Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Bekijk resultaten poll: Is een piercing laten zetten (in een goede piercingshop) hetzelfde als zelfminking???
Ja 18 15.52%
Nee 96 82.76%
Geen mening 2 1.72%
Aantal stemmers: 116. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2004, 00:59
ofniet
ofniet is offline
bull...
Oud 22-05-2004, 16:08
toetjemona
toetjemona is offline
Ik vind het geen zelfverminking. Het is versiering zolang het een beetje toonbaar blijft. Ik vind piercings in het gezicht (neus, lip, wenkbrauw, kin, enz.) persoonlijk niet mooi. Maar de tongpiercing die ik dan zelf wel heb vind ik wel mooi. Het moet overigens (naar mijn mening) wel beschaafd blijven. Niet ermee te koop lopen. De voorgenoemde piercings in het gezicht kunnen mooi zijn, maar het moet ook bij de persoon passen. Een klein steentje vind ik dan ook weer een ander verhaal dan een grote ring. Het gaatje van de piercing zelf vind ik ook zeker geen verminking want het groeit weer dicht. Ik vind dat het eerder verminking is als je er allerlei grote ringen in gaat hangen, dat is gewoon zonde.

Dan heb ik nog even een klein vraagje voor de mensen hier, kheb nu een tongpiercing maar die gaat er met kerst uit. Nu denk ik er al een tijdje over om dan een tepelpiercing te laten zetten. Juist omdat het zo persoonlijