Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dat ie zo ziek ligt ergens op een overloop ofzo... nou ik slaap op zolder en heb bijna precies zo een overloop heb vaak gehad dat ik niet eens meer naar de wc durfde te gaan... in angst dat ET er lag dood te gaan ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond The Ring ineens wel freaky toen ik hem thuis keek, terwijl ik er in de bios geen hol aan vond. Vreegah vond ik IT natuurlijk eng maar die is nu alleen maar gaaf
![]() The Thing is ook gaaf, maar daar krijg je meer een paranoia gevoel van. verder kan ik me zo snel geen goeie horrorfilms bedenken. Bijna geen enkele horrorfilm is echt eng |
![]() |
|
The thing is echt
![]() Een van de eerste horrorfilms die ik zag. Was toen ik moest plassen en even naar binnen keek (en gelijk ook bleef staan). Was met een clown-pop met enorme puntige tanden als ie iets ging flikken (die clown van IT heeft melktandjes daarbij vergeleken). En daar hoorde je ook zo'n lied wat je in pac man hoort als je begint, maar dan heel scary. De cover van die film was geloof ik met een huis met daarboven een geest met in haar arm die clown en de film eindigd met een scene waarin dat ding ineens opduikt en zorgt dat een stoplicht op groen gaat waardoor een gast onder een vrachtwagen terechtkomt. (dus als iemand de naam weet...) Ik denk dat dat wel de wortels van mijn clownophobia/poppenfobie heeft geplant. Ja en IT vond vond ik natuurlijk ook voor een lange tijd eng samen met childsplay. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Doordat er een huis op de voorkant staat dacht ik aan de 'House' horrorfilms. hier is ff een linkje van deel 2 op IMDB http://www.imdb.com/title/tt0093220/
Is niet bepaald een clown maar okey. Ik ben gewoon nieuwsgierig welke film je bedoelt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik nog jonger was probeerden mijn ouders me angstvallig weg te houden bij alles waar ik eventueel weer nachten niet van zou kunnen slapen. Het hoogtepunt was wel de verfilming van het boek The Tommyknockers van Stephen King (in het Nederlands de Gloed). Nu ik het achteraf bekijk vind ik het echt bagger, maar toen...
![]() |
![]() |
|
de dag voordat ik naar de basisschool ging, ik was dus vier ofzo, heb ik per ongeluk de 'bloedbel-uit-gootsteenputje-scene' van IT gezien. ik had al wat andere stukjes ervan gezien, want mijn vader dacht dat dat wel goed voor mijn ontwikkeling zou zijn... tsja.
ik heb nu dus ook een clowntrauma, ik heb er een regelrechte afkeer van en ik voel sterke haatgevoelens voor Bassie e.d. ik weet nog wel dat ik tien ofzo was en naar het circus ging. komt er zo'n clown naar me toe van: ballonetje dit snoepje dat. ik denk: ja daaag! ik ken dat! dan sleur je me mee naar een diepe put waar ik never nooit meer uit kom, freak! dus ik sla die clown in zijn gezicht... clowns en ik... geen goede combinatie ![]()
|
Ik denk dat ik de shining ook het engst vond. Niemand noemt hier de excorcist....ik hoor van velen dat ze die zo eng vonden. De versie die je niet gezien hebt was laatst op tv, net als de eerste keer dat ik m zag deed ie me nix........
Over ET: niet gezien en dat wil ik ook niet, die kop van dat ding ![]() The Thing: oeh! die wil ik nog zien, lijkt me cool ![]() IT: ik heb m thuis, ik vind m vies, niet eng. Maar ik ben allergisch voor clowns, ik zou niet voor mezelf in staan als ik doodziek in t ziekenhuis zou liggen en er zou een cliniclown naast mn bed staan. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
It heb ik nooit gezien maar als je naar die fotos kijkt snap je waarom hij zo akelig is
![]() http://www.angelfire.com/bc2/fhg/pennywise.html
|
Verwijderd
|
Wij gingen met ckv the blair witch project kijken.. die vond ik toch wel eng.. alleen ik snapte het einde weer niet, maargoed..
![]() The ring vond ik de eerste keer dat ik hem zag niet zo eng, maar toen nog een keer weer wel.. met dat stukje als dat meisje uit de tv kruipt.. *bibber* En ik heb een gigantische afkeer tegen Scream (1t/m3) en ik ben nog steeds bang dat er een keer zo'n engerd met een masker 's nachts opeens in mijn kamer staat ![]() Ik haat horror... ik haat het echt... |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: Toen ik 8 was durfde ik niet naar Mars Attacks! te kijken vanwege die ogen van die aliens ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor de rest vind ik films nu nooit meer eng ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik herinner me wel dat ik het 1ste deel het engst vond, toen ze nog kids waren. Ik heb ook ooit wakker gelegen van een Superman film; waarin een scene zat dat een vrouw in een of andere machine ging en er als een soort robot uitkwam, dat vond ik zeer ontrustend als kleine knaap.
|
![]() |
Ik vond the Exorcist ongelofelijk eng, hij was afgelopen vrijdag nog op tv.. Ik had m toen in de bioscoop gezien.. Vooral dat stukje dat ze achterover op handen en voeten de trap afkomt.. ieh
![]() De japanse versie van The Ring was ook wel eng, vond de amerikaanse nogal meevallen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Een film-vragenlijst Verwijderd | 16 | 10-11-2011 10:54 | |
Films, TV & Radio |
Engste film ooit Chikey | 84 | 03-03-2011 23:03 | |
Films, TV & Radio |
Engste film die je ooit gezien hebt! Kingofthemall | 151 | 19-06-2008 01:02 | |
Films, TV & Radio |
Wilke film heb je voor het laatst gezien en wat vond je er van, deel negentien Uice | 500 | 31-01-2006 15:25 | |
Films, TV & Radio |
Enge film? HmmIk | 57 | 11-05-2005 14:36 | |
Films, TV & Radio |
Stephen King's 'it' Black Dragon | 65 | 19-03-2003 22:18 |