Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou eerst heel hard janken! en dan heel veel tijd met mijn familie doorbrengen! echt erg, ik heb een kennis en die heeft nog maar 3 weken ofzow te leven, nou die heeft geen leven meer hoor, en die doet nog veel met haar familie doorbrengen, en verder wachten op d'r dood, ze is gelukkig niet bang voor de dood!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou meteen stoppen met school
Ongezond eten Veel tijd doorbrengen met degenen waarvan ik houd Opener worden over wat heel m'n leven in m'n hoofd heeft afgespeeld Naar Australië Proberen nog iets nuttigs te doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik zou tegen iedereen zeggen van wie ik hou dat ik van ze hou.. en dan zelfmoordplegen.. *ziet op het moment hoe brekend het is als iemand weet dat een persoon binnen zoveel tijd overlijd die die persoon al kei lang kent (vriendin van mij
![]() dus meteen eind aan maken.. is voor iedereen het makkelijkst
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Kijk in mijn toekomst! trophus | 230 | 08-04-2008 14:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Racisme op internet (EN WAT JIJ KAN DOEN!) hhendrikxx | 57 | 26-03-2005 14:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Giornale di ieri. CSN | 6 | 12-02-2005 16:10 | |
Liefde & Relatie |
Blijft ze bij me om me niet te kwetsen? AnoniemIemand | 20 | 21-10-2002 16:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |