Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2003, 12:11
kainie
kainie is offline
Elke keer maar dan ook ELKE keer dat ik het weer probeer met een leuke meid loopt het weer tot niets uit.

Dit is nou de 5de keer in korte tijd dat ik iets met een meisje bijna heb en waarop ze het laatste moment toch weer terugtrekt, voordat ik op vakantie ging hadden we het echt leuk samen. Zij smste me in het begin van de vakantie elke dag tot ik opeens geen smsjes meer kreeg en toen kreeg ik al in de gaten dat er iets niet klopte.

Nu zouden we morgen naar de bios gaan, maar vandaag via MSN ben ik erachter gekomen dat ze nog een paar mensen heeft gekust en mischien nog wel meer... toen ik op vakantie was.

Opeens deed ze allemaal vaag en toen flipte ik em effe omdat ze zoveel gelogen had waarop ik haar uitschold voor slet en toen offline ben gegaan.

Maargoed de kern van het verhaal is, waarom zijn de meeste meiden gewoon sletten?

Eerst zegt ze dat een relatie wilt en van me houdt en dan nu dit weer en dan altijd maar veel voorkomende zinnetje ''zo ben ik niet, ik ben monogaam'' te horen krijgen moet je ook van kotsen.

Bah, elke keer ben ik weer bang als dit maar goed gaat, en ELKE keer gaat het weer mis en zit ik weer met de gebakken peren.

Meiden;
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2003, 12:14
Warsocket
Warsocket is offline
heel lullig gewoon zorgen dat je de goede tegen komt
en niet gaan generaliseren dat alle meiden sletten zijn
Oud 09-08-2003, 12:16
miro
miro is offline
Misschien moet je eens wat meer voor jezelf opkomen, dan wordt er ook niet zo met je gesold. Ik kan uit je verhaal niet opmaken of jullie nou echt een relatie hebben of dat het nog in de kinderschoenen stond. Geeft haar natuurlijk nog geen recht om zomaar met andere jongens te zoenen tenzij nog niet echt het idee had dat het "vast" tussen jullie was.

Ze heeft je gewoon pijn gedaan en dat moet je niet pikken. Het is namelijk niet zo dat alle meiden sletten zijn. Er zijn genoeg leuke meiden, misschien pak jij het gewoon verkeerd aan. Ik zeg maar wat hoor, maar het is iig niet zo dat alle meiden sletten zijn. En dr lopen genoeg leuke meiden rond die het begrip "relatie" wel goed begrijpen. Ik zou haar iig dus vergeten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:17
Sitia
Sitia is offline
K heb hetzelfde probleem met jongens..
Ma da maakt ze nog steeds niet
Nee nee..

Misschien moet je het rustiger aanpakken, er niet te veel van hopen, dan komt het wel goed.. En natuurlijk op t goeie type vallen, kan ook helpen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:19
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
kainie schreef op 09-08-2003 @ 13:11:
Elke keer maar dan ook ELKE keer dat ik het weer probeer met een leuke meid loopt het weer tot niets uit.

Dit is nou de 5de keer in korte tijd dat ik iets met een meisje bijna heb en waarop ze het laatste moment toch weer terugtrekt, voordat ik op vakantie ging hadden we het echt leuk samen. Zij smste me in het begin van de vakantie elke dag tot ik opeens geen smsjes meer kreeg en toen kreeg ik al in de gaten dat er iets niet klopte.

Nu zouden we morgen naar de bios gaan, maar vandaag via MSN ben ik erachter gekomen dat ze nog een paar mensen heeft gekust en mischien nog wel meer... toen ik op vakantie was.

Opeens deed ze allemaal vaag en toen flipte ik em effe omdat ze zoveel gelogen had waarop ik haar uitschold voor slet en toen offline ben gegaan.

Maargoed de kern van het verhaal is, waarom zijn de meeste meiden gewoon sletten?

Eerst zegt ze dat een relatie wilt en van me houdt en dan nu dit weer en dan altijd maar veel voorkomende zinnetje ''zo ben ik niet, ik ben monogaam'' te horen krijgen moet je ook van kotsen.

