Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
of bedoel je iets anders? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik wilde trouwens ook weten hoe je in godsnaam je haar moet haken want daardoor worden dreads wel heel erg 'strak' van lijkt het. dus de losse plukken enzo naar binnen werken.
||
Citaat:
en met watvoor een haaknaald doe je dat? ik vroeg t aan mn ma en ze haalde zon ding te voor schijn maar volgens mij kan je daar echt je dreads niet mee doen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben niet aangenomen bij een tuincentrum, waarschijnlijk vanwege mijn dreads, zie ook dit topic
Op mijn vorige werk werd er geen probleem van gemaakt dat ik dreads had laten zetten, maar dat was dan ook een callcenter. Ook op mijn stage is het geen probleem, ik sta voor de klas. Nu vraag ik me dus af wat voor werk jullie doen, of jullie gesolliciteerd hebben met dreads en wat voor reacties jullie daarop hebben gekregen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik bond ze dan ook altijd samen en probeerde zo netjes mogelijk over te komen. Als je in een bakkerij of andere voedingszaak werkt kan ik er wel inkomen dat mensen daar een vooroordeel over hebben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik wrk op dit moment bij de c1000 (vakkenvuller) en bij Holix (Internet enzo). Ik heb ondertussen ook bij de Fontys gewerkt (stage, dat wel) maar die hadden er ook geen problemen mee volgens mij. Wel een baggerbedrijf overigens ![]() Bij de c1000 hebben ze wel kenbaar gemaakt dat ik vakkenvuller blijf, en niet hogerop kom vanwege m'n uiterlijk, heb er verder geen problemen mee. Holix is van een vriend van mij, dus die kende me al en dan speelt uiterlijk een minder grote rol. Ik kom wel vaak in 'aanraking' met klanten, maar die hebben er volgens mij geen moeite mee, ik heb eerder het idee dat ze het wel leuk vinden dan al die saaie zakken de hele dag ![]() ![]() Het ligt maar net aan wat voor soort werk je doet, en war voor cultuur daar heerst,, |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik werk in een cafetaria, maar toen ik er kwam werken had ik ze nog niet. Ik heb het er ook met mn baas over gehad maar hij vindt dreads geen probleem, zolang ik ze maar vastbind. Ik denk dat klanten er wel moeilijk over zullen doen. Maar daar zit ik niet mee, zoeken ze maar iets anders...
|
![]() |
||
Citaat:
![]() nouja nutteloze opmerking: mijn haar stinkt niet, ook al werk ik in een friettent daar was ik dus o zo bang voor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, precies... Juist als je in de creativiteits business zit dan is het juist een uiting van creativiteit (In de meeste gevallen doe je ook wat leuks met je kleding enzo) en dat is voor dew meeste juist een goed teken.. Ik zit vooral in de ICT wereld en daar is het normaal dat je in vrijetijds kleding loopt zonder problemen te krijgen... (Ik doe dan wel webdesign en webdev en krijg te maken met andere webdesigners en drukkerijen enzo). |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Site staat geen offsite linking toe.. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik woon in Friesland en daar zijn ze niks gewend (in de kleine dorpjes dus)
met solliciatie dingen keken ze altijd heel raar naar me en dan zeiden ze : nee we hebben genoeg mensen. we hoeven niet meer. Terwijl er een poster op de deur hang met grote koeienletters: MEDERWERKERS GEZOCHT!! Maar nu werk ik in de stad bij de Lidl. Me baas deed er niet moeilijk over. Hij zei; zolang je er niet erger uit ziet dan de klant vind ik het best. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En oceaneyes, die zijn nep ![]() ow god, ik heb me altijd geïrriteerd aan de mensen met echte dreads die zaten te zeiken als nepdreads en echte dreads werden vergeleken en nu ga IK me irrteren als dat andersom gebeurd.. ![]()
|
Ik wil graag dreads laten zetten door een kapper. Maar nu vraag ik me af of ik beter bij de hairpolice kan gaan of bij Kinkie? Of maakt het weinig verschil?
Ik weet dat Mortischa ze bij de hairpolice heeft laten zitten, en die van haar vind ik heel mooi. Maar Hairpolice zit alleen in Amsterdam toch? En ik woon in Breda... Nu maakt me dat niet echt heel veel uit. Maar als Kinkie kappers het even mooi doet... Moet je trouwens lang van tevoren een afspraak maken of valt dat wel mee? |
![]() |
||
Citaat:
Ze zijn zeker mooi, maar zij laat ze ook eens in de 3/4 maanden bij werken.. bij de kapper.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Tja... wie mooi wil zijn moet geld betalen he? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik verzorg ze gewoon te goed ![]() ik draai ze iedere dag, wax ze een keer in de 2/3 weken met knottyboy, was ze met knottyboy, en werk ze via de dreadHQ manier bij (nog geen een keer in de maand...) (noukiester, thnx ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Replica, waarom doe je dat in godsnaam zelf en laat je het niet iemand doen? Je lijkt me tante wel, die gaat ondanks d'r reuma fijn de bedden opmaken, het huis schilderen, ramen zemen, eten koken, de was doen en strijken, werken, etc. Je bent ziek hoor meissie.. (niet om je af te vallen hoor, vind het geweldig hoeveel doorzettingsvermogen je hebt!!) Maar misschien bemoei ik me weer ergens mee waar ik me helemaal niet mee hoor te bemoeien ![]()
|
Ik laat nog steeds mijn dreads uitgroeien, maar nu dat ik ze niet meer bijwerk trekken ze hoe langer hoe minder op iets.
![]() Aan de mensen die reeds hun dreads uitgekamd hebben: Hou je nog veel haar over? Want ik heb nu al op zich weinig haar. Tot welke lengte (vanaf hoofdhuid) liet je ze uitgroeien? Bedoel dan, vanaf wanneer trekt het echt op niets meer? Is het normaal dat ik nu van die dikke fakken krijg i.p.v. mijn fijne dreads als uitgroei? Moet ik die uit elkaar halen? 't Is toch niet mijn bedoeling dreads te houden. Iemand tips? Hoelang zaten jullie aan het uitkammen? Kamden jullie dit dan echt uit of was het meer ontwarren met de vingers? Wat ik bij sommige dreadjes al gedaan heb is gewoon het haar er van bovenuit uittrekken tot ik al het nog 'levende' (vasthangende) haar eruit heb en dan nog een stukje gedread haar in mijn handen heb...en dát jaagt me nu net die angst aan, aangezien het wel grote stukken zijn die overblijven. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 |