![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Meisjes komen daarmee weg, jongens niet. En de meeste jongens pakken elkaar ook niet op de bek om meisjes op te hitsen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, blijf maar geloven dat alleen meisjes (en dan vooral alle meisjes! Stuk voor een!) sletten zijn. Moet je zien dat je er nog een krijgt! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen over sletten ![]() NIET-ALLE-MEISJES-ZIJN-SLET-TEN. LEESCHT! De Titel SLET moet je verdiennen Zal de volgende keer een paar dagen research doen voordat ik iets reply, zodat ik in een keer duidelijk ben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahaha dit is echt het domste berichtje dat ik ooit heb gelezen. Ja de vrouwen zijn geemancipeerd en denken dat ze gewoon met Jan en Alleman moeten zoenen (of je daar beter van wordt, is mijn volgende vraag hoor). Ik heb zelf ook wel een periode gehad dat ik nogal los was en graag met iemand zoende, maar ja... meeste van die jongens vind je dan niet echt leuk. Als je iemand echt leuk vindt en je zoent daarmee, gaan je vrienden en vriendinnen echt niet zeggen dat je een slet bent, anders zijn 't geen echte vrienden. Nu om even to the point te komen... Wij vrouwen zijn inderdaad redelijk geemancipeerd, maar de mannen zijn helaas nog niet geemancipeerd. Denk daar maar eens over na meisje... Oh en nog een wijze raad... Zoen gewoon niet om te scoren daar word je niet beter van, zelfs niet als je een jongen bent. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tip: ga buiten Gouda uit ![]() |
![]() |
|
Jezus wat een gezeik, als er een plek is waar je je seksuele uitspattingen zou moeten mogen spuien is het hier toch? Chimera heeft hier niet anders gedaan toen hij net met Phileine had.
![]()
Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 20:10. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Wij kerels zijn beesten. Als vrouwen dat nou ook worden, waar gaat dat dan heen met de wereld?
Laatst in de kroeg zag ik een meid die met vier jonges achter elkaar stond te zoenen. Lekker als je de laatste ben, loop je in de kwijl van je drie voorgangers te roeren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Betekenis voor MIJ; slet= iemand die zich gemakkelijk inlaat met avances van een geinteresseerde, dit dan ook in verhouding met heel veel verschillende geinteresseerden doet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Stelling: Wanneer is een meisje een slet? Myrtille | 90 | 08-05-2006 19:55 | |
Seksualiteit |
Jongens die meisjes een slet noemen Muchacha | 163 | 26-01-2006 09:26 | |
Lifestyle |
sletje(s) jeroen87 | 7 | 03-02-2004 10:31 | |
Liefde & Relatie |
Wat heb ik met sletten? kainie | 35 | 10-08-2003 19:57 | |
Liefde & Relatie |
Als meisje dat doet dan wordt ze al slet uitgemaakt maar jongen niet ... love is life | 27 | 02-09-2002 17:52 |