Bah, elke keer ben ik weer bang als dit maar goed gaat, en ELKE keer gaat het weer mis en zit ik weer met de gebakken peren.

Meiden;
Citaat:
Sitia schreef op 09-08-2003 @ 13:17:
K heb hetzelfde probleem met jongens..
Ma da maakt ze nog steeds niet
Nee nee..

Misschien moet je het rustiger aanpakken, er niet te veel van hopen, dan komt het wel goed.. En natuurlijk op t goeie type vallen, kan ook helpen.
misschien kunnen jullie iets beginnen weten jullie allebij dat je een betere hebt
Oud 09-08-2003, 12:30
Verwijderd
hehe goed idee warsocket gewoon lekker met elkaar daten alleen is hij jonger, dus je moet wel op ouder meisjes en zij op jongere jongens vallen
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:52
Verwijderd
Voor zover ik weet vormen sletten toch een duidelijke minderheid. Iig is een slet makkelijk te herkennen, dus zo moeilijk kan het niet zijn ze te ontlopen.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 12:54
Verwijderd
Als ik het goed heb onthouden uit andere posts, denk jij over meisjes en seks enzo in termen van 'een wijf pakken'. Dat is een mentaliteit waar een lief, trouw, integer meisje 100 % op afknapt; de sletten blijven dan over.

Als ik het verkeerd heb onthouden, sorry.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 13:46
Verwijderd
Als het waar is wat sarabressers zegt (wat ik aanneem), zul je idd nooit een meisje dat geen slet is 'kunnen krijgen'.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 14:33
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
fosje schreef op 09-08-2003 @ 13:30:
alleen is hij jonger, dus je moet wel op ouder meisjes en zij op jongere jongens vallen
Dat is toch zo'n idioot concept.
Stel je voor dat ze de juiste in elkaar vinden, maar alleen omdat hij jonger is zou er ineens weer voldaan moeten worden aan een bepaalde voorwaarde? (dat hij op oudere meisjes valt).
Oud 09-08-2003, 14:34
Verwijderd
Sja...sletjes hou je altijd. Je weet nooit vantevoren of een meid je zal gaan bedonderen of dat ze meent wat ze tegen je zegt. Dat is eigenlijk gewoon een soort 'ondernemingsrisico'.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 15:06
Verwijderd
Ik heb 5 meisjes gedate die sletten waren dus het zijn allemaal sletten!

Ik heb een vreselijke jongen gehad dus het zijn allemaal hufters!

Klaar met generaliseren?

Citaat:
Als ik het goed heb onthouden uit andere posts, denk jij over meisjes en seks enzo in termen van 'een wijf pakken'. Dat is een mentaliteit waar een lief, trouw, integer meisje 100 % op afknapt; de sletten blijven dan over.
en als jij zo denkt, dan snap ik waarom normale meiden je niet moeten.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:28
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 15:34:
Dat is eigenlijk gewoon een soort 'ondernemingsrisico'.
Zou je daarvoor te verzekeren zijn?
Oud 09-08-2003, 19:37
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
misschien heb je geen succes met de liefde om dat je de verkeerde taal gebruikt

noem mensen geen sletten, dat is een begin
Oud 09-08-2003, 19:40
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Haha, luister. Weet je wat volgens mij het probleem is? Dat de heren te snel denken dat er een relatie is. Daar ben ik nu het typische voorbeeld van. Ik ben gewoon ZO vrijgezel, dat ik mezelf niet eens in een relatie KAN zien.
Ik heb nu over een periode van 3 weken zo'n 4 keer met een jongen gezoend. Ik beschreef het aan me vriendinnen gewoon als: gezellig zoenen en beetje flikflooien. Hij beschrijft het aan de hele wereld als een relatie. Jullie moeten niet meteen uitgaan van de vastigheid

Ben ik een slet? Omdat ik niet kies voor alle sleur en monogamie? Nee, ik ben gewoon mezelf; vrolijk, gaat veel uit en houdt van mannen.
Oud 09-08-2003, 19:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 15:34:
Sja...sletjes hou je altijd. Je weet nooit vantevoren of een meid je zal gaan bedonderen of dat ze meent wat ze tegen je zegt. Dat is eigenlijk gewoon een soort 'ondernemingsrisico'.
Mwoa, volgens mij valt dat best wel heel erg mee. Als een meisje jou leuk vindt gaat ze er net zo goed voor 100% voor, als ze dat niet doet, klopt het gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 19:56
Dinalfos
Dinalfos is offline
Tja, let's face it. Alle vrouwe zijn gewoon vieze, gore, stinkende teven die met iedereen het bed in duiken. Als het clitje maar geprikkeld wordt is het best.
Oud 09-08-2003, 20:03
kainie
kainie is offline
Haha, jij snapt het Dinalfos!

Maargewoon door dit soort steeds weer mee te maken heb ik echt een dikke deuk opgelopen in de liefde. Echt kut.

Het probleem is dat meiden gewoon liever een one night stand hebben dan een relatie, iets waar ik absoluut niet tegenkan.

Alhoewel ik echt een goede vriendin heb waarvan ik zeker weet dat die wel een relatie zou standhouden, en ze is knap, wie weet?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 09-08-2003 @ 20:56:
Tja, let's face it. Alle vrouwe zijn gewoon vieze, gore, stinkende teven die met iedereen het bed in duiken. Als het clitje maar geprikkeld wordt is het best.
gefrustreerd omdat ze niet met jou naar bed willen?
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bikinie-meisje schreef op 09-08-2003 @ 20:40:
Ik beschreef het aan me vriendinnen gewoon als: gezellig zoenen en beetje flikflooien. Hij beschrijft het aan de hele wereld als een relatie. Jullie moeten niet meteen uitgaan van de vastigheid
Als het bij jou niet serieus is, moet je hem dat HEEL erg duidelijk maken. Als hij daar niet mee kan leven, moet je het gewoon helemaal afkappen. Jij mag dan misschien gewoon zin hebben wat rond te lebberen, die jongen wordt misschien wel gek van verliefdheid.

Regel 1 van een one night stand is, dat het bij 1 nacht blijft. Waarom? Omdat het anders gewoon een relatie wordt. Als je een jongen keer op keer zoent, raakt 'ie toch aan je gehecht.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 20:38
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Jadie schreef op 09-08-2003 @ 21:05:
gefrustreerd omdat ze niet met jou naar bed willen?

Nee hoor. Ik wil zelf niet eens.
Oud 09-08-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 09-08-2003 @ 21:38:
Nee hoor. Ik wil zelf niet eens.
Dan is het goed
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-08-2003 @ 20:53:
Mwoa, volgens mij valt dat best wel heel erg mee. Als een meisje jou leuk vindt gaat ze er net zo goed voor 100% voor, als ze dat niet doet, klopt het gewoon niet.
Ik ken meisjes die zo ontzettend goed zijn in het faken van welgemeende interesse dat jij en ik gegarandeerd voor de emotionele bijl zouden gaan en denken dat ze het honderd procent meende.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 21:39
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 22:35:
Ik ken meisjes die zo ontzettend goed zijn in het faken van welgemeende interesse dat jij en ik gegarandeerd voor de emotionele bijl zouden gaan en denken dat ze het honderd procent meende.
uitroeien dan maar...zulke persoontjes zijn triest. Zie ze als object, wurgen, invriezen, in een houtversnipperaar doen. Opvangen in een doos, uizaaien in water en niemand die er ooit achterkomt, want het bloed vloeit niet omdat het bevroren is.

har har
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 21:39
Optima
Optima is offline
om maar een antwoord te geven dat past bij jouw intelligentie:

ja a-l-l-e vrouwen zijn sletten

Oud 09-08-2003, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-08-2003 @ 22:39:
uitroeien dan maar...zulke persoontjes zijn triest. Zie ze als object, wurgen, invriezen, in een houtversnipperaar doen. Opvangen in een doos, uizaaien in water en niemand die er ooit achterkomt, want het bloed vloeit niet omdat het bevroren is.
Kun je ze dan niet beter gewoon neuken?

Tis maar een idee
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:01
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 22:35:
Die heb je inderdaad ook, helaas. Probleem is dat liefde weldegelijk blind maakt, in ieder geval blind voor waarschuwingen van anderen

Liefde is een monotheistisch geloof
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:02
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-08-2003 @ 22:44:
Kun je ze dan niet beter gewoon neuken?

Heb je tenminste nog wat om over op te scheppen tegen je vrienden
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:57
illogical
illogical is offline
Citaat:
kainie schreef op 09-08-2003 @ 13:11:
*verhaal*
*bestwel boel herkenning* maar dat alle meisjes meteen maar sletten zijn is wel erg sgeef :/

Laatst gewijzigd op 09-08-2003 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2003, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-08-2003 @ 23:02:

Heb je tenminste nog wat om over op te scheppen tegen je vrienden
Jaaah, maar dan wel echt neuken. Een beetje er tegenaan liggen is natuurlijk niet neuken!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 11:18
kainie
kainie is offline
Citaat:
Micro Cuts schreef op 09-08-2003 @ 23:57:
*bestwel boel herkenning* maar dat alle meisjes meteen maar sletten zijn is wel erg sgeef :/
Ik bedoelde het merendeel. Ik ging teveel op in me verhaal.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 16:37
Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-08-2003 @ 21:21:
Als het bij jou niet serieus is, moet je hem dat HEEL erg duidelijk maken. Als hij daar niet mee kan leven, moet je het gewoon helemaal afkappen. Jij mag dan misschien gewoon zin hebben wat rond te lebberen, die jongen wordt misschien wel gek van verliefdheid.

Regel 1 van een one night stand is, dat het bij 1 nacht blijft. Waarom? Omdat het anders gewoon een relatie wordt. Als je een jongen keer op keer zoent, raakt 'ie toch aan je gehecht.
Ik weet wat je bedoelt. Maar het is toch ook fout er direct van uit te gaan dat we een stelletje zijn?

Kijk, het werkt natuurlijk niet altijd hetzelfde he. Ik vind het een schat van een jongen, en ik vind het prettig om bij hem te zijn, maar ik weet niet na 4 afspraakjes of ik voor ALLEEN hem kan kiezen. Ik wil zoiets pas 'beloven' (<-- dat is toch een relatie?) als ik zeker weet dat dit niet een bevlieging is. Dus op het moment geniet ik van zijn aanwezigheid in mijn leven, en ik hoop dat hij genoegen neemt met het wederzijds genieten van elkaar.

Al is die nu op vakantie, en verhuist bijna direct daarna naar de andere kant van Nederland.

Alles moet altijd zo zwaar genomen worden...

En jazeker, ik heb bindingsangst.
Oud 10-08-2003, 19:11
@Moon
@Moon is offline
Volgens mij val jij gewoon op de verkeerde type meisjes. Zeker allemaal ergens van de disco of kroeg 'geplukt'?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:13
kainie
kainie is offline
Citaat:
@Moon schreef op 10-08-2003 @ 20:11:
Volgens mij val jij gewoon op de verkeerde type meisjes. Zeker allemaal ergens van de disco of kroeg 'geplukt'?
Daar kom ik ze wel vaak tegen ja, waar anders vind je mooie en leuke(?) meiden? Hier in de straat zie ik ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tsja, k erger me soms ook groen en geel aan die sletten, wat een domme wijfen kunnen dat zijn zeg.
maar ik kan me ook vaak zat ergeren aan de players, die stomme gozers!

dus ja, van ieder geslacht zijn ze aanwezig...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2003, 19:57
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
kainie schreef op 10-08-2003 @ 20:13:
Daar kom ik ze wel vaak tegen ja, waar anders vind je mooie en leuke(?) meiden? Hier in de straat zie ik ze nooit.
Dat bevestigt dus dat je wel op zulke en dus de verkeerde meiden valt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten