|
|
Bekijk resultaten poll: Wie schiet je dood? | |||
Pa |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 11.36% |
Ma |
2 | 2.27% |
Broer/zus(indien van toepassing) |
14 | 15.91% |
Jezelf |
62 | 70.45% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Mezelf dan maar. Ik zou nooit iemand anders neer kunnen schieten, dan zou ik me te schuldig voelen...Als ik zelf dood ben merk ik er toch niks van, en zo erg vind ik 't nou ook weer niet om dood te gaan. Dus mezelf.
|
Waarom zou een terrorist van zijn plan afzien als jij een familielid doodschiet? Dat zou ik me in ieder geval afvragen. Ik zou zeker geen familielid afschieten (zelfs mijn broertje niet), dus dan zou ik gaan voor mezelf. Maar dat zie ik ook nog niet echt gebeuren, dus ik ga waarschijnlijk voor de minder slimme keuze om toch die terrorist onschadelijk te maken. (maar die staat er niet bij, dus heb ik op mezelf gestemd, omdat ik niet wil leven met de wetenschap dat ik mijn broertje ofzo heb vermoord)
|
![]() |
|
Dan bel ik even naar een Israelische vriend van me die weet hoe je met dit soort gasten om moet gaan
![]() En als er dan toch slachtoffers vallen, zal het alleen de terrorist zijn. (maar in de poll heb ik mezelf gekozen want waarom zou ik iemand vermoorden met goede bedoelingen en beslissen over hun leven/dood? Dan beslis ik maar over mijn eigen dood.)
|
Verwijderd
|
Jaja, het is een terrorist, niet te vertrouwen dus als je iemand heb neergeknald blaast ie toch wel iedereen op. Dan toch maar een nekschot op de terrorist uitproberen, misschien is het net de 1 op 5482976849679348673489ste kans.
[edit]niets gestemd dus, waar is de optie Anders... ? Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 13:40. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
hemel en hel, ieders vrije keuze Donderzoon | 10 | 03-12-2006 20:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
zijn alle mensen gelijk? lovetear | 50 | 31-05-2003 09:42 | |
Verhalen & Gedichten |
vanuit keuzes verder denken... karamba | 3 | 26-12-2002 14:46 | |
Flora & Fauna |
Je beestje pijn laten lijden, of hem rust gunnen? rodina | 17 | 27-01-2002 20:06 | |
ARTistiek |
De Rots Hannibal | 11 | 21-09-2001 20:52 |