Ik had dit jaar eenbest wel leuke klas... We waren met z'n 8en
Ik ben alleen wegens bepaalde redenen gekapt met volledige lessen te volgen, kan nu nog maar 2 uurtje per week op zn hoogst aan. Mijn klasJE ziet mij nog amper staan, ze kennen me wel en mogen me wel, maar toch houdt iets ze tegen... Voor ons is het afscheid al gekomen, want volgend jaar, al zou ik op deze school blijven, zou ik in een dodelijke klas komen, die t stoer vinden om met stokken naar leraren te gooien enzow. Ze schelden je uit, vinden ze grappig... Leraren kunnen ze niet aan, straf vinden ze nmlk niet erg... Alleen die kinderen beseffen niet, dat deze school hun laatste kans is op redelijk normaal onderwijs en t wordt tijd, dat ze er een paar van school af gaan trappen
In mijn klas is degelijk wel twee groepen... en groepje van 5 personen waar ik bij hoor en drie buitenbeetjes.
En ney, ik voelde me ondanks me goeie plek in de klas niet op mn gemak daar. heel die school zoog en dat allemaal door die kut gemeente! Mn vorige school had nooit mogen fuseren!
Mahjah, als ik aan school denk ga ik me kut voelen, dus ik hou vanaf nu eg mn mond erover