Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik vond Viggo als Aragorn als heel aangenaam, maar ik begin nu voor hem zelf ook steeds meer respect te krijgen.
Hij kan inderdaad goed dichten, ik vind Communion ook erg mooi... En ik was ook wel positief verbaasd over zijn schilderwerken, hier bijvoorbeeld |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens, heeft er iemand hier Indian Runner gezien?
|
![]() |
heeft iemand misschien ook de geweldige komedie 28 days gezien met Sandra Bullock en viggo (natuurlijk!)? deze is echt een aanrader.
viggo speelde inderdaad ook in G.I. jane en A perfect Murder, maar Portret of a Lady ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en die ontmoeting met hem zie ik nog steeds voor me als een droom. ik vroeg hem gewoon om mijn evenstar t-shirt te signeren en hij deed dat gewoon terwijl ik hem aanhad! ![]() ![]() ![]() en iedereen om me heen riep: namarië! namarië! (da's vaarwel in het elvish) Kunnen die mensen niet het onderscheid maken tussen zijn personage in the lord of the rings en de persoon die hij werkelijk is ofzo? ik stond aan de rode loper ook naast een meisje die het steeds had over het feit dat ze zo'n grote fan van Arwen was; Arwen dit en arwen dat. en ze bedoelde gewoon Liv Tyler (wiens naam ze trouwens constant verkeerd uitsprak Teeler i.p.v. Tijler) maar we wilden haar niet uit haar bubbel halen door te vertellen dat ze ook maar een mens was en dat je haar naam anders uitspreekt.... ![]() ![]() ![]() ![]() nou, ja weer genoeg geluld voor één post... weer aan de studie... |
![]() |
||
Citaat:
Was vorig jaar ooit es een keer op tv en toen heb ik 'm maar ff opgenomen. Heel ontroerend eind... *snik* Alleen wel jammer dat het een televisiefilm is, dus niet te huur. Komt er ook maar 1 keer in de zoveel tijd voor...
|
![]() |
Mijn ma verzamelt echt ALLES van Viggo Mortensen. Ze heeft alle films, zelfs degene die niet ondertitelt zijn en gewoon helemaal niet te krijgen zijn in Nederland heeft ze.
In november is ze in Londen geweest en daar heeft ze zijn boeken/cd´s en films gekocht ![]() En dan zeuren als ik iets duurs wil kopen ![]() Maar A Walk On The Moon is wel een heeeeel goede film en daar ziet ie er ook heeeeeeeeel leuk uit ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Eddie Boone ![]() ![]() trouwens, Viggo speelt ook nog in die remake van Hitchcock's psycho uit 1998. die is ook al eens op tv geweest. heerlijke vage film.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het enige wat ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Het Grote 'Mooie Acteurs'-topic Verwijderd | 288 | 02-03-2006 16:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Films, TV & Radio |
Wie is jouw favoriete acteur/actrice en waarom? Deliveran©e | 80 | 10-04-2004 08:04 | |
Films, TV & Radio |
Welke films heb jij thuis op DVD? Talon | 97 | 18-11-2003 20:21 | |
Films, TV & Radio |
Acteurs: Daangerous | 87 | 06-05-2003 17:32 |