Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 13:11
Maarten
Maarten is offline
Er zijn ook mensen die wibi soerjadi mooi vinden piano spelen.

Er zijn ook mensen die Jamai mooi vinden zingen en niet eens merken dat hij een accent van hier tot Tokyo heeft.

Dat betekent niet dat ik ongelijk heb, want ik heb altijd gelijk want het betreft mijn smaak, dus hou je mond maar wishfuldreaming.

Mijn probleem met Boris is dat zijn stem gewoon te weinig inhoud heeft, te weinig diepgang en te weinig gevoel. Hij zingt de noot maar meer ook niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2004, 13:11
Verwijderd
Koop dan liever het orgineel
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 13:14
Roxy
Roxy is offline
Ik vind dat Boris absoluut een goede stem heeft, maar hoe hij doet en wat ie zegt, het staat me niet helemaal aan.. Ik vind hem onaardig, onsympathiek en ik weet niet wat allemaal overkomen..
Ik vind Maud ook niet helemaal aardig en geweldig, maar ik vind dr iig wat spontaner overkomen dan Boris.. En hoewel ik haar van te voren nooooit in de finale had gedacht vind ik wel dat ze qua stem en dansen en alles veel beter is geworden en opzich was die plek in de finale wel terecht... Ik hou wel van verrassingen, maar helaas..
Oud 02-05-2004, 13:41
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Nou er was dus niks spannends aan, zo super blij zag boris er ook niet uit, alsof hij het al wist (zelfde als tijdens alle finale uitzendingen).
Ik vraag me af of zn vriendin nou huilde van blijdschap of verdriet (ik zou namelijk niet blij mee zijn als mn vriendje idols word)

Verder ben ik blij dat het afgelopen is, want je komt echt nergens meer onder idols uit, overal waar je kijkt en luistert zie je het wel. Ik heb ook meer respect voor muziekanten/zangers/zangeressen die er zelf voor zorgen dat ze beroemd worden.
Oud 02-05-2004, 13:46
Verwijderd
Zou The day after vanavond over Boris en Maud gaan?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 13:58
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 14:46 :
Zou The day after vanavond over Boris en Maud gaan?
lijkt me wel.
en als ik me niet vergis zou de winnaar vanavond ook naar life and cooking gaan?

en ik ben blij dat ik niet de enige ben die 'keep the soul alive' stom vind. Dat is de fout met populaire uitspraken of grappen: herhaal ze nooit te vaak, want dan gaan mensen er zich aan ergeren.
Oud 02-05-2004, 14:04
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-05-2004 @ 14:11 :

Dat betekent niet dat ik ongelijk heb, want ik heb altijd gelijk want het betreft mijn smaak, dus hou je mond maar wishfuldreaming.

Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt, maar jij doet net alsof het een feit is dat Boris geen soul in zn stem heeft. Aangezien 3/4 idols-kijkers het daar niet mee eens is, is het geen 'feit'. Dat het jouw mening is, je doet lekker je best maar.

Maar zoveel mensen vinden dus van niet, en ik vind het raar dat jij het wel vindt. Maargoed, zoals jij zegt, tis je smaak.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2004 @ 14:58 :
lijkt me wel.
en als ik me niet vergis zou de winnaar vanavond ook naar life and cooking gaan?

en ik ben blij dat ik niet de enige ben die 'keep the soul alive' stom vind. Dat is de fout met populaire uitspraken of grappen: herhaal ze nooit te vaak, want dan gaan mensen er zich aan ergeren.
pff, dan heeft de winnaar het wel druk vandaag. Twee optredens in Ahoy, Life&Cooking, en The day after..

En Boris zei idd wel erg vaak 'Keep the soul alive'. Maar zoals Ekki al zei, is hem ook wel regelmatig gevraagd het te zeggen..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:33
EggeD
EggeD is offline
Eigenaardig dat sommigen er pas naar 2 jaar achter komen dat Idols commerciele massapoep is en zich er nu ineens van gaan beklagen. Laat ze die programmaatjes lekker uitzenden als ze er met z'n allen intrappen, verdiend is verdiend.

