Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Bekijk resultaten poll: Wanneer gaat ons literair verantwoorde samenzijn plaatsvinden?
zaterdag 15 mei 4 26.67%
zondag 16 mei 1 6.67%
zaterdag 22 mei 3 20.00%
zondag 23 mei 2 13.33%
zaterdag 29 mei 3 20.00%
zondag 30 mei (Pinksteren) 5 33.33%
zaterdag 5 juni 3 20.00%
zondag 6 juni 4 26.67%
zaterdag 12 juni 3 20.00%
zondag 13 juni 5 33.33%
zaterdag 19 juni 5 33.33%
zondag 20 juni (Vaderdag) 2 13.33%
zaterdag 26 juni 6 40.00%
zondag 27 juni 6 40.00%
zaterdag 3 juli 7 46.67%
zondag 4 juli 8 53.33%
zaterdag 10 juli 6 40.00%
zondag 11 juli 7 46.67%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 19:48
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 11-05-2004 @ 20:21 :
@Leonoor: Dan doen we toch gewoon alsof het een kampvuurtje is
(We als in jullie )

@Charlotte: altijd handig, tegelijkertijd reageren, ik verlies altijd door mijn trage computerbeest . Enne: ik voel me nu bijna net zo belangrijk als LUH, jullie willen mij erbij hebben *feest*
hmm, quote ik jou, merk ik opeens dat jij er een stukje tekst aangeplakt hebt....
maar ja, ik wou net zeggen: je bedoelt vast we als in Fladdergeval en de rest die komt, toch?!
uhuh, ja, dat bedoelde je, je zei het alleen niet...

Charlotte
Oud 11-05-2004, 19:48
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 20:44 :
Uhm... ik heb de straat waar de koopgoot aan ligt helemaal uitgelopen toen en plotseling kom je terecht aan het einde van de wereld, ongeveer. In ieder geval was het een vrij groot en leeg plein dat zich erg ver uitstrekte in de lengte. In het midden stond een rij lantaarnpalen en als je erop ging staan had je aan de linkerkant zeg maar het centrum van Rotterdam (verstopt door instortende/gesloopte gebouwen) en aan de andere kant een (leegstaand?) gebouw dat veel weg had van een kinderarbeidfabriek van rond 1920 die zich verborg achter een rij van kale bomen. Het was vooral dat gebouw dat het zo eng maakte. Ik heb er ergens nog een verhaal(tje) over... als je wilt en ik hem kan vinden, kan ik hem posten.

LUH-3417
Had die kinderarbeidfabriek gele pijpen aan de zijkant? Want dan heb je zojuist mijn basis, mijn leermeester en mijn alles, de bibliotheek afgekraakt. Foei!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:56
Verwijderd
Uhm... ik weet niet of hij gele pijpen had... als het hetzelfde gebouw was, excuses. Ik werd er echt bang van.

Heb jij er geen foto van, dan herken ik het misschien?

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:00
Astuanax
Astuanax is offline
In het gras in een park liggen!! Zo breng ik de meeste van mijn middagen door met mijn vrienden!! Superplan! Wie weet worden jullie wel mijn vrienden
Ik moet wel 'ns gaan kijken op nmbs.be want men moeder zegt dat het drie uur trein is (kan ik natuurlijk opvullen door een goed boek te lezen )
Is er bye the way (ik haat deze woorden maar ja,) nog iemand uit belgie of van vijftien bij? Anders vind ik dat ik beschermd moet worden met een speciaal 'minderheidsstatuut" (zoals bv. jullie leggen samen om mijn eten te betalen ...bedenk, ik zal zien dat het goed is en goedkeurend knikken )

ik zend nog wel iets wann. ik gestemd heb en naar de site van de belgische spoorwegen ben gaan kijken (wees maar niet ongerust dat jullie zo snel van me af zullen zijn )
Oud 11-05-2004, 20:04
Verwijderd
In dat geval zou ik ook graag financieel bijgestaan willen worden door middel van een speciale 'luie studenten die studeren voor gegarandeerde werkeloosheid-subsidie'.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:06
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 20:56 :
Uhm... ik weet niet of hij gele pijpen had... als het hetzelfde gebouw was, excuses. Ik werd er echt bang van.

Heb jij er geen foto van, dan herken ik het misschien?

