Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2004, 22:19
Verwijderd
Gewoon een x doen. Dan is deze "Ikweetnietzekerofikhetwelwilofniet" ziekte over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2004, 22:22
juno
juno is offline
Het is maar zoenen hoor. Als het niet leuk is, dan probeer je het later nog een keertje.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:25
Verwijderd
Jah boeieh. Je moet er niet teveel emotionele waarde aan toerekenen, gewoon doen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 12-05-2004 @ 23:22 :
Het is maar zoenen hoor. Als het niet leuk is, dan probeer je het later nog een keertje.
Sorry hoor, maar voor sommige mensen zijn sommige dingen nog wél speciaal. Dat jij de sexgodin van scholieren.com bent, wil nog niet zeggen dat iedereen alles zo alledaags vindt als jij.

Ik vind nog steeds dat je niet gaat lebberen met iemand waarvoor je niets voelt en ik dacht dat de TS dat net ook had bedacht en dat vind ik een verstandige beslissing.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:39
Verwijderd
Daar krijg je alleen maar spijt van, als het eenmaal goed uit is.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 22:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Reverend schreef op 12-05-2004 @ 23:39 :
Daar krijg je alleen maar spijt van, als het eenmaal goed uit is.
Dat vind jij.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
juno schreef op 12-05-2004 @ 23:22 :
Toen ik nog niet gezoend had moest mijn eerste keer zoenen absoluut bijzonder zijn en niet 'zomaar'. De stap om je lippen op iemand anders mond te zetten was ook enorm groot.
Na die eerste keer zoenen was het echt een 'heb ik me daar nou zo druk om gemaakt?' en werd het ineens een stuk makkelijker om iemand te zoenen. Nu denk ik er hetzelfde over als jij.
Oud 12-05-2004, 23:01
Verwijderd
@Glamour_Maai: Waar zit jij op school?

Maarja, ik heb er dus wat zitten over na te denken. Ik ben van mezelf gewoon een (ouderwetse) romanticus. En ben tot de conclusie gekomen dat ik niet mezelf zou zijn als ik zomaar wat speeksel zou verspreiden.
Ik denk dat ik het gewoon moet laten zoals het is en op me af moet laten komen. Als er een meid komt die mij kan overtuigen dat ze me echt leuk vindt en ook iets serieus wil en hetzelfde voor mij geldt zal ik haar waarschijnlijk wel die eerste avond kunnen zoenen. Misschien ook als er enkel echt "chemistry" is.

@Juno, Reverend en MarkB ten eerste bedankt voor het reageren. Ik denk dat uiteindelijk je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik denk dat MarkB en ik wat meer emotionele waarde hechten aan een zoen en het dus niet zomaar zullen doen aangezien we een persoon willen zoenen waar we iets voor voelen (correct me if I'm wrong MarkB).
Reverend en Juno kijken daar volgens mij anders tegen aan. Als ze zin hebben in zoenen doen ze dat. Ze zullen waarschijnlijk ook wel bepaalde eisen hebben aan de situatie maar hechten er dus minder waarde aan.

Dan is het uiteindelijk aan mij of ik daar jaloers op moet zijn. Na 2-3 jaar het pispaaltje te zijn geweest moet ik aan mezelf denken en aan wat ik zelf wil, en als dat betekend dat ik moet wachten met mn eerste zoen met een meid op wie ik verliefd ben (en zij ook op mij) dan doe ik dat.

@Glamour_Maai: Waar zit jij op school?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 00:00 :
Toen ik nog niet gezoend had moest mijn eerste keer zoenen absoluut bijzonder zijn en niet 'zomaar'. De stap om je lippen op iemand anders mond te zetten was ook enorm groot.
Na die eerste keer zoenen was het echt een 'heb ik me daar nou zo druk om gemaakt?' en werd het ineens een stuk makkelijker om iemand te zoenen. Nu denk ik er hetzelfde over als jij.
Het is niet zozeer het zoenen zelf waar ik me zorgen om maak, en of ik dat makkelijk vind te doen of niet. Maar meer met wie ik het zou doen. Als ik voor mezelf zou beslissen dat ik maar moest gaan zoenen zou ik vrijdag of zaterdag na een biertje of 5-10 een gewillege dame opzoeken.

