Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De enigen die bij mij zijn blijven steken waren: -"met een been op de stoep" want elke keer als ik zo liep, ging dat liedje in mijn kop spelen -"Teddybeer" (aka der Teddybähr) alleen omdat ik er een duitse parodie van probeerde te maken -"Op een onbewoond eiland" omdat iemand in de synthus dat steeds liep te vergelijken (door het te zingen nog wel!) met "op een kangaroe eiland" waardoor het in mijn kop bleef hangen de rest van het weekend. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Mijn vader en mijn moeder, die zeggen altijd kind
zorg dat iedereen je later aardig vind Spreek altijd met 2 woorden en doe altijd beleefd en zorg dat je altijd om je medemensen geeft Maar ik wil niet eerlijk zijn want ik wil liegen, Ongelukkig zijn en doodgaan aan de drank Naar de hoeren en iedereen bedriegen Ik wil genieten van mijn eigen rotte stank Want ik wil slecht zijn, ik wil slecht zijn Een klootzak en een hufter en afschuwlijk onterecht zijn Ik wil slecht zijn Een atoombom, een hyena en gevaarlijk levensecht zijn
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
bang voor zwarte katten en ladders op straat, iedereen is bang voor nummer 13, je bent niet goed bij je hoofd als je die lariekoek gelooft ![]() je kunt geluk hebben of een pechvogels zijn, een knuffelbeest of een proefkonijn, word je arm of rijk of door een tijger opgegeten, er zijn mensen die beweren dat de sterren het al weten lariekoek en apekool ![]() *zo uit het blote hoofd...* En op 13 staat trouwens ook nog een mooi nummer, dat met die sterren en die pa die dood is. Dat heb ik op kamp geplaybackt ![]() EN met een groepje hebben we toen de tafel van 13 gedaan |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat was jouw belangrijkste Kinderen voor Kinderen? Briseïs | 51 | 22-11-2008 18:58 | |
Muziek |
beste kinderen voor kinderen nummer! gekkie:D | 118 | 02-03-2005 12:50 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen bracelance | 8 | 12-01-2005 18:19 | |
Muziek |
Het grote kinderen voor kinderen topic Knutselsmurfie | 21 | 08-12-2003 16:52 | |
Muziek |
Kinderen voor Kinderen!! G.T.C. | 141 | 13-07-2003 10:48 |