LUH-3417

De stofzuiger. <3
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:06
Flshman
Flshman is offline
Stik, ben ik hier mooi even degene die een bijbaantje heeft, thuis woont en al zijn CD's, CD-roms en DVD gratis kan krijgen..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:19
Verwijderd
Nee, dat is duidelijk een andere. Die van mij was nogal vierkant... echt een Schindler's List-fabrieksgebouw, of een textielfabriek uit 1920.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
3 uur reizen valt nog mee.
Ik moet vaak genoeg naar den haag en dat is al 2,5 uur.

maar goed, ehhh, als we gaan picknicken komt dat eten ook wel goed, maar anders ehhh, ik ben ook vrij geldloos eigenlijk.
Ben allang blij dat ik geen reiskosten maak omdat het in Utrecht is!

Charlotte
Oud 11-05-2004, 20:52
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 21:19 :
Nee, dat is duidelijk een andere. Die van mij was nogal vierkant... echt een Schindler's List-fabrieksgebouw, of een textielfabriek uit 1920.

LUH-3417
Ik ben laatst naar de kunsthal in Rotterdam geweest en moest daarna uiteraard even winkelen, en toen kwam ik ook op een eng plein met een eng Schindler's Listgebouw uit! Aan het water, brr, ook erg einde-van-de-wereld-achtig (Misschien ben ik je daar alsnog wel tegengekomen LUH )
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:54
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 21:06 :
Stik, ben ik hier mooi even degene die een bijbaantje heeft, thuis woont en al zijn CD's, CD-roms en DVD gratis kan krijgen..
hoe komt het dat ik dit niet helemaal begrijp?
maar ehh, kom maar op met die gratis CD's hoor, heb ik echt geen bezwaar tegen, alles (nou ja, bijna alles) is leuk, moet me natuurlijk wel breed blijven orienteren, niet waar....

Charlotte
Oud 11-05-2004, 20:55
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 11-05-2004 @ 20:48 :
hmm, quote ik jou, merk ik opeens dat jij er een stukje tekst aangeplakt hebt....
maar ja, ik wou net zeggen: je bedoelt vast we als in Fladdergeval en de rest die komt, toch?!
uhuh, ja, dat bedoelde je, je zei het alleen niet...

Charlotte
Hm, hm, hm... oke, ik bedoelde dat onder voorbehoud . Ik zal morgen mijn agenda eens opzoeken en kijken wanneer ik uberhaupt zou kunnen .

Citaat:
maar goed, ehhh, als we gaan picknicken komt dat eten ook wel goed, maar anders ehhh, ik ben ook vrij geldloos eigenlijk.

Zijn er in Utrecht geen pizzariaatjes van de Rimini/Firenzeketen die ook in Amsterdam zijn? Daar betaal je 3.50 voor een pizza en die dingen zijn beláchelijk lekker .
We kunnen ook pannenkoeken gaan eten aan de Oude Gracht, das geweldig
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:00
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 11-05-2004 @ 21:54 :
hoe komt het dat ik dit niet helemaal begrijp?
maar ehh, kom maar op met die gratis CD's hoor, heb ik echt geen bezwaar tegen, alles (nou ja, bijna alles) is leuk, moet me natuurlijk wel breed blijven orienteren, niet waar....

Charlotte
Ik hoorde het woord 'Geldschieters' vallen, dus ik schrok, aangezien ik een bijbaan heb (geld!), thuis woon (geld uitsparen!) al mijn CD's download (geld besparen!) en mijn CD-roms en DVD's bij de winkel waar ik werk kan testen (geld uitsparen!)

Gratis CD's ? ik heb 6000 nummers, wat wilde je hebben?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:04
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 22:00 :
Ik hoorde het woord 'Geldschieters' vallen, dus ik schrok, aangezien ik een bijbaan heb (geld!), thuis woon (geld uitsparen!) al mijn CD's download (geld besparen!) en mijn CD-roms en DVD's bij de winkel waar ik werk kan testen (geld uitsparen!)

In dat geval mag je mij ook best sponseren hoor *kijkt lief*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 22:00 :

Ik hoop dat ik voorrang krijg met het sponsorfestijn, for old time's sake zullen we maar zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:09
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 21:04 :
In dat geval zou ik ook graag financieel bijgestaan willen worden door middel van een speciale 'luie studenten die studeren voor gegarandeerde werkeloosheid-subsidie'.