Ik vond trouwens dat Boris dat lied van Aretha Franklin lekker zong, dat hele Soulgebeuren past wel serieus in zijn straatje. Als hij op die manier verder gaat, kan hij de popmuziek misschien wat meer jam geven, wat minder van dat strakke gebeuren. Misschien ook eens fijn voor de kids.
Oud 02-05-2004, 14:37
Balance
Balance is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 15:04 :
Ik zeg ook niet dat je geen gelijk hebt, maar jij doet net alsof het een feit is dat Boris geen soul in zn stem heeft. Aangezien 3/4 idols-kijkers het daar niet mee eens is, is het geen 'feit'. Dat het jouw mening is, je doet lekker je best maar.

Maar zoveel mensen vinden dus van niet, en ik vind het raar dat jij het wel vindt. Maargoed, zoals jij zegt, tis je smaak.
Ik denk dat iedereen z'n mening vaak als 'feit' brengt.
Zo bedoel je het misschien niet, maar je zegt al heel gauw 'Boris is gewoon goed' of 'Boris kan niet zingen'. Iedereen snapt dan toch wel dat het jouw mening is en niet een algemeen feit.
Oud 02-05-2004, 14:41
Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 15:19 :
pff, dan heeft de winnaar het wel druk vandaag. Twee optredens in Ahoy, Life&Cooking, en The day after..
Oh, ik dacht dat het gezegd was maar op de site van Life and Cooking staat dat ze live met hem bellen. Hij hoeft dus niet naar de studio.
Oud 02-05-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 02-05-2004 @ 15:41 :
Oh, ik dacht dat het gezegd was maar op de site van Life and Cooking staat dat ze live met hem bellen. Hij hoeft dus niet naar de studio.
Ik zag het net op de L&C site staan
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 14:58
Verwijderd
Het was niet verrassend, eigenlijk best wel saai... Ben benieuwd wat Boris ervan gaat bakken, nu hij in de idolsjurymolen terecht is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:01
heavinly
heavinly is offline
Ik wil nog even reageren op de opmerking van 't vorige topic waarin werd gezegd: "Hoorde je wat Maud zei? 'Kijk je naam staat er op.'"

Ten eerste verstond ik dat ze zei: "Kijk, mijn naam staat er op." En ten tweede stond ze wel heel erg te lachen daarbij. En welke idioot zet nou al de naam op een beeld waarvoor nog 'gestreden' moet worden. En al had er Boris' naam op gestaan, denk je dan echt dat ze zo had gereageerd?

En nog iets: Tooske heeft Engels gestudeerd, geen Nederlands.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:07
dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
heavinly schreef op 02-05-2004 @ 16:01 :

Eerder Amerikaans

Maar iig: ik vind het wel jammer dat Maud niet gewonnen heeft. Ze zingt harstikke goed (en ja Boris zingt ook goed) en ze kan mij gewoon meer boeien dan Boris, maarja das mijn mening, en blijkbaar was dus 40% van Nederland het met me eens en 60% niet...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik wil nog even reageren op de opmerking van 't vorige topic waarin werd gezegd: "Hoorde je wat Maud zei? 'Kijk je naam staat er op.'"

Ten eerste verstond ik dat ze zei: "Kijk, mijn naam staat er op." En ten tweede stond ze wel heel erg te lachen daarbij. En welke idioot zet nou al de naam op een beeld waarvoor nog 'gestreden' moet worden. En al had er Boris' naam op gestaan, denk je dan echt dat ze zo had gereageerd?
Ik heb het gisteren nog eens extra nagekeken, en ze zei echt: 'je naam staat er op!' Tegen Boris dus
En het was duidelijk een grapje ja
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:41
Uice
Uice is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 12:39 :
Iedereen zegt van wel, en jij niet, en je gelooft jezelf nog?
Ja de meerderheid heeft altijd gelijk hè. Ik was ook eigenlijk tegen het CDA, maar toen bleek hoeveel mensen daar op gestemd hadden, vond ik het toch wel een hele goede partij.
Oud 02-05-2004, 15:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Juice schreef op 02-05-2004 @ 16:41 :
Ja de meerderheid heeft altijd gelijk hè. Ik was ook eigenlijk tegen het CDA, maar toen bleek hoeveel mensen daar op gestemd hadden, vond ik het toch wel een hele goede partij.
Oud 02-05-2004, 15:51
WishfulDreaming
Citaat:
Juice schreef op 02-05-2004 @ 16:41 :
Ik heb het nu over kenners lieve schat.

