Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb dus op zondag altijd wat te doen, maar allemaal rustige dingen. Op zaterdag ga ik op stap, dus dan kom ik laat in bed, dus zondagmorgen sla ik altijd over, ik slaap dan tot 11 uur. Dan sta ik op met mijn duffe kop, mot nog een half uur TV kijken om bij te komen en dan ga ik me eens langzamerhand aankleden en verzorgen. Op zondag heb ik na veel alcohol de avond ervoor nooit veel zin om vroeg op de dag te eten, dat doe ik wel een paar uurtjes nadat ik ben opgestaan. Ik ben een grote sportfan, ik volg gewoon heel veel van sport, zoals voetbal, Formule 1 en wielrennen. Om 12 uur wil ik dan ook aangekleed en zo zijn omdat 12.10 uur het voetbal weer begint op Studio Sport. Dat ongeveer tot 13.30 uur en daarna ga ik rustig op mijn gemak eten. Als er een Formule 1 wedstrijd is begint die meestal om 2 uur en dus kijk ik die na het eten. Tot 4 uur ongeveer kijk ik Formule 1 en dan kruip ik achter mijn computer en schrijf ik een mail naar een school/vakantievriend. Terwijl Langs de Lijn (sportprogramma) opstaat. Wielrennen heb ik nu elke zondagmiddag gekeken maar dat is eigenlijk alleen bij een wereldbekerwedstrijd en de komende tijd zijn geen wereldbekerwedstrijden dus voorlopig ff geen wielrennen meer kijken op zondagmiddag. Maar goed, is niet veel van interessante sport 's middags op TV dan doe ik andere dingen 8er de computer zoals gamen en downloaden op KaZaA. Zondag ik altijd frietdag bij ons thuis en ik moet die altijd halen. Dus rond zessen naar de snackbar, dan thuis eten en dan is het bijna weer 19.00 uur. Tijd dus weer voor Studio Sport. In de pauze puter ik wat. Dan rond 21.00 uur is Studio Sport afgelopen en begint het sportjournaal op de Limburgse zender weer (L1) en dat kijk ik ook, tenminste alleen het voetbal dan. Daarna ga ik een uurtje forummen en dan douchen. Daarmee ben ik klaar om 22.45 uur en dan begint Studio Voetbal weer en dat wil ik ook zien. Na Studio Voetbal slapen want de dag erna moet ik weer vroeg op. Je ziet het: drukke dag is zondag vaak voor mij. Maar eigenlijk tegelijk een relaxede dag met dingen waarvoor je je bijna niet hoeft in te spannen: namelijk uitslapen, sport kijken en computeren. Maar goed, de dag voor mij is gewoon druk omdat ik zo veel van sport WIL zien. Dat is eigenlijk de clou. WAT EEN KANSLOOS LANG VERHAAL WEER VAN ME! ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Koninginnedag 2006 Gatara | 73 | 02-05-2006 11:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sabbatdag Yab-Yum | 37 | 17-12-2004 10:54 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
[lv]waarom is de rustdag bij de Joden zaterdag en die van de Christenen zondag. I love stars | 4 | 06-11-2004 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal de Macht Vogelvrij | 9 | 19-06-2003 18:10 | |
Liefde & Relatie |
Principes -> afknapper? Verwijderd | 59 | 05-04-2003 17:44 |