Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 07:55
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
walter schreef op 25-03-2004 @ 02:06:
gast als je een goede muzikant tracht te zijn moet je leren dat je ook beginnende shit moet respecteren, even helemaal los van wat ik doe, maar je arrogantie is echt niet op zn plek tot je zelf iets laat horen, en het moet wel echt fucking goed zijn wil je mijn respect nog krijgen. toy
Waarom zou je niets mogen zeggen als je niets post, en waarom ben ik meteen arrogant. ik had het inderdaad ook anders kunnen zeggen maar ik ben er van overtuigd dat je meer hebt aan iets wat ik poste dan 'de rest', waarin alleen maar word gesproken over ja leuk/niet leuk. Ik maak de muziek voor mezelf en eigenlijk maakt het me niets uit wat anderen er van vinden, nu het geval is dat anderen het wel leuk vinden, okay. Maar dat is niet m'n uitgangspunt. Als je hier iets post wil je juist wel reacties/kritiek/tips blabla hij maakt het half voor 'ons'. Dus ja dan laat ik me gaan als jullie dat soort reacties niet willen post het dan niet want je 'lokt' het zelf uit. En waarom zou ik beginnende shit niet respecteren?, ik kon ook zeggen dat het echt kut is en verder niet, ik ben er gewoon van overtuigd dat hij als hij software matig te werk gaat andere programma's moet gebruiken en af moet stappen van die pitchy dingen, en dat zeg ik dan.
Oud 25-03-2004, 12:53
Verwijderd
Ik had het even gedownload, en jezus, het is inderdaad echt kut. Zelfs eJay werkt nog beter
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 13:35
konflict
konflict is offline
Tuareg2 is creatiever (en in mijn mening dus ook beter) dan ejay..
het is wel simpel maar ook een goede basis om wat te leren over drumcomputers, samples, pianoroll, fx etc. er zit zelfs een wavetablesynth in (ook al klinkt die voor mensen die wat langer bezig zijn kut).

Sowieso ligt het niet aan je programma als iets kut is, ik ken genoeg mensen met bergen apparatuur die er nog niets mee kunnen. Die roepen dan ook de hele dag 'compress die shit' of 'eq eens een 6db boost rond de 10khz' maar vaak maken ze gewoon kutnummers. Ik heb dingen gehoord die gemaakt zijn met basic dos-programmas van meer dan 10 jaar oud die duizenden keren beter klinken dan het gemiddelde cubase/logic/sonar-gepruts. Misschien wel niet zo goed gemixed of gemasterd, maar daar kan achteraf nog wel wat aan gewerkt worden.

@blistex

Simpel commentaar geven als dat programma is kut daar lukt het je nooit mee is overbodig, je kunt natuurlijk wel tips geven van programma's waar hij eventueel iets meer mee kan. Niet al meteen hard afzeiken als het duidelijk is dat het bedoeld is als grap of als het een beginner is, en als je roept 'compressen die handel' mag je ook wel 'ns uitleggen wat compressie is en hoe je het toepast.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 14:18
Famke
Famke is offline
hij doet t niet..
Oud 26-03-2004, 04:25
walter
walter is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 25-03-2004 @ 07:55:
Waarom zou je niets mogen zeggen als je niets post, en waarom ben ik meteen arrogant. ik had het inderdaad ook anders kunnen zeggen maar ik ben er van overtuigd dat je meer hebt aan iets wat ik poste dan 'de rest', waarin alleen maar word gesproken over ja leuk/niet leuk. Ik maak de muziek voor mezelf en eigenlijk maakt het me niets uit wat anderen er van vinden, nu het geval is dat anderen het wel leuk vinden, okay. Maar dat is niet m'n uitgangspunt. Als je hier iets post wil je juist wel reacties/kritiek/tips blabla hij maakt het half voor 'ons'. Dus ja dan laat ik me gaan als jullie dat soort reacties niet willen post het dan niet want je 'lokt' het zelf uit. En waarom zou ik beginnende shit niet respecteren?, ik kon ook zeggen dat het echt kut is en verder niet, ik ben er gewoon van overtuigd dat hij als hij software matig te werk gaat andere programma's moet gebruiken en af moet stappen van die pitchy dingen, en dat zeg ik dan.
alleen leg je je nuances een beetje vreemd, en dat is mn punt
Oud 26-03-2004, 07:46
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
ik hou m'n mond al
Reageren

Regels voor berichten