Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2002, 10:46
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Maar borsten toch minimaal B, A is bijna alleen een tepel.. en sorry, het kan hard klinken, maar dat vind ik lelijk..
Nou...dat vind ik duz echt nergens op slaan... vind je bv Froukje de Both of Georgina Verbaan er ook niet uitzien?!! Of dit meisje bijvoorbeeld (kwam ik toevallig net tegen) http://verkiezingen.***************/.../chantal01.jpg
Met citaat reageren
Oud 11-05-2002, 10:59
Verwijderd
Citaat:
me-myself&anne schreef:

Nou...dat vind ik duz echt nergens op slaan... vind je bv Froukje de Both of Georgina Verbaan er ook niet uitzien?!! Of dit meisje bijvoorbeeld (kwam ik toevallig net tegen) http://verkiezingen.***************/.../chantal01.jpg
Ik ben het eigenlijk met Dark Voice eens.. Ik heb eens op zitten letten in een franse marie claire die ik voor school moete lezen waar heel veel meisjes in staan enzow. En eerlijk gezegd vind ik groot ook een stuk mooier als ik het zo bekijkt. No offence aan mensen met kleine borsten, vinnut niet superlelijk, maar vind groot toch mooier. C vind ik denk ik zo ongeveer het mooist, af en toe D, en B soms owk wel. Maar neej, ik vind Froukje de Both geen speciaal mooi lichaam hebben, beetje standaard. En Georgina Verbaan, heel leuk hoofd, maar speciaal mooi lichaam, neej, vinnik owk niet.. Die foto doet et bij mij niet..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:19
Verwijderd
Citaat:
me-myself&anne schreef:

Nou...dat vind ik duz echt nergens op slaan... vind je bv Froukje de Both of Georgina Verbaan er ook niet uitzien?!! [/URL]
Nee die vind ik er inderdaad niet uitzien. Georgina had ik niet mooi gevonden ook al had ze wel grotere borsten, die vind ik sowieso lelijk.
En froukje mist ook iets, en niet alleen borsten

En je foto doet het niet..

En als jij het nergens op vindt slaan.. tja tis mijn mening..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:24
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

En froukje mist ook iets, en niet alleen borsten
ghehehe
ja, ik vind froukje ook niet bepaakd knap.
Komt waarschijnlijk omdat haar gezicht me aan mezelf doet denken (slaat weer nergens op maar ik heb ook een kuiltje in m'n kin etc)

Maarrrr Georgina vinnik wel superknap (alleen te mager)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Ik ben het eigenlijk met Dark Voice eens.. Ik heb eens op zitten letten in een franse marie claire die ik voor school moete lezen waar heel veel meisjes in staan enzow. En eerlijk gezegd vind ik groot ook een stuk mooier als ik het zo bekijkt. No offence aan mensen met kleine borsten, vinnut niet superlelijk, maar vind groot toch mooier. C vind ik denk ik zo ongeveer het mooist, af en toe D, en B soms owk wel. Maar neej, ik vind Froukje de Both geen speciaal mooi lichaam hebben, beetje standaard. En Georgina Verbaan, heel leuk hoofd, maar speciaal mooi lichaam, neej, vinnik owk niet.. Die foto doet et bij mij niet..
Ze heeft juist een bijzonder irritant hoofd

Maar, als ik naar perfecte lichamen kijk, vindt ik gemiddeld ook het mooiste... B, of C. Ligt aan bij welk lichaam. Dat wil niet zeggen dat kleiner niet mooi is... Of groter... het moet gewoon een beetje passen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:30
chanel
chanel is offline
Citaat:
Punker schreef:

Deze zijn dus NEP!!!!!
hoe weet jij dat nou
en trouwens, ik wilde alleen maar laten zien dat t allebei mooi kan zijn
Oud 13-05-2002, 20:44
Verwijderd
ik kies toch billen want daar kijk ik liever naar borsten vind ik eigenlijk niet belangrijk anyway uiterlijk vind ik sowieso een bij factor.....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:50
poeriekoeri
poeriekoeri is offline
billen 4 sho
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 10:16
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Uh ja.. Mijn borsten zijn nogal een obsessie voor mij! Valt mee hoor.. Nee, maar ik vind grote volle borsten gewoon echt onwijs mooi!! Natuurlijk wel puur natuur hè?!
Agree, maar niet té groot.

Regels voor berichten