Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en anders de eerste 5 minuten eventjes rustig aandoen. Gewoon dat examen maken als een normale toets, als je al een paar jaar lang normale cijfers haalt, haal je echt niet in een keer een 1 !!! succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Staat de stofomschrijving (= soort samenvatting) per onderdeel, en begrippenlijsten per onderdeel |
![]() |
||
Citaat:
maar wtf... ak is een eitje... gewoon ff die 3 boekjes doorlezen, stofomschrijving nog ff bestuderen.. en mssn nog wat uit oude examens oefenen en dan geloof ik't wel.. maar goed.. dat is nog niet echt aan de orde, komt na engels wel... maar dan is er ook nog wiskunde te leren ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben bang dat mijn ak examenbtje kut wordt omdat't tot nu toe nogal eitje was.. onze toetsen waren echt van niveau 0 zegmaar.. .en nog een leraar die eigenlijk alleen maar vmbo les mag geven ook... hij zet ons aan't werk en gaat dan beetje zitten leren voor een eigen tentamen dattie heeft (hij doet deeltijd universitaire opleiding nu) ![]() ![]() en daarbij is't ook nog een klootzak ![]() economie niet eitje ![]() ![]()
||
Citaat:
beetje vaag idd.. maar mssn dingen over onduidelijkheid wat er te leren is?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik begin trouwens van t weekend pas aan AK.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar aangezien ik pas van t weekend begin heeft het geen haast ofzo.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 09:18. |
![]() |
|
zou iemand ze toevallig ook nog naar mij willen mailen please!!
mn mailadres is saskia1185@hotmail.com dank je wel en veel suc6 allemaal nog! |
![]() |
|
![]() |
wij hebben gewoon drie boekjes die we moeten leren, te weten:
- mens en milieu - politiek en ruimte - vervoer en ruimtelijke inrichting heeft daar iemand een samenvatting van? dan mag die sturen naar gregorgamble@hotmail.com
|
omdat ik niet zoveel tijd heb om jullie dat ding allemaal te mailen, heb ik hem even op internet gezet.
Aardrijkskunde stomfschrijvingen + begrippenlijsten heel veel succes allemaal!!!! ja dit is illegaal, vind het alleen achterlijk dat ze er geld voor durven vragen!!! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar je kan het ook uitprinten en gaan leren. Het zijn de stomomschrijvingen voor Ak CSE 2004, plus de begrippen die je moet kennen. Dus als je dat allemaal weet / kan toepassen, moet je CSE wel lukken. Tenzij je net zo'n ster in ak bent als ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ik vind ak ook wel verrot. Ben daarom al begonnen (net als met wiskunde). Met ak al beetje bezig geweest met die stofomschrijving te lezen / atlaskaarten erbij gepakt ,en voor wiskunde beetje met dat toegestane gebied (met 3 ![]() Ak schijnt net als eco met logisch nadenken wel te moeten lukken ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() vind het ook achterlijk dat iedereen 1,30 zou moeten betalen. Ik heb me opgeofferd (naja, mn pa ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
(PS in die samenvatting word bij M&M verwezen naar een aantal atlaskaarten, deze zijn erg belangrijk en je kan er een deel van de saaie leerstof uit aflezen, dus kijk daar even in voordat je begint met je hoofd volstampen!!!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En over de atlas...daarvoor moet je niet bij mij zijn. Die stoomcursus-basisstatistiek-in-twee-dagen heb ik ook nodig denk ik ![]()
||
Citaat:
![]() Iemand heel toevallig enig idee welke hoofdstukken/paragrafen dat zijn in Atlantis? ![]() [edit] link ff veranderd, klopte niet
Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 12:10. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2013 |
[HAVO] Aardrijkskunde :S LauraJansen | 1 | 21-05-2013 20:37 | |
Algemene schoolzaken |
Aardrijkskunde, profielkeuze Verwijderd | 20 | 24-11-2011 14:32 | |
Algemene schoolzaken |
duits of aardrijkskunde?? anouk1994 | 16 | 26-03-2009 17:38 | |
VMBO |
Examen aardrijkskunde brands | 9 | 01-06-2006 13:00 | |
Eindexamens 2003 |
[aardrijkskunde] Al je vragen & opmerkingen over het CE aardrijkskunde hier! Verwijderd | 220 | 26-05-2003 09:46 |