Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarvoor zeg je 'Ik bedoel echte liefde overwint toch alles?'. Nou ja, niet een hoofdrol in een vd. ende dus, bij jou, want dat gaat dus bij jou boven liefde. Dat is zijn gevoel en je moet eerlijk zijn je kan 'm geen ongelijk geven. Hij heeft net als jou zijn eigen droom, en jij speelt daarin een rol; je kan niet verwachten dat hij zijn droom opgeeft voor jouw droom. Helaas komt hij niet in jouw droom voor .. (?) Zo te horen ken je je vriend al goed, en ken je jezelf ook al redelijk goed en weet je wat je wilt. En is je vriend daarin een last. Als ik jou was, en ik zou jouw droom hebben en mijn vriendin zou me erin belemmeren, dan zou ik het uitmaken. Ik ken mensen, die zetten anderen of hun partner op de eerste plaats; maar persoonlijk geloof ik erin dat je altijd jezelf op de eerste plaats moet zetten, omdat je dan pas echt iets kan betekenen voor iemand. Ik zou niet gelukkig kunnen worden als ik niet mijn droom zou kunnen achterna gaan. En ik vind het belangrijk daarom dat mijn partner me niet belemmert maar me stimuleert en dat haar droom de mijne niet belemmert. Als je het dan ook goed uit wilt maken, ga je natuurlijk geen seks meer hebben en neem je een afstand, want je hebt nu al gemerkt dat het moeilijk is, martelent is. Je ligt zo weer met elkaar in bed. Alles is zo weer 'goed'. Maar als je s'nachts dan weer alleen in bed ligt, en je denkt over dingen na, omdat je niet kan slapen, omdat je weet dat je niet op het goede pad is. En elke nacht dat je niet op 't pad zit wat je eigenlijk wilt belopen, word 't zwaarder voor je. Dat is 't nadeel van seks en dergelijke; het is zo verdomt lekker. Ik denk dat je heus wel weet hoe en wat; alleen dat 't gewoon (te) moeilijk voor je is (?). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Kijk weet je wat het is. Ik wil mijn vriend heus wel terug en hij komt voor in mijn droom. Maar HIJ ziet t niet voor zich. En dus wilt hij dat ik ander werk kies, maar dát doe ik niet. En toch snap ik je ook wel hoor, net als mijn vriend. Jezus, me ex bedoel ik ![]() En je hebt gelijk: geen seks! dit is verdomd moelijk man, trouwens, hij heeft nog steeds niet gebeld. Hij laat me in de steek
||
![]() |
Citaat:
ik ben zo verrot.....hij heeft niet gebeld. Ik wil geen wanhopig trutje zijn.....maar hij had beloofd te bellen vant weekend en vanavond.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel; als je al zo lang aan 't doorgaan bent zonder dat je kiest, kan ik me voorstellen waarom hij zo afstandelijk enzo gaat doen; dan maakt hij de keuze voor je en stoot je gewoon keihard af omdat hij ook niet maanden/jarenlang met een besluiteloos iemand wil leven. Dat doet pijn. Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 07:02. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja hij heeft mij gesmst vanmorgen dat hij onoverhoopt een afspraak had en me vanavond zou bellen. HI jbelde en we hebben gepraat, dat hij geen relatie wilt voorlopig, misschien dat t ooit goedkomt ,dat hoopt hij.....heel verhaal..... net smsje gehad van 'Lieve schat ik denk aan je slaap lekker kusje van mij'
||
Citaat:
x |
![]() |
|
Laat hem ook kiezen meis.. als jullie niets hebben en voorlopig ook niet meer krijgen zijn dat soort smsjes ook niet toepasselijk... Hoe lastig het ook is. Als jullie echt niet zonder elkaar kunnen kom je daar pas achter als al dat relatiegedrag weg is. Je kan het niet missen als het er nog is, of je het nu een relatie noemt of niet.
||
![]() |
Citaat:
ja....je hebt wel gelijk denk ik. maar toch is dat fout dan zulke smsjes? en waarom? en je kunt inderdaad iets niet missen als het er nog is... zucht.....moeilijk dit ![]()
|
Is het fout? Nee hoor. Maar het is wel een vorm van claimen. En als het echt uit is, is het misschien beter om jezelf echt los te maken van hem, hoe akelig dat ook is. Zodat je tenminste verder kan met je leven.
En misschien loop je hem dan over een half jaar tegen het lijf en zijn jullie zo weer samen. Maar eerst moet je los zijn... Hoef je niet direct tegen hem te zeggen hoor, maar laat het een beetje bekoelen, reageer niet op de hele emotionele dingen, dan snapt hij het vast wel. Als jullie zo blijven doen dan word die breuk helemaal nooit 'echt' voor je en dan blijf je hier eeuwig in hangen.
|
![]() |
dit topic heb ik een paar weken geleden geopend.