LUH-3417
wat studeert uwe hoogheid dan wel? Ik heb onlangs gehoord dat er een grote toekomst is in de vuilophaaldienstwereld (ik volg nu een cursus "Hoe kun je het best vuilbakken leegmaken" heel interessant! zal ik hem meenemen? )
Oud 11-05-2004, 21:18
Ieke
Ieke is offline
Zowat iedereen scheint alleen voor mijn gewaardeerde collega te komen Gelukkig is Katja er ook nog, we vermaken ons wel zonder jullie hoor
Oud 11-05-2004, 21:22
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 21:04 :

LUH-3417
Ik denk dat de meerderheid van de studenten het volledig met je eens is. Extra studiefinanciering
Oud 11-05-2004, 21:27
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
zuster schreef op 11-05-2004 @ 22:07 :
Ik hoop dat ik voorrang krijg met het sponsorfestijn, for old time's sake zullen we maar zeggen.
'old time's sake'?! we hebben nog nooit een woord met elkaar gewisseld!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:28
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-05-2004 @ 22:18 :
Zowat iedereen scheint alleen voor mijn gewaardeerde collega te komen Gelukkig is Katja er ook nog, we vermaken ons wel zonder jullie hoor
Ik zie nu al welke mensen aan welke kant van de tafel gaat zitten..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 22:27 :
'old time's sake'?! we hebben nog nooit een woord met elkaar gewisseld!
Ik laat ook nooit een verpletterende indruk achter, hè?

We hebben heus wel eens samen gegymd, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:30
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Ik kom enkel en alleen omdat jij zo'n mooie afbeelding van een zwaan hebt! Die heeft me helemaal overtuigd dat ik niet naar een perverse bijeenkomst van een stelletje verkrachters ga.
Ik zal er ook zijn om Uwe Heiligheid te "entertainen" wees gerust
Oud 11-05-2004, 21:31
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
zuster schreef op 11-05-2004 @ 22:29 :
Ik laat ook nooit een verpletterende indruk achter, hè?

We hebben heus wel eens samen gegymd, ofzo.
Of tegen elkaar aangelopen, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:33
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 22:28 :
Ik dacht dat we in het park zouden gaan liggen 'relaxen'
Ik zal iedereen die dat wil met mijn aanwezigheid vereren ( )
aan welke kant van de tafel dan ook
Oud 11-05-2004, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 22:31 :
Of tegen elkaar aangelopen, ofzo.
Persies.

Bovendien heb ik nóg een herinnering aan jou. Jij was toch bevriend met een Rutger uit Sliedrecht?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:38
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 22:28 :
Wie bij wie volgens jou dan?
Citaat:
Astuanax schreef op 11-05-2004 @ 22:30 :
Ik kom enkel en alleen omdat jij zo'n mooie afbeelding van een zwaan hebt! Die heeft me helemaal overtuigd dat ik niet naar een perverse bijeenkomst van een stelletje verkrachters ga.
Ik zal er ook zijn om Uwe Heiligheid te "entertainen" wees gerust
Dank je wel hoor
Wel leuk dat je wil komen, ook al is het vrij ver
(even tussen twee haakjes: Op mijn avatar staat een boot )
Oud 11-05-2004, 21:41
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Ieke schreef op 11-05-2004 @ 22:38 :
Wie bij wie volgens jou dan?

Dank je wel hoor
Wel leuk dat je wil komen, ook al is het vrij ver
(even tussen twee haakjes: Op mijn avatar staat een boot )

Is dat geen elfenboot uit Lotr??
De site van de belgische spoorwegen is echt een doolhof, ik denk dat ik het gewoon morgen in een station ga vragen, mijn charmes gebruiken(wie weet krijg ik wel een goedkoper treinkaartje )
Oud 11-05-2004, 21:45
Flshman
Flshman is offline
Citaat:
zuster schreef op 11-05-2004 @ 22:34 :
Jij was toch bevriend met een Rutger uit Sliedrecht?
Ik ken niemand uit sliedrecht ik ben ook niet bevriend met Rutgers. Ben ik wel degene waarvan jij denkt dat ik het ben?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:46
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 11-05-2004 @ 22:41 :
Is dat geen elfenboot uit Lotr??
De site van de belgische spoorwegen is echt een doolhof, ik denk dat ik het gewoon morgen in een station ga vragen, mijn charmes gebruiken(wie weet krijg ik wel een goedkoper treinkaartje )
Klopt Die van Galadriel.

Misschien kan je de site van de ns proberen? Anders is vragen idd wel het beste idee
Oud 11-05-2004, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Zowat iedereen scheint alleen voor mijn gewaardeerde collega te komen
Ik kom voor jou, dat weet je. En zo komen alle anderen toch ook nog voor jou. Dan zetten we jou op een ophoging in het park en gaan we schapen slachten en maagden offeren.

