Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Stel je voor dat ze de juiste in elkaar vinden, maar alleen omdat hij jonger is zou er ineens weer voldaan moeten worden aan een bepaalde voorwaarde? (dat hij op oudere meisjes valt).
||
Verwijderd
|
Ik heb 5 meisjes gedate die sletten waren dus het zijn allemaal sletten!
Ik heb een vreselijke jongen gehad dus het zijn allemaal hufters! ![]() Klaar met generaliseren? Citaat:
|
![]() |
|
Haha, luister. Weet je wat volgens mij het probleem is? Dat de heren te snel denken dat er een relatie is. Daar ben ik nu het typische voorbeeld van. Ik ben gewoon ZO vrijgezel, dat ik mezelf niet eens in een relatie KAN zien.
Ik heb nu over een periode van 3 weken zo'n 4 keer met een jongen gezoend. Ik beschreef het aan me vriendinnen gewoon als: gezellig zoenen en beetje flikflooien. Hij beschrijft het aan de hele wereld als een relatie. Jullie moeten niet meteen uitgaan van de vastigheid ![]() Ben ik een slet? Omdat ik niet kies voor alle sleur en monogamie? Nee, ik ben gewoon mezelf; vrolijk, gaat veel uit en houdt van mannen.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Haha, jij snapt het Dinalfos!
![]() Maargewoon door dit soort steeds weer mee te maken heb ik echt een dikke deuk opgelopen in de liefde. Echt kut. Het probleem is dat meiden gewoon liever een one night stand hebben dan een relatie, iets waar ik absoluut niet tegenkan. Alhoewel ik echt een goede vriendin heb waarvan ik zeker weet dat die wel een relatie zou standhouden, en ze is knap, wie weet? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Regel 1 van een one night stand is, dat het bij 1 nacht blijft. Waarom? Omdat het anders gewoon een relatie wordt. Als je een jongen keer op keer zoent, raakt 'ie toch aan je gehecht. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
har har |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis maar een idee ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Liefde is een monotheistisch geloof ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Kijk, het werkt natuurlijk niet altijd hetzelfde he. Ik vind het een schat van een jongen, en ik vind het prettig om bij hem te zijn, maar ik weet niet na 4 afspraakjes of ik voor ALLEEN hem kan kiezen. Ik wil zoiets pas 'beloven' (<-- dat is toch een relatie?) als ik zeker weet dat dit niet een bevlieging is. Dus op het moment geniet ik van zijn aanwezigheid in mijn leven, en ik hoop dat hij genoegen neemt met het wederzijds genieten van elkaar. Al is die nu op vakantie, en verhuist bijna direct daarna naar de andere kant van Nederland. Alles moet altijd zo zwaar genomen worden... ![]() En jazeker, ik heb bindingsangst. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik heb nog steeds gevoelens voor haar Mizzard407 | 2 | 14-12-2013 08:13 | |
Psychologie |
Opnieuw in contact komen met oude "slechte/foute" vrienden SimplyABoy19 | 1 | 17-08-2005 17:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog 2 columns uit de oude doos Shitonya | 4 | 23-03-2004 16:17 | |
Liefde & Relatie |
-. wat jullie? Sweet<3 | 10 | 05-02-2004 07:14 | |
Liefde & Relatie |
Mega probleem met een lekkerding!!!!!!!!! sweetchrissiej | 55 | 17-05-2003 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex laat me niet met rust, wat zal ik doen? Roos | 24 | 09-05-2002 15:52 |