edit: en wat een vergelijking, fantastisch

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 15:59.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 15:57
_Moby_
_Moby_ is offline
hahahahahaha ik heb zo gelachen bij wat Reinout Oerlemans zei over minister Zalm die ook in de zaal zat:

"Jah Boris, ik zie dat zelfs minister Zalm in de zaal zit, hij heeft een spandoek met "Boris je hebt een lekker kontje"
Oud 02-05-2004, 16:18
kosit
kosit is offline
een paar weken voordat idols was begonnen had mijn oom al op internet geleze dat er ene "boris" ging winne......toeval of niet???
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:50
Verwijderd
Boris is nu bij Fox kids planet live. Hij zong eerst zn single, zei even hoe geweldig het publiek was. Toen deed ie nog Papa was a rolling stone, en het duet met Maud. En nu gaat heel Idols zingen.
En ik ga verder met Gilmore Girls kijken. Ik heb wel even genoeg Idols gehad..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:55
Verwijderd
En het is geplaybackt volgens mij. Iig I've got the music in me.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 16:56
Dmnq
Dmnq is offline
wat een suf zeiknummer is die single zeg
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:20
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 02-05-2004 @ 16:07 :
Eerder Amerikaans

Maar iig: ik vind het wel jammer dat Maud niet gewonnen heeft. Ze zingt harstikke goed (en ja Boris zingt ook goed) en ze kan mij gewoon meer boeien dan Boris, maarja das mijn mening, en blijkbaar was dus 40% van Nederland het met me eens en 60% niet...
Eenmaal terug in Nederland besluit Tooske Engelse taal- en letterkunde te gaan studeren aan de Universiteit van Utrecht.

Staat op www.idols.nl

Boris heeft eigenlijk dus nog niet eens zo ruim gewonnen he? Maar toch.. hij heeft gewonnen.

En ik heb dat hele Fix Kids ding gemist, ik snapte eerlijk gezegd niets van die uitzendingen omdat 't om de 10 minuten een tekenfilm was. Maar goed..
@ Pebbles: Zong Boris zijn dingen wel echt? Nouja, ik neem aan zn Papa was a rolling stone wel en dat duet met Maud ook (aangezien dat nooit echt is opgenomen), maar die andere 2 dingen zouden best goed geplaybackt kunnen zijn.

Heeft iemand Live&Cooking gezien? Met de Boris look-a-like? Ik vond 'm niet eens zo lijken eigenlijk.. het was 't broertje van 'n vriend van Boris, wel grappig. Maar Boris was aan de telefoon inderdaad. En Carlo maakte Irene (Boris' vriendin) nog even belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 02-05-2004 @ 19:20 :
[i]En ik heb dat hele Fix Kids ding gemist, ik snapte eerlijk gezegd niets van die uitzendingen omdat 't om de 10 minuten een tekenfilm was. Maar goed..
@ Pebbles: Zong Boris zijn dingen wel echt? Nouja, ik neem aan zn Papa was a rolling stone wel en dat duet met Maud ook (aangezien dat nooit echt is opgenomen), maar die andere 2 dingen zouden best goed geplaybackt kunnen zijn.

ik was aan het zappen en toen kwam ik er toevallig net bij uit
Ik weet niet of Boris zijn dingen echt zong. Zn single klonk wel erg hetzelfde als gisteravond. Papa was a rolling stone en het duet heb ik maar een klein stukje gezien..
Maar bij I've got the music in me doet Boris aan het eind zo'n heel lange uithaal, en bij dat fox kids optreden had hij zn microfoon al lang laten zakken en toen hoorde je hem toch nog zingen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:31
Cruz
Cruz is offline
GELUKKIG poeh wat was ik ff blij
Want ik was echt bang dat Maud zou winnen..

