Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik knip mn nagels bijna nooit, vijlen sons als er een scheurtje in zit en er wel een stukje af moet. Nagelbijten heb ik nooit gedaan ik ga eerlijk gezegt al over mn nek als ik er aan denk, probeer mn nagels altijd lang te houden maar lukt helaas niet altijd danzij rottige klusjes die mn nagels ruineren. French Manicure ben ik gek op en ik heb altijd nagelverharder op.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nagels van mannen moeten kort zijn, mooi afgeknipt. Niet afgebeten! Nepnagels zijn verschrikkelijk.
|
Ik heb van nature sterke amandelvormige nagels, die snel groeien, dus vroeger was dat iedere dag vijlen, lakken, bijwerken. Ik had hele lange perfect gemanicuurde nagels. Ik was aan de slag met weetikveel wat voor verzorgingsprodukten, en als er eentje brak was dat een drama. Dan kon ik weer weken aan de slag met een nepnagel, of nagellijm zolang dat hield. Ik was er vreselijk handig mee, en ze werden nooit vies.
Nu heb ik contactlenzen, en heb ik ze gewoon kort. Die dolken bij mijn ogen...nou nee. Vierkant afknippen vind ik lelijk, een french manicure ook. Daar moet je perfecte nageltjes voor hebben, en helaas heeft niet iedereen die. Laatst gewijzigd op 01-03-2004 om 16:53. |
![]() |
|
![]() |
godzijdank ben ik sinds een jaar gestopt met nagelbijten, k zag de geweldig mooie lange nagels van een vriendin, werd stinkend jaloers en wou ze dus ook...haha
trouwens zijn me nu 2 duimnagels afgebroken ![]() meestal heb ik wel nagellak op: felroze..als ik happy ben..of felblauw..soms gewoon een parelmoer-glans ietsje..en vanaf vrijdag tot zondag altijd blanke nagellak vanwege mn werk...(k mag eigenlijk helemaal geen nagellak op maarja)
|
Ik verzorg mijn nagels helemaal niet. Als ze te lang worden knip ik ze een keertje kort, maar voor de rest groeien ze snel, zijn ze rechthoekig en zijn ze mooi roze met een mooi wit randje.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bruine verticale strepen op nagels anjali | 6 | 21-02-2018 19:55 | |
Lifestyle |
Te korte nagel! -x-Anoniem-x- | 3 | 18-05-2011 08:29 | |
Lichaam & Gezondheid |