/37/38 hebt, niet groter want dan krijg je helemaal van die grote voeten en dat vind ik dan weer niet mooi meer...
|
Bah lelijke dingen
![]() Ik heb ze gelukkig niet, lijkt me zeer pijnlijk voor mn teentjes... Bij sommige is die puntneus helemaal ingedeukt enzo. Helemaal faaaaaal ![]() ![]() Geef mij maar schoenen met een ronde neus en gympjes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor mannen zijn er soms ook wel leren puntschoenen vin dik oko wel Ok. die zijn meestal dwat simpeler. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik vind die puntschoenen wel lachuh... alleen erg gevaarlijk!! Er zijn bepaalde laarsen bij die echt stijl hebben... die vind ik wel mooi. Maar als die puntschoenen richting heksenlaarsen gaan, vind ik het niets...
||
Citaat:
of beter nog, alsof jij je daar iets van aan zou moeten trekken. ik bedoel, als zij ze nou zo mooi vindt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Rijles met puntschoenen :P Verwijderd | 20 | 14-02-2004 19:48 | |
Lifestyle |
puntschoentjes in frankrijk raar? miss-tess | 21 | 21-11-2003 21:49 | |
Lifestyle |
Puntschoenen? Pepend | 60 | 01-05-2003 13:30 | |