Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Havo en vwo hoeven geen brieven te schrijven, wel een tekstverklaring en een samenvatting. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wel jammer dat we geen brief hoeven te schrijven, dat kan ik tenminste wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (altijd baas boven baas he..)
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmm, echt duidelijk is het zo niet.
Volgens mijn docent Nederlands mocht je juist weer geen zinnen overnemen in je samenvatting ![]() Maar ik zag op www.examenbundel.nl dat er 18 mei en 23 mei een gelegenheid is om te chatten met de makers van de examenbundels. Nederlands zit er ook bij. De makers zijn ook leraren, dus die kunnen veel vragen beantwoorden. Misschien ga ik dat wel even doen als ik het onthoud.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hebben jullie ook dat de punten die jij als belangrijk in je samenvatting hebt opgenomen, in het antwoordmodel niet voorkomen? ![]() Ik word niet goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De punten die zij in het antwoordmodel neerzetten, zijn de IDEALE antwoorden, is ook onmogelijk om die allemaal te hebben. Vaak heb ik er 2 of 3 bij staan, waar zij het niet over hebben..... dan maar zo ![]() Als tekstbegrip maar goed gaat heb ik het grootste deel van mn 4,5 al binnen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat je misschien bedoelt en er nog het meest op lijkt: als je teveel woorden hebt krijg je een punt aftrek. Je mag dus gewoon minder woorden dan gevraagd geven.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij betekent in je eigen woorden gewoon níet citeren. En 1 of 2 woordjes omgewisseld is dus ook je eigen woorden.
||
Citaat:
![]() ![]() Mn lerares zei dat het natuurlijk belangrijk is dat je alle dingen die nodig zijn erin hebt staan, maar als je tekst vloeiend loopt en je een aantal goede punten erin hebt staan, dat in overleg met de 2e correcetor wel 's een paar puntjes kan opleveren. (en ik maar denken dat ze zich altijd STRICT aan de normen houden ![]() Ik moet een 4,5 halen, met het laatste examen (2003 I) dat ik geoefend had had ik alleen al met de tekstverklaring een 4,3, kan morgen samenvatting ophalen, ben benieuwd of ik die 0,2 erbij heb gehaald ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Het is gewoon een kwestie van oefenen, maar daar heb ik geen zin in en ik vind andere vakken belangrijker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
alleen het vervelende is dat ik Nederlands als eerst heb, terwijl ik de neiging heb om me nu voornamelijk bezig te houden met de leervakken...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mn lerares zei vandaag (jaja FACULTATIEF naar school ![]() Dus als je 4 aanwijzingen hebt, heb je al 4 punten binnen, en heb je nog niks verteld ![]() ![]() En ik hoef maar een 4,5 te halen. Voor dit examen had ik al een 6je, dus moet wel lukken... en wat is een 4,5 nou... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maare hoe pak jij die tekstverklaring dan aan ? |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2014 |
[VMBO] HELP NEDERLANDS EXAMEN ! larissaaa | 4 | 13-05-2014 19:38 | |
Algemene schoolzaken |
examen nederlands niveau 5/6 literatuur? X_BlackMoon_X | 13 | 03-03-2012 21:45 | |
HAVO |
Normering Nederlands ***ailá*** | 10 | 16-06-2005 20:54 | |
Eindexamens 2004 |
Geen examen mogen doen verwijderen_aub | 12 | 24-05-2004 17:44 | |
Eindexamens 2003 |
nederlands-letterkunde ??? Alpha #1 | 9 | 09-05-2003 12:46 |