Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
en fat voor beeldje ik bedoel muziek met gabbers geen rock bende
dit is een mooi voorbeeld van hardcore geluid wel aan http://membres.lycos.fr/hardcore4ever |
![]() |
||
Citaat:
||
Ik vind het zo stom dat er ooit rond 1990 een 'genre' ontstaan is op een camping in flevoland gemaakt door 2 gasten in trainingspakken wat bestaat uit wat catchy melodieën en wat distortion beats en dat dat nu gezien wordt als 'Hardcore'.
Opzouten. Echte hardcore is ouder en komt uit begin jaren 80 en dat wordt nu nog steeds gemaakt. Gemaakt met gitaren niet met de pc. Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die menschliche Dummheit. Beim Universum bin ich mir aber noch nicht ganz sicher en ik ben bang - jouw posts lezend - dat hij gelijk heeft.
||
Citaat:
Maargoed voor deze ene keer. Die "rockbende" zoals je het noemt heette al in 80/81 hardcore. Ok je kunt hardcore voor alles gebruiken. Hardcore tennis, hardcore sukkel whatever. Maar deze "rockbende", een vorm van punk, werd hardcore genoemd. Ik kan er ook niets aan doen. Tis zonde dat het stelletje infantielen dat die muziek maakt die jij leuk vind dat niet doorheeft. Ik kan ook niet ineens een nieuwe muziekstroming beginnen en dat jazz of blues noemen. Het slaat gewoon nergens op.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die Muziek die de TS bedoeld heet volgens mij als ik me niet vergis gewoon gabber, en de truie figuren weten dat ook... Ook aangezien NY hardcore al veel langer bestaat natuurlijk... Topic starter heeft volgens mij niet door dat hij de sukkel hier is ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
ik vind trouwens dat echt hardcore(dus geen computer muziek) in nederland veel te onbekend is. als iemand vraagt wat ik luister, en ik zeg: hardcore. dan hoor ik vaak, hardcore dat had ik echt niet achter jou gezocht. en dan kan ik weer gaan uitleggen dat het heel andere hardcore is.
ik stel voor dat we het hardcore woord door nederland gaan verspreiden!!!11!
||
Citaat:
![]() Ik denk dat ik hier dan jou te vertellen heb kansloos mannetje, kan nog niet eens typen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Oja, om ff in de stijl te blijven van het topic:
Ik hou niet van gabberharcoreonzin, maar des te meer van tekno, lijkt een klein beetje op gabber, maar dan veel beter.... @Daann download maar es iets van hellfish, toilet wars bijv. of line 'em up, en dan de bass vol open, daar maak je pas de blits mee ![]()
||
Citaat:
Je zegt zelf ga Nederlandse woorden leren terwijl je zelf niet eens kan typen.
||
Citaat:
TROUWENS wat is er mooi aan r&b het zijn een stel niggas die stoer willen zijn door ALLEEN maar over WIJFEN' AUTO's' en GELD rappen EN over dat ze het zo slegt hebben TERWIJL ZE STINKEND RIJK ZIJN ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
jij nog veel erger, dan zijn helemaal geen mensen maar pennen.
|
Wat een gezeik over wat nou mooie muziek is...
![]() Laat iedereen nou gewoon vinden wat hij vindt. Iemand verbeteren door te zeggen dat de muziek die hij luistert niet de muziek is die hij denkt dat hij bedoelt is niet erg. Maar begin dan niet gelijk diegene af te kraken. Stelletje kleuters... ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Hardcore van A tot Z Verwijderd | 46 | 03-09-2008 15:07 | |
Muziek |
Citizens Patrol EP out now + hardcore/punk distro update Crucial Attack | 2 | 11-10-2007 16:37 | |
Muziek |
vrijdag 6/10 hardcore/punk @ Bolwerk (Sneek): Omission, Rush & Attack + 3 more Crucial Attack | 6 | 04-10-2006 08:20 | |
Muziek |
101 Rules of Hardcore Carn | 13 | 24-06-2004 12:57 | |
Muziek |
Hardcore joeygr | 56 | 27-01-2004 21:00 | |
Muziek |
Hardcore SickOfItAll | 129 | 09-11-2002 13:57 |