Het is meer voor mezelf. Moet ik wachten tot die zoen voor de meid op wie ik ben of ga ik mezelf over 10 jaar haten omdat ik nu niet gewoon heb lopen zoenen en dat het de meiden niets uitmaakt dat ik elk weekend zou "rondsletten".
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:08
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:01 :
Maarja, ik heb er dus wat zitten over na te denken. Ik ben van mezelf gewoon een (ouderwetse) romanticus. En ben tot de conclusie gekomen dat ik niet mezelf zou zijn als ik zomaar wat speeksel zou verspreiden.
Ik denk dat ik het gewoon moet laten zoals het is en op me af moet laten komen. Als er een meid komt die mij kan overtuigen dat ze me echt leuk vindt en ook iets serieus wil en hetzelfde voor mij geldt zal ik haar waarschijnlijk wel die eerste avond kunnen zoenen. Misschien ook als er enkel echt "chemistry" is.

@Juno, Reverend en MarkB ten eerste bedankt voor het reageren. Ik denk dat uiteindelijk je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik denk dat MarkB en ik wat meer emotionele waarde hechten aan een zoen en het dus niet zomaar zullen doen aangezien we een persoon willen zoenen waar we iets voor voelen (correct me if I'm wrong MarkB).

Dan is het uiteindelijk aan mij of ik daar jaloers op moet zijn. Na 2-3 jaar het pispaaltje te zijn geweest moet ik aan mezelf denken en aan wat ik zelf wil, en als dat betekend dat ik moet wachten met mn eerste zoen met een meid op wie ik verliefd ben (en zij ook op mij) dan doe ik dat.
Je hebt gelijk wat mij betreft. Ik vind dat je een goede beslissing hebt gemaakt. Niet omdat je het met mij eens bent, maar omdat je gaat doen waar jij je goed bij voelt en dat je jezelf blijft.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:12
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 13-05-2004 @ 00:08 :
Je hebt gelijk wat mij betreft. Ik vind dat je een goede beslissing hebt gemaakt. Niet omdat je het met mij eens bent, maar omdat je gaat doen waar jij je goed bij voelt en dat je jezelf blijft.
Een van de lesjes die ik zover heb geleerd ja. Ik weet dat het er niet makkelijker op word. Maar ik zou voor mezelf in aanzien dalen als ik dingen zou doen enkel om de gedachte dat ik zogenaamd beter zou zijn ten opzichte van anderen die niet gezoend zouden hebben..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:04 :
Het is niet zozeer het zoenen zelf waar ik me zorgen om maak, en of ik dat makkelijk vind te doen of niet. Maar meer met wie ik het zou doen. Als ik voor mezelf zou beslissen dat ik maar moest gaan zoenen zou ik vrijdag of zaterdag na een biertje of 5-10 een gewillege dame opzoeken.

Het is meer voor mezelf. Moet ik wachten tot die zoen voor de meid op wie ik ben of ga ik mezelf over 10 jaar haten omdat ik nu niet gewoon heb lopen zoenen en dat het de meiden niets uitmaakt dat ik elk weekend zou "rondsletten".
Ik denk niet dat je jezelf over 10 jaar zal haten om het feit met wie je eerste zoen was. Wat ik met mijn reactie probeerde te zeggen, is dat je eerste zoen een big deal lijkt wanneer je die nog niet gehad hebt, maar achteraf eigenlijk helemaal geen big deal is. Althans, zo ervaar ik het dus. Als ik m'n eerste zoen in een discotheek had gehad, was ik er ook niet rauwig om geweest. Het is heel wat anders als 'je eerste keer sex' waarbij je denkt 'had ik er maar mee gewacht', mocht je het daarmee vergelijken.

En als je een leuke meid ziet met wie je ook gezellig kunt praten (en met wie je misschien wel meer zou willen), zou ik gewoon zoenen wanneer het leuk voelt. Niet te veel denken 'wat als het niks wordt'. Maar er is wel een verschil tussen de eerste de beste meid met interesse 'pakken' en zoenen met een meisje met wie je wel wat zou willen. Ik denk dat (afgaande op jouw reacties hier) dat eerste niet iets voor jou is, maar dat laatste misschien wel.
Oud 12-05-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 00:13 :
Ik denk niet dat je jezelf over 10 jaar zal haten om het feit met wie je eerste zoen was. Wat ik met mijn reactie probeerde te zeggen, is dat je eerste zoen een big deal lijkt wanneer je die nog niet gehad hebt, maar achteraf eigenlijk helemaal geen big deal is. Althans, zo ervaar ik het dus. Als ik m'n eerste zoen in een discotheek had gehad, was ik er ook niet rauwig om geweest. Het is heel wat anders als 'je eerste keer sex' waarbij je denkt 'had ik er maar mee gewacht', mocht je het daarmee vergelijken.

En als je een leuke meid ziet met wie je ook gezellig kunt praten (en met wie je misschien wel meer zou willen), zou ik gewoon zoenen wanneer het leuk voelt. Niet te veel denken 'wat als het niks wordt'. Maar er is wel een verschil tussen de eerste de beste meid met interesse 'pakken' en zoenen met een meisje met wie je wel wat zou willen. Ik denk dat (afgaande op jouw reacties hier) dat eerste niet iets voor jou is, maar dat laatste misschien wel.
Ik bedoel dat als ik over 10 jaar nog steeds geen meid gezoend zou hebben dat ik dan van mezelf zou balen.

En ja, dat laatste zou inderdaad beter bij passen. Zolang er maar die connectie is en dat er iets meer zou zijn ipv voor een avond een dronken persoon af te likken... Ik wil mn eerste zoen delen met een meid waar ik dus iets voor voel.. en die ook iets voor mij voelt.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:16
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:12 :
Een van de lesjes die ik zover heb geleerd ja. Ik weet dat het er niet makkelijker op word. Maar ik zou voor mezelf in aanzien dalen als ik dingen zou doen enkel om de gedachte dat ik zogenaamd beter zou zijn ten opzichte van anderen die niet gezoend zouden hebben..
Dat is inderdaad ook absoluut niet de reden om te gaan zoenen. Beter en anders word je er echt niet van.

Maar probeer wel het idee uit je hoofd te zetten dat je wil zoenen met iemand waarbij je een superlange relatie krijgt enz.
Je gaat het dan als zo'n gewichtig iets zien, terwijl het dat niet is.
En wat nou als je iemand tegenkomt, 3 weken lang gezellig kletst en alles en er van overtuigd raakt dat jullie bij elkaar passen. Jullie zoenen en een week later gaat het toch uit. Dan moet niet heel jouw ideaalbeeld wegvallen. Daarom moet je er misschien iets minder gewichtig over doen.
Oud 12-05-2004, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 00:16 :
Dat is inderdaad ook absoluut niet de reden om te gaan zoenen. Beter en anders word je er echt niet van.

Maar probeer wel het idee uit je hoofd te zetten dat je wil zoenen met iemand waarbij je een superlange relatie krijgt enz.
Je gaat het dan als zo'n gewichtig iets zien, terwijl het dat niet is.
En wat nou als je iemand tegenkomt, 3 weken lang gezellig kletst en alles en er van overtuigd raakt dat jullie bij elkaar passen. Jullie zoenen en een week later gaat het toch uit. Dan moet niet heel jouw ideaalbeeld wegvallen. Daarom moet je er misschien iets minder gewichtig over doen.
Zo dacht ik inderdaad vroeger.. enkel zoenen met de vrouw met wie ik mijn leven zou delen, belachelijk dus ik heb me er overheen gezet.

Ik wil dus gewoon mijn eerste zoen delen met een meid voor wie ik iets voel en zij dus ook iets voor mij.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:25
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:21 :
Zo dacht ik inderdaad vroeger.. enkel zoenen met de vrouw met wie ik mijn leven zou delen, belachelijk dus ik heb me er overheen gezet.

Ik wil dus gewoon mijn eerste zoen delen met een meid voor wie ik iets voel en zij dus ook iets voor mij.
oke dan.

