Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 10:03
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2004 @ 10:52 :
Vraag gewoon een keer éen van je vrouwelijke docenten mee, voor de gein.

'Beste familie, dit is Thea, ze is nog maar vierenvijftig, goed ziet ze eruit he? Ik ga binnenkort bij haar inwonen '
Mijn vrouwelijke docent is 'n jaar of 26 ofzo en ziet er best wel ok uit.
Oud 11-05-2004, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 11-05-2004 @ 11:03 :
Mijn vrouwelijke docent is 'n jaar of 26 ofzo en ziet er best wel ok uit.
Ghe, ik ken het ik was ook al van plan om thuis te komen met een succesvolle advocate van midden twintig, rijk, mooi, bloedgeil et cetera en dan de ogen uitsteken van al mijn burgerlijke neven en nichten
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 10:11
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-05-2004 @ 11:07 :
Ghe, ik ken het ik was ook al van plan om thuis te komen met een succesvolle advocate van midden twintig, rijk, mooi, bloedgeil et cetera en dan de ogen uitsteken van al mijn burgerlijke neven en nichten
Maar 't is 'n Waalse dus ik versta maar de helft van wat ze zegt.
Ik ben al blij als ik uiteindelijk iemand vind. ;-)
Oud 11-05-2004, 12:14
Verwijderd
Waarom zijn het altijd de ooms en tantes die je maar 1 keer per jaar ziet die dat soort dat-gaat-jou-niets-aan vragen stellen? Ik wilde altijd zo'n vervelende vraag aan hen stellen. "Goh, is die 13 kilo er nou nog niet vanaf? Het schiet niet op he?"
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 14:07
Toet0r
Toet0r is offline
Ach, mn oma vraagt wel eens hoe het in de liefde staat, maar meer eigenlijk niet.
Toen ik nog wel een vriendje had was dat wel anders en ging het heel vaak over hem
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:20
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Jadie schreef op 11-05-2004 @ 13:14 :
Waarom zijn het altijd de ooms en tantes die je maar 1 keer per jaar ziet die dat soort dat-gaat-jou-niets-aan vragen stellen? Ik wilde altijd zo'n vervelende vraag aan hen stellen. "Goh, is die 13 kilo er nou nog niet vanaf? Het schiet niet op he?"
Ik zie ze eerder 'n keer of 20-30 per jaar, maar gelukkig krijg ik alleen op feesten zulke idiote vragen. (3-4x per jaar )
Oud 11-05-2004, 15:42
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 10-05-2004 @ 17:29 :
WHAHAHAHAHAHA

Goed gevonden!
(nee, die bestaat al 1000 jaar)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:44
Noddy
Noddy is offline
Ik vind het erger als ze zeggen: "Oh wat ben je groot geworden!"
en "je ziet er veel ouder uit"
Dan zeggen ze dat tegen mn moeder, en die gaat dan weer allemaal 'leuke" verhalen vertellen over mij waar ik naast zit,
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:47
Noddy
Noddy is offline
En ik had ook een keer een familiefeest, dus ik iedereen feliciteren, komt iemand naar me toe: Zo, dus jij bent Maud??
(was toen nog de vriendin van mn broer)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 16:00
Verwijderd
nou, ik heb nog niet zulke oude neven en nichten, maar afgelopen familiefeest hadden mijn twee oudste neven (20 en 22) allebei een vriendin mee. van die oudste begreep ik het wel, want hij woonde zelfs met haar samen, maar ik weet toch niet of ik zo snel mijn vriendje mee zou nemen. misschien eerst gewoon een keertje naar mijn oma ofzo
maar die andere neef van mij had een vriendin die nog maar een half jaar in nederland was en ze hadden 2 maanden ofzo
dat vind ik dan ook weer beswel kort.... maargoe, ze moeten het zelf weten
ik zou me er nie zo druk over maken als ik jou was of anders neem je gewoon een gewone vriendin mee
doeggg
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 17:45
ABrules
ABrules is offline
ik begin dan altijd dat ik niet snap waarom mensen iemand nodig hebben om zich compleet te voelen en dan ook nog wat kinderen krijgen die een hoop last bezorgen en dan 1 op de 3 huwelijken mislukt en mijn heldere constatering is dat liefde niets is dan het gevoel hebben dat je voor een reden bestaat en dat ik dat niet nodig heb en dus niet in liefde geloof...

nu vragen ze niets meer
Oud 11-05-2004, 19:24
Verwijderd
Ik heb nog niet t juiste grietje/ventje gevonden, als ik dr/m tegen komt, stel ik dr/m direct voor.. ?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:28
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 09-05-2004 @ 23:40 :
Hoe raak je in Gods naam van al die akelige familieleden af die je bij elk familiefeest/bijeenkomst vragen van "Gij komt zeker alleen?" of "En wanneer brengt gij nu eens iemand mee?" of "En hoe zit 't bij u in de liefde?"

Want ik word er eigenlijk gewoon gek van en al m'n one-liners zijn ondertussen al uitgeput ("aan elke vinger 5, ik kan gewoon niet kiezen" enzo ). :/
Geen problemen mee, ik zie mijn familieleden nauwelijks. Mijn familie haat mij, althans de meesten dan, en ik haat hen, althans de meesten dan.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 19:45
Severus
Severus is offline
Ik ben al mijn ganse 19-jarige leven vrijgezel geweest, en toch heb ik vrijwel nooit de vraag "Wanneer krijg jij nou eens een vriend?" naar mijn hoofd geslingerd gehad. Blijkbaar nemen mensen me serieus wanneer ik zeg dat ik niets in de liefde zie (of ze vinden me gewoon geen type voor een relatie, ook al ben ik een stil en serieus type en verre van losbandig).

Dus tja, het probleem waar de topicstarter mee te maken heeft, daar heb ik gelukkig geen last van.
Reageren

Regels voor berichten