| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Tuareg2 is creatiever (en in mijn mening dus ook beter) dan ejay..
het is wel simpel maar ook een goede basis om wat te leren over drumcomputers, samples, pianoroll, fx etc. er zit zelfs een wavetablesynth in (ook al klinkt die voor mensen die wat langer bezig zijn kut). Sowieso ligt het niet aan je programma als iets kut is, ik ken genoeg mensen met bergen apparatuur die er nog niets mee kunnen. Die roepen dan ook de hele dag 'compress die shit' of 'eq eens een 6db boost rond de 10khz' maar vaak maken ze gewoon kutnummers. Ik heb dingen gehoord die gemaakt zijn met basic dos-programmas van meer dan 10 jaar oud die duizenden keren beter klinken dan het gemiddelde cubase/logic/sonar-gepruts. Misschien wel niet zo goed gemixed of gemasterd, maar daar kan achteraf nog wel wat aan gewerkt worden. @blistex Simpel commentaar geven als dat programma is kut daar lukt het je nooit mee is overbodig, je kunt natuurlijk wel tips geven van programma's waar hij eventueel iets meer mee kan. Niet al meteen hard afzeiken als het duidelijk is dat het bedoeld is als grap of als het een beginner is, en als je roept 'compressen die handel' mag je ook wel 'ns uitleggen wat compressie is en hoe je het toepast. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 14:01 | |
| De Kantine |
Tom Saaits/Geel: ik heb geen idee hoe ik van een saai stuk moet genieten #1208 Verwijderd | 500 | 09-11-2010 20:34 | |
| ARTistiek |
[MP3] aciidd (previewtje) konflict | 29 | 01-04-2004 11:43 | |