en dat laatste kan geen kwaad

En je fotoboek bekijkend ben ik het wel eens met water and fire
Oud 12-05-2004, 23:27
Verwijderd
Ik was zelf ook niet snel met zoenen, ik was negentien. Op een gegeven moment had ik inderdaad ook de instelling dat ik wel zou pakken wat er te pakken viel, gewoon om er maar vanaf te komen. Maar iets hield me toch tegen. Ik heb het toen 'bewaard' voor mijn vriendinnetje (dat ik overigens heel snel daarna kreeg). Dat voelde wel beter, al was het alleen maar omdat ik me bij haar op mijn gemak voelde en niet in de disco hoefde te prutsen onder invloed van alcohol, maar gewoon lekker op haar bed.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:28
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 00:27 :
Ik was zelf ook niet snel met zoenen, ik was negentien. Op een gegeven moment had ik inderdaad ook de instelling dat ik wel zou pakken wat er te pakken viel, gewoon om er maar vanaf te komen. Maar iets hield me toch tegen. Ik heb het toen 'bewaard' voor mijn vriendinnetje (dat ik overigens heel snel daarna kreeg). Dat voelde wel beter, al was het alleen maar omdat ik me bij haar op mijn gemak voelde en niet in de disco hoefde te prutsen onder invloed van alcohol, maar gewoon lekker op haar bed.
En was je daar achteraf blijer mee? Was het het wachten waard?

Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 00:25 :
oke dan.

en dat laatste kan geen kwaad

Misschien stink ik
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:28 :
En was je daar achteraf blijer mee? Was het het wachten waard?
Tsja, dat is moeilijk te bepalen, omdat ik natuurlijk niet weet wat er zou zijn gebeurd als ik wél dat hockeysletje had gepakt op een wild drankfeest. Maar ik ben denk ik wel blij dat ik heb gewacht, ja. Ik had in elk geval niet het gevoel dat ik het deed om er maar vanaf te zijn. Ik vond haar toen ook echt leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:34
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:28 :
Misschien stink ik
hehe, dan begrijp ik het wél
Oud 12-05-2004, 23:43
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-05-2004 @ 00:29 :
Tsja, dat is moeilijk te bepalen, omdat ik natuurlijk niet weet wat er zou zijn gebeurd als ik wél dat hockeysletje had gepakt op een wild drankfeest. Maar ik ben denk ik wel blij dat ik heb gewacht, ja. Ik had in elk geval niet het gevoel dat ik het deed om er maar vanaf te zijn. Ik vond haar toen ook echt leuk.
En heb je daarna toen ook nog meiden gezoend zonder dat ze je vriendin was?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 00:34 :
hehe, dan begrijp ik het wél
wees gerust, gebruik deo, eau de toilette en aftershave
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:48
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 00:25 :
Ook al ben ik een jongen, Dr0_ol, ik moet zeggen dat jij je uiterlijk zeker wel meehebt. Ik begrijp de meiden dan ook niet.

Iemand met de combinatie van jouw uiterlijk én jouw principes/instelling kom je niet vaak tegen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:52
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 13-05-2004 @ 00:48 :
Ook al ben ik een jongen, Dr0_ol, ik moet zeggen dat jij je uiterlijk zeker wel meehebt. Ik begrijp de meiden dan ook niet.

Iemand met de combinatie van jouw uiterlijk én jouw principes/instelling kom je niet vaak tegen.
*Beetje sprakeloos is*
Bedankt

Misschien vinden ze me te ouderwets oid
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:52 :
*Beetje sprakeloos is*
Bedankt

Misschien vinden ze me te ouderwets oid
En toch blijf je 'trouw' aan jezelf en doe je niet mee 'om erbij te horen'. Dat mag ik wel.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 23:57
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 13-05-2004 @ 00:54 :
En toch blijf je 'trouw' aan jezelf en doe je niet mee 'om erbij te horen'. Dat mag ik wel.
Yup.. 2-3 jaar pispaal geweest maar dat hoort er bij. Ik had dit vraagstuk op zich achter me gelegd maar het borrelde weer op. Ben er echter weer uit
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:00
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 00:44 :
wees gerust, gebruik deo, eau de toilette en aftershave

Meeten?
Oud 13-05-2004, 00:02
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 01:00 :

Meeten?
Doén, Dr0_ol! Oudere vrouw!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:03
Verwijderd
Volgens mij had madame een vriend
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:04
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 01:03 :
Volgens mij had madame een vriend
'had' is het juiste woord
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 01:04 :
'had' is het juiste woord
Ow.. sorry
Met citaat reageren
Balance
Balance is offline
Citaat:
MarkB schreef op 13-05-2004 @ 01:02 :
Doén, Dr0_ol! Oudere vrouw!
haha, ik dacht altijd dat jongens het liefst een jonger meisje wilden?
Oud 13-05-2004, 00:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 01:04 :
Ow.. sorry
die '' is compleet overbodig. Die sorry eigenlijk ook..

Oud 13-05-2004, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 01:05 :
die '' is compleet overbodig. Die sorry eigenlijk ook..