Boris was ook wel weer geweldig Zeker met "Papa was a rolling stone" Hij is echt iemand van wie ik wel een cd zou kunnen kopen!
Oud 02-05-2004, 18:39
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 16:51 :

Het is een correcte vergelijking.

En sorry, hoezo ben jij een kenner?

Ik wil niet beweren dat ik een kenner ben, maar ik ben wel muzikaal.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:40
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 19:28 :
ik was aan het zappen en toen kwam ik er toevallig net bij uit
Ik weet niet of Boris zijn dingen echt zong. Zn single klonk wel erg hetzelfde als gisteravond. Papa was a rolling stone en het duet heb ik maar een klein stukje gezien..
Maar bij I've got the music in me doet Boris aan het eind zo'n heel lange uithaal, en bij dat fox kids optreden had hij zn microfoon al lang laten zakken en toen hoorde je hem toch nog zingen
Ohw haha, dat vind ik toch altijd zo knap. Ik heb daar echt 'n hekel aan.. als je dan playbackt, doe 't dan tenminste goed!

En ik zie dat ik een leuke typfout had gemaakt.. Fix Kids.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
heavinly schreef op 02-05-2004 @ 19:40 :
Ohw haha, dat vind ik toch altijd zo knap. Ik heb daar echt 'n hekel aan.. als je dan playbackt, doe 't dan tenminste goed!

En ik zie dat ik een leuke typfout had gemaakt.. Fix Kids.
Dat is idd stom altijd.
Hij is het waarschijnlijk gewoon niet gewend om te moeten playbacken. Daarom maakt ie foutjes
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:45
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 19:42 :
Dat is idd stom altijd.
Hij is het waarschijnlijk gewoon niet gewend om te moeten playbacken. Daarom maakt ie foutjes
Dat zou ook kunnen ja.. Hij lijkt me niet iemand die graag playbackt.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:47
Uice
Uice is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 16:51 :

Dank je.

De vergelijking Idols kijkers-muziekkenners snap ik echter niet, daartussen ligt een wereld.
Oud 02-05-2004, 18:50
WishfulDreaming
Citaat:
DiGiTracker schreef op 02-05-2004 @ 19:39 :
Het is een correcte vergelijking.

En sorry, hoezo ben jij een kenner?

Ik wil niet beweren dat ik een kenner ben, maar ik ben wel muzikaal.
Het is geen correcte vergelijking, en ik ben helemaal geen kenner ajb zeg
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 18:52
Surjirro
Surjirro is offline

Oud 02-05-2004, 19:01
Uice
Uice is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 19:50 :
Het is geen correcte vergelijking,
Weinig mis met mijn vergelijking. Ik gaf gewoon een voorbeeld van een situatie waarin iemand maar vind dat 'de meerderheid gelijk heeft'.

Citaat:
en ik ben helemaal geen kenner ajb zeg
O, nu snap ik het.
Oud 02-05-2004, 19:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 02-05-2004 @ 16:57 :
hahahahahaha ik heb zo gelachen bij wat Reinout Oerlemans zei over minister Zalm die ook in de zaal zat:

"Jah Boris, ik zie dat zelfs minister Zalm in de zaal zit, hij heeft een spandoek met "Boris je hebt een lekker kontje"
Ja, Reinout is een gekkie.

Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 19:13.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 19:42
WishfulDreaming
Citaat:
Juice schreef op 02-05-2004 @ 20:01 :
[B]Weinig mis met mijn vergelijking. Ik gaf gewoon een voorbeeld van een situatie waarin iemand maar vind dat 'de meerderheid gelijk heeft'.

O, nu snap ik het.
Waar bemoei je je eigenlijk mee?

