Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
te laat misschien. maar het is donderdagavond.
als dissonante tonen mogen , dan dit ook ik wordt een paar minuten voor optreden echt zenuwachtig, niet normaal. ben dan volgens mij ook heel irritant. maar remedie: bier. en sigaretten. veel sigaretten. overigens: als dat niet helpt. een tip: muziek draaien op discman. rustgevend (een gathering. een tori amos). slechte tip? goede tip: prei planten.
|
Kben na 3 (van de 12) optredens niet meer zenuwachtig. Kheb het blijkbaar omgezet in JOY!!
Zo moet je het ook zien; jij vermaakt de mensen, maar dat kan alleen als jij je ook vermaakt. Anders ziet het er gaar uit. Het gaat grotendeels om je optreden, niet alleen om de muziek. Kheb wel 's een band meegemaakt die helemaal los ging, en het was fantastisch! (ookal hoorde je fouten enzo). Kben zelf ook drummer, tip: doe wat je wílt doen (ookal denk je dat je het niet kan). En als het fout gaat, vang je 'm met een andere break weer op. Dát vergroot namelijk je zelfvertrouwen. Sterkte!
|
ik heb weleens dingetjes opgenomen met mensen [vage abstracte hiphop] maar ik zeg nog steeds altijd dat ik het nooit uitgebracht wil hebben oid en ik durf ook echt niet mee te doen bij optredens. misschien moet je je er gewoon 1x overheen zetten en dat je dan altijd durft maar ik word gek van zenuwen.
||
Citaat:
|
![]() |
Denk goed na voordat je op het podium gaat, neem alle tijd bij het voorbereiden, bijvoorbeeld:
-extra set (liefst 2 ) stokken in een houder aan de hi-hat standaard, je kan ze doormidden meppen, door de zenuwen/zweet laten vallen. Echt hoor, het gebeurt. Hoef je je daar geen zorgen over te maken. -zorg dat (als ie dr is) je monitor naast je goed aan staat, gebruik bv oordoppen om extreme volumes af te dempen, dan kun je perfect de rest van de band horen. -bedenk dat je drumt, en mensen je minder slecht zien, heb nog meer medelijden met zenuwlijdende zangers ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zenuwachtig in groepen Jerry95 | 4 | 08-01-2015 22:41 | |
Psychologie |
Zenuwen Slice396 | 1 | 15-11-2012 18:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat helpt er tegen de zenuwen? Daantje_0705 | 32 | 11-02-2004 21:22 | |