Ow.. ok

Wanneer heb je tijd?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:06
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 01:04 :
haha, ik dacht altijd dat jongens het liefst een jonger meisje wilden?
Maar mijn pa zegt altijd: "Op een oude fiets moet je het leren". Dusss....
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:11
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 13-05-2004 @ 01:06 :
Maar mijn pa zegt altijd: "Op een oude fiets moet je het leren". Dusss....
Het scheelt een jaartje
Maar in ervaring volgens mij in verhouding wel een oude fiets
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:13
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 01:11 :
Het scheelt een jaartje
Maar in ervaring volgens mij in verhouding wel een oude fiets
haha
maar of ik het nou positief op moet vatten...

Psych-meeting?
Oud 13-05-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 01:13 :
haha
maar of ik het nou positief op moet vatten...

Psych-meeting?
Daar heeft men mij zeker wel geholpen
Maar wanneer is dat nou? Utrecht moet lukken. Zou mn eerste meeting wezen

edit: dat is niet negatief of positief bedoeld

Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 00:20.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 01:17 :
Daar heeft men mij zeker wel geholpen
Maar wanneer is dat nou? Utrecht moet lukken. Zou mn eerste meeting wezen
5 juni
ook mijn eerste meeting overigens
Oud 13-05-2004, 00:22
Verwijderd
De dag na mn examengala
Moet op zich lukken. Ik ga misschien ook nog gewoon
Maar wat gebeurd er allemaal op zo'n meeting dan?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:27
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 01:22 :
De dag na mn examengala
Moet op zich lukken. Ik ga misschien ook nog gewoon
Maar wat gebeurd er allemaal op zo'n meeting dan?
dat is aan de mensen die komen op dagen.
waarschijnlijk gewoon een terrasje pakken (of ergens anders gaan zitten) en veel kletsen.
Er worden van te voren niet echt veel afspraken gemaakt over wat te doen.
Oud 13-05-2004, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 01:27 :
dat is aan de mensen die komen op dagen.
waarschijnlijk gewoon een terrasje pakken (of ergens anders gaan zitten) en veel kletsen.
Er worden van te voren niet echt veel afspraken gemaakt over wat te doen.
Moet je je ergens opgeven oid?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 00:31
Balance
Balance is offline
http://forum.scholieren.com/meeting/...ing.php?id=132

Maar we zijn echt te offtopic bezig (en dat voor een fb )
Moet sowieso toch gaan slapen: morgen vroeg op.
Zie je op de meeting
Oud 13-05-2004, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 13-05-2004 @ 01:31 :
http://forum.scholieren.com/meeting/...ing.php?id=132

Maar we zijn echt te offtopic bezig (en dat voor een fb )
Moet sowieso toch gaan slapen: morgen vroeg op.
Zie je op de meeting

Ok truste
en wie weet
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 08:31
Mu
Mu is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 10-05-2004 @ 21:30 :
woehoe!!! zullen we ze koppelen??
Ja
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 10:15
Glamour_Maai
Glamour_Maai is offline
Ik veronderstel dat mn schoolnaam niet meer nodig is .
Oud 13-05-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Glamour_Maai schreef op 13-05-2004 @ 11:15 :
Ik veronderstel dat mn schoolnaam niet meer nodig is .
Hahahaha. Ik denk niet dat ze dat op ogen heeft
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:54
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 13:52 :
Hahahaha. Ik denk niet dat ze dat op ogen heeft
nou... jij kon toch niet zo goed hints opvangen? of wat zei je nou...
Oud 13-05-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Myuki schreef op 13-05-2004 @ 13:54 :
nou... jij kon toch niet zo goed hints opvangen? of wat zei je nou...
Maar ze kent me nauwlijks
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:02
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 13-05-2004 @ 13:56 :
Maar ze kent me nauwlijks
she knows how you look... en dat je lekker ruikt

Ik vind trouwens dat jij wel een heel erge gently fucker bent (joah kdoe dr wat tenacious D tussen) ... Niks mis mee om alleen te zoenen met mensen die je echt leuk vindt (doe ikke ook) alleen ik zou dr niet een big deal van maken...

Je kan ook met iemand zoenen die je gewoon leuk vindt en daarna er achter komen dat diegen nog leuker is dan je had gedacht met als gevolg... >> echte liefde (zo heb ik t gedaan)
Reageren

Regels voor berichten