Ik dacht dat ik voor mijzelf besloten had er echt een punt achter te zetten en dus niet meer het relatiegedrag te vertonen...helaas is het in real life weer fout gegaan. zo ook gisteravond. de hele dag elkaar al opwindende smsjes sturen, elkaar bellen en dan afspreken dat hij mij om 8 uur op zou komen halen, allebei wetend dat t niet verstandig is/was. en het is gisteravond dus weer 'fout' gegaan. Echt het hele relatiegedrag was er weer. En je zou simpelweg kunnen zeggen 'kap er gewoon mee!' maar het is juist zo moeilijk omdat we nog zoveel voor elkaar voelen. Dát maakt t echt verschrikkelijk moeilijk. Maar ik besef nu dat t zo niet langer verder kan. we moeten er óf helemaal mee stoppen, dus ook met elkaar te zien, want kennelijk kunnen wij elkaar niet op een normale manier zien, óf het gewoon weer opnieuw proberen.. Opnieuw proberen wilt hij nog steeds niet, maar wél dit gedrag vertonen? 'Ja want de gevoelens zijn er nog, ik hou nog zoveel van je' is steeds wat ik hoor. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet, op het momen dat wij samen zijn voelt het zo vertrouwd, zo veilig, zo fijn en zo geweldig intens verbonden allemaal. maar na afloop voel ik me vaak klote.....vaak vergaf ik mezelf nog, omdat ik nog superveel van hem hou, maar nu, vandaag ga ik bij mezelf te raden. Het is niet echt slim wat ik doe, wat hij doet ook niet. Ik weet dat hij superveel van mij houdt en het niet alleen om de seks is. maar het is uit, maar niets wijst erop dat t ook maar 1 dagje is uitgeweest. Het hele relatiegedrag is er gewoon altijd nog gebleven, en dat is t nog steeds. Wat doe ik er toch mee? dit is zo vervelend. Blijkbaar kunnen wij elkaar niet zien zonder van elkaar af te blijven en ons eens als gewoon vrienden gedragen. Het moet meteen weer zo 'relatieachtig' worden.. Dus heb ik twee keuzes... opnieuw proberen of helemaal kappen, met het hele spelletje, want daar begin het op te lijken, al weet ik dat hij dat absoluut niet wilt. We houden superveel van elkaar, écht waar. En dat maakt t zo moelijk. Maar hij heeft ervoor gekozen de relatie te verbreken, ik vind t dan moelijk te begrijpen waarom hij hiermee doorgaat, wetend dat t onverstandig is. Ik wil ermee stoppen, het is wel makkelijk op seksueel gebied gezien. Hij hoeft niet te zoeken naar meisjes, niet op jacht te gaan ,geen moeite te doen, mij even te smsen en we liggen bij wijze van weer met elkaar in bed. Ik weet dat zijn bedoeling dit niet is, absoluut niet. maar zo voelt t natuurlijk wel op een gegeven moment. Ik ben zo radeloos, ik hou met heel mijn hart van hem, en hij van mij, maar volgens hem hebben we geen toekomst samen, maar waar zijn we op dit moment dan in godsnaam mee bezig?
|
Als ik zo lees dat jullie nog zo van elkaar houden, en het gezellig enzo bijelkaar is, dan zou ik het nog proberen. Maar waarom zien jullie geen toekomst met elkaar?
Als jullie écht geen toekomst zouden hebben,(legt ie dat niet uit?) dan zou ik er idd helemaal mee stoppen, elkaar dan ook niet meer zien. Dat is wel heel erg moeilijk, maar zonder vooruitzicht is er natuurlijk ook nix.. |
![]() |
|
Kom op meis, je hebt het antwoord al gegeven. Hij wil het niet overnieuw proberen, dat is A moet hij nu ook B zeggen en niet lekker makkelijk met je naar bed blijven gaan. Dat is gewoon onwaardig. Een relatie wil hij niet meer, maar het is wel prettig als je met hem wilt blijven neuken? Zeg jij die B dan maar voor hem. Niet meer reageren, telefoontjes afkappen met "Het is uit, ik wil hier overheen komen, wil je me voorlopig niet meer bellen?" en verder gaan met je leven. Als je dat gelijk gedaan had was je er nu al grotendeels overheen, maar omdat jullie blijven plakken, kan je dit nooit verwerken, kan je je nooit losmaken.
Kom op, bijt eens op je tanden en stop ermee. Je zal zien dat als de situatie echt over is, het een opluchting is.
|
![]() |
ja je hebt ontzettend gelijk.
Vandag kreeg ik een smsje van 'Hoi ben je nu op school en hoe gaat het met je? wat heb je gisteravond gedaan? een kusje van je (ex) vriend. Toen later belde hij mij dat nog op en hebben we 10 minuutjes gepraat over wat we gedaan hadden vandaag en gister. Hij zei ook dat hij in de zomer voor me zou koken en dat we dan romantisch op zijn terrasje zouden gaan eten. Ja hartstikke leuk dat hij aan me denkt, me smst, belt en van alles maar shit hey. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex wil me terug theycallmes | 20 | 11-03-2016 07:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |