Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
sukkel.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben het wel met je eens als ze hier voor 1 zouden zitten. Maar 5jaar kom op zeg. Dan heb je hier al een heel leven opgebouwd. En word je zonder pardon zo maar het land uitgezet en kan je weer naar je moederland gaan om een bestaan op te bouwen. En al je vrienden hier achter laten.... en ga zo maar door. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat een groot deel van de bevolking namenlijk ook een verandering wilt m.b.t. de allochtoonse bevolking. hiermee versta ik die bevolkingsgroep, die veelal procentueel gezien voor meer overlast zorgt en het zorgsysteem van Nederland belast. Nederland is inderdaad te laks geweest, daarom zitten die figuren er nog na 5 of 10 jaar.. Het is sneu en triest,daar heb je 100% gelijk in maar je moet ergens een keer de rode draad trekken, en door dit NU niet te doen,maak je dit land alleen maar dommer,zwakzinniger en kanslozer dan dat het nu al bezig is |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Allochtonen die hier geboren zijn, ja die leveren door interne generatie conflicten, en gebrek aan begeleiding idd de nodige ellende op. Vluchtelingen daarentegen, komen hier voor veiligheid, en veroorzaken bijna nooit, de ellende waar jij nun over spreekt. Derhalve is het nuttig, om eens wat informatie te gaan vragen bij vluchtelingen werk, of het IND, zodat je weet waar je over praat, en niet meer de fout maakt om allochtonen nederlandse crimineeltjes te vergelijken met vluchtelingen. |
![]() |
|
|