Ontopic:
Eigenlijk vind ik artiesten ook maar stom. Zoals Maud nou zei.. : 'Jullie horen nog van mij!' Ehm wil ik dat?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:09
ekki
ekki is offline
Citaat:
Oh, ok. Ik zat in de buurt. Sorry voor de foute info .
Oud 02-05-2004, 20:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 20:42 :
Waar bemoei je je eigenlijk mee?
De vreemdste vraag om op een openbaar forum te stellen.
Oud 02-05-2004, 20:19
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Limburg the best!
Oud 02-05-2004, 20:23
Maarten
Maarten is offline
Geef aan waarom zijn vergelijking incorrect is behalve door te zeggen dat hij incorrect is.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 20:36
Balance
Balance is offline
Misschien kan het één en ander via pm worden uitgevochten en kunnen we hier ontopic verder gaan?
Oud 02-05-2004, 20:57
WishfulDreaming
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 21:09 :
Oh, ok. Ik zat in de buurt. Sorry voor de foute info .
Dat verklaart alles
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:00
Verwijderd
JK blijft mijn enige echte idol <3
Met citaat reageren
Oud 02-05-2004, 21:23
ekki
ekki is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-05-2004 @ 21:57 :
Dat verklaart alles
Oeh! Dat is wel heel veel, alles .
Oud 02-05-2004, 23:20
Freshh~
Freshh~ is offline
ik vind dat nieuwe nummer echt bout..
maar boris zong "papa was a rolling stone" geweldig
terecht dat boris heeft gewonnen
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 08:10
nienie
nienie is offline
Over dat "keep the soul alive": ik vond het ook nogal irritant worden, maar er zaten zaterdag wel een hoop filmpjes die eerder waren gemaakt bij, dus het is niet zo dat Boris dat vijf keer heeft gezegd op zaterdagavond zelf.
En misschien wil hij het publiek en de platenmaatschappij gewoon duidelijk maken dat hij nu eenmaal liever soul wil zingen.

In het vorige topic stond trouwens dat de andere finalisten drie maanden moesten wachten voor ze iets mochten ondernemen: dat klopt niet. Ik heb vanochtend in het Eindhovens Dagblad gelezen dat alle finalisten tot één maand na de finale niets mogen doen voor hun muziekcarrière, omdat in die periode de platenmaatschappij kan besluiten om hen ook een contract te geven. Dat was vorig jaar zo met Jim, Hind en Dewi. Marieke kreeg later een contract bij een concurrerende platenmaatschappij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2004, 12:22
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
nienie schreef op 03-05-2004 @ 09:10 :
Over dat "keep the soul alive": ik vond het ook nogal irritant worden, maar er zaten zaterdag wel een hoop filmpjes die eerder waren gemaakt bij, dus het is niet zo dat Boris dat vijf keer heeft gezegd op zaterdagavond zelf.
En misschien wil hij het publiek en de platenmaatschappij gewoon duidelijk maken dat hij nu eenmaal liever soul wil zingen.

In het vorige topic stond trouwens dat de andere finalisten drie maanden moesten wachten voor ze iets mochten ondernemen: dat klopt niet. Ik heb vanochtend in het Eindhovens Dagblad gelezen dat alle finalisten tot één maand na de finale niets mogen doen voor hun muziekcarrière, omdat in die periode de platenmaatschappij kan besluiten om hen ook een contract te geven. Dat was vorig jaar zo met Jim, Hind en Dewi. Marieke kreeg later een contract bij een concurrerende platenmaatschappij.
Ja dat ''Keep the soul alive'' komt echt me strot uit..ook al vind ik Boris echt een topper!!
Oud 03-05-2004, 12:25
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 17:55 :
En het is geplaybackt volgens mij. Iig I've got the music in me.
Nee tis niet geplaybackt hoor, dat hoorde ik gister meteen vooral dat stukje dat Meike zingt dat klonk heel anders dan op de cd en Irma ook! Het was echt wel live, waarom zouden die finalisten van Idols gaan playbacken..zo shit !
Oud 03-05-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ilsetjuhh schreef op 03-05-2004 @ 13:25 :
Nee tis niet geplaybackt hoor, dat hoorde ik gister meteen vooral dat stukje dat Meike zingt dat klonk heel anders dan op de cd en Irma ook! Het was echt wel live, waarom zouden die finalisten van Idols gaan playbacken..zo shit !
maar aan het eind hoorde je Boris nog zingen, terwijl hij zn microfoon al had laten zakken en ook helemaal niet meer aan het zingen was.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten