|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je ooit in Turkije geweest..?? | |||
Ja, en ik wil nog wel een keer gaan! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
84 | 38.18% |
Ja, en dat was gelijk ook de laatste keer! |
21 | 9.55% |
Nee, maar ik wil er wel een keer heen! |
75 | 34.09% |
Nee, en ik wil er ook niet heen gaan! |
40 | 18.18% |
Aantal stemmers: 220. Je mag niet stemmen in deze poll |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() Alanya dan he ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maarem, die thee kan je hier ook gewoon bij een Turks winkeltje kopen, dus daarvoor hoef ik niet weer terug naar Turkije.
||
Citaat:
Aah niet eerlijk dat jij in Konya bent geweest ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb dus op optie 2 gestemd. ![]() Het was wel lekker weer. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Ik ben een paar jaar voor het eerst naar Turkije geweest, in Alanya. Was wel super enzo maar het was wel kut met de hotels.
We kwamen nl daaraan en toen was er bij ons maatschappij ofzo aangegeven dat we in een totáál andere appartement zaten. Nou toen natuurlijk gezegd van ja hallo daar betalen we niet voor en wat een slechte service. Dus naar onze eigen appartement geweest, zat dat vol ![]() Dus moesten we weer in een ánder appartement. En dat was gewoon smerig hoor, we hadden geen uitzicht, alles was oud en ons uitzicht was een soort stinkende 'kas' waar ze iets aan het telen waren. Na een paar dagen wel weer terug gekund in ons appartement (Hacibay ofzo heette dat geloof ik) en dat was dan wel weer fijn. Maar het waren maar 8 dagen dusja. Na Alanya ben ik 15 dagen in Marmaris geweest --> Appartement Sor. Nou dat was echt zo slecht en vies. We moesten zelfs zelf wc-papier gaan jatten bij restaurants enzo ![]() Voordeel was wel dat we midden in het centrum en dicht bij het strand zaten. én we zaten met ons balkon recht boven een kroeg waar super veel engelsen kwamen en dat was wel lachen wat die allemaal uitkramen en doen etc. Maja. Wat wel irritant is dit: Hello my friend! Dat hebben wij écht bij ieder winkeltje/restaurantje enzovoort gehoord. Ik weet niet hoe dat nu is maar was toen zo erg.. En als ik dan ging zitten; 'Hello Dutch Girl, beautiful eyes!' En dat was dan ook het enigste engels wat ze konden. En ik zou heel graag weer willen maar dat zit er dit jaar niet in ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja, Oost-Turkije is fantastisch, vooral de buurt rond Van. Moet zowat het mooiste landschap van de hele regio zijn: heuvels, bergen, lavendelvelden en hier en daar wat tanks en schietende Peshmerga die omwille van hun propaganda ook nog eens erg vriendelijk zijn. Kzou graag eens het noorden willen bezoeken.
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Huiselijk geweld vaak door allochtone mannen Mr.Hypert€xt | 100 | 24-02-2005 14:51 | |
Turkije rijp voor onderhandelingen ^ | 129 | 26-10-2004 21:47 | |
Islamitische cultuur gevaarlijk? jeas | 53 | 18-03-2004 16:19 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
blind date BOEKVERSLAG wolfgang | 6 | 03-06-2003 11:57 | |
De Kantine |
Hotel Kont miro | 62 | 07-05-2003 17:04 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een turks meisje Lose Yourself | 67 | 24-03-2003 21:15 |