Ohnee,... dat was een meeting van dat andere forum. Oeps.

Ik studeer trouwens literatuurwetenschappen. Naast culturele antropologie misschien wel de meest kansloze richting.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 22:49
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 23:37 :
Ik kom voor jou, dat weet je. En zo komen alle anderen toch ook nog voor jou. Dan zetten we jou op een ophoging in het park en gaan we schapen slachten en maagden offeren.

Offeren is zielig
Ik kom voor jou Niemand zou zoals Katja al zo mooi zei de almachtige heerser van de BH-Bode willen missen.

Citaat:
Ik studeer trouwens literatuurwetenschappen. Naast culturele antropologie misschien wel de meest kansloze richting.

LUH-3417
Eigenlijk vind ik wijsbegeerte nog wat kanslozer. En vast ook nog wel wat andere studie's, maar daar kan ik zo even niet op de naam komen.
Oud 11-05-2004, 23:10
Verwijderd
Maar als wij voor elkaar komen, wat doen al die andere lui hier dan?

LUH-3417 - Ja, wijsbegeerte is misschien nog meer loos... maar dat staat interessanter.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:16
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 12-05-2004 @ 00:10 :
Maar als wij voor elkaar komen, wat doen al die andere lui hier dan?

LUH-3417 - Ja, wijsbegeerte is misschien nog meer loos... maar dat staat interessanter.
Maar we willen die andere lui toch ook een keertje zien? Ach, dat kan voor die ene keer wel. De leden moet ook eens kunnen zien wie er de strenge mods zijn hier
Oud 11-05-2004, 23:21
Verwijderd
Muahahaha! Ze zullen sidderen ende beven van angst bij het zien van mijn machtige modderetermachten! Wie bang is en twijfelt kan zich nu nog terugtrekken, maar voor de anderen: berg je voor de toorn der moddereters!

LUH-3417 - Damn... ik slaap echt te weinig. Brrr.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Flashman schreef op 11-05-2004 @ 22:45 :
Ik ken niemand uit sliedrecht ik ben ook niet bevriend met Rutgers. Ben ik wel degene waarvan jij denkt dat ik het ben?
Neeneenee, ik weet wie jij bent, je hebt alleen nog een dubbelganger. Jij werkt bij de blz/vijf zinnen, toch?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:29
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 12-05-2004 @ 00:21 :
Muahahaha! Ze zullen sidderen ende beven van angst bij het zien van mijn machtige modderetermachten! Wie bang is en twijfelt kan zich nu nog terugtrekken, maar voor de anderen: berg je voor de toorn der moddereters!

Je vergeet dat ze wel moeten komen, anders kwamen we ze halen met de werken van Tolstoj.

Jij ook al? Hoe komt dat nu weer? Ik heb er ook al last van
Oud 11-05-2004, 23:40
Shadowme
Shadowme is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 23:37 :

LUH-3417
whaha. droog

ik kom iig voor niemand. Als ik uberhaupt al kom, aangezien ik hier onbekend ben. onbekender kan bijna niet en ik het waarschijnlijk af zal moeten leggen tegen de intelligente mensen hier.

Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 23:43.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 23:49
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Shadowme schreef op 12-05-2004 @ 00:40 :
whaha. droog

ik kom iig voor niemand. Als ik uberhaupt al kom, aangezien ik hier onbekend ben. onbekender kan bijna niet en ik het waarschijnlijk af zal moeten leggen tegen de intelligente mensen hier.
Wel komen, hoe meer mensen hoe beter Dat laatste valt waarscheinlijk best mee.
Oud 11-05-2004, 23:53
Verwijderd
Intelligente mensen hier? Hm...

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 06:49
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef op 12-05-2004 @ 00:21 :

Oproep aan alle trouwe onderdanen van de moddereters:
Eenheid maakt macht! Laten we ons verenigen en wapenen met een versie van " een dag uit het leven van Ivan Denysovitsj" van Solzjenytsyn (russisch schrijven is lastig, zeg!), het allersaaiste boek ooit!! Daarme overwinnen we de wrede moddereters wel met hun zielige exemplaartje van Oorlog en Vrede
Oud 12-05-2004, 10:24
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Citaat:
Astuanax schreef op 11-05-2004 @ 22:41 :
wie weet krijg ik wel een goedkoper treinkaartje
Je kan het proberen met een railrunnerkaartje, 15 en 12, dat is niet zo'n groot verschil toch (65+ wordt misschien lastiger)
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 11:29
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 12-05-2004 @ 11:24 :
Je kan het proberen met een railrunnerkaartje, 15 en 12, dat is niet zo'n groot verschil toch (65+ wordt misschien lastiger)
65 + lijkt me juist gemakkelijker!! Je loopt een beetje krom zet een pruik op en praat met je grootmoeders grafstem, doet een "prachtige" bloemenjurk aan en voilà! klaar!
Oud 12-05-2004, 11:32
EggeD
EggeD is offline
Of gewoon verklaren dat je Mebelien Q10 moisturizing 1/4 hydraterende amino aloe bamboe vanille-extract gigastuff gebruikt.
Oud 12-05-2004, 11:49
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
EggeD schreef op 12-05-2004 @ 12:32 :
Of gewoon verklaren dat je Mebelien Q10 moisturizing 1/4 hydraterende amino aloe bamboe vanille-extract gigastuff gebruikt.
Met extra neon elementen van geconcentreerde zijde en lotusbloem-extracten die volledig Ph.-neutraal zijn!
(moest ik er nog effe aan toevoege srry)
Oud 12-05-2004, 12:03
Fladdergeval
Fladdergeval is offline
Overigens, als jouw avatar jouw pasfoto van dit jaar is, zal 65+ inderdaad toch misschien wel makkelijker zijn
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 12:17
Astuanax
Astuanax is offline
Citaat:
Fladdergeval schreef op 12-05-2004 @ 13:03 :
Overigens, als jouw avatar jouw pasfoto van dit jaar is, zal 65+ inderdaad toch misschien wel makkelijker zijn
ben het petje wel kwijt
Oud 12-05-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Astuanax schreef op 12-05-2004 @ 07:49 :
"een dag uit het leven van Ivan Denysovitsj" van Solzjenytsyn
Hey, die wil ik nog een keer lezen, geloof ik. Lijkt me erg tof.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
LUH-3417 schreef op 11-05-2004 @ 20:44 :
Uhm... ik heb de straat waar de koopgoot aan ligt helemaal uitgelopen toen en plotseling kom je terecht aan het einde van de wereld, ongeveer. In ieder geval was het een vrij groot en leeg plein dat zich erg ver uitstrekte in de lengte. In het midden stond een rij lantaarnpalen en als je erop ging staan had je aan de linkerkant zeg maar het centrum van Rotterdam (verstopt door instortende/gesloopte gebouwen) en aan de andere kant een (leegstaand?) gebouw dat veel weg had van een kinderarbeidfabriek van rond 1920 die zich verborg achter een rij van kale bomen. Het was vooral dat gebouw dat het zo eng maakte. Ik heb er ergens nog een verhaal(tje) over... als je wilt en ik hem kan vinden, kan ik hem posten.

LUH-3417
Das het marktplein, gok ik zo. En daar is idd ook de bieb (zie foto die zuster heeft gepost). Kom eens op dinsdag of zaterdag op dat plein, dan heb je meteen een heel ander beeld.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 13:33
Charlottetje
Charlottetje is offline
Pizza of pannekoeken (was dat nou zonder extra n, omdat het maar in 1 pan gebakken wordt of toch zonder? hmmm) eten en daar ook nog bij moeten drinken vind ik nog altijd duurder dan picknicken met turks brood en een fles cola, wat andere hapjes...

En als we picknicken hebben we dat tafelprobleem ook niet meer!
(behalve dan dat ik mijn discussie met LUH natuurlijk niet meer voort kan zetten omdat hij dan alleen met Ieke in gesprek is....)

ik hoopte eigenlijk dat iedereen daar voor iedereen zou komen!

Ik en intelligentie gaan niet samen, dus wees gerust.

Pfff, ga ik eens vroeg naar bed om mijn slaapgebrek weg te werken, mis ik opeens heel erg veel!
Hoop maar dat ik nu een beetje gezegd heb wat ik had willen zeggen...

Charotte
*kwakkerdekwakkerdekwak*

ow ja, die CD's goh, ehhh, wat heb je in de aanbieding?
Er is zo veel leuk he, 3 doors down, simon & garfunkel, nova star (of hoe het ook mocht heten, zag laatst een leuk liedje bij top of the pops, is zappen toch nog ergens goed voor), ach er is zo veel leuk, kom anders met een pedagogisch verantwoorde band ofzo... cultuur is altijd goed!
Oud 12-05-2004, 13:48
Verwijderd
Als het regent is picknicken op het gras nogal lastig...
('k neem aan dat je dat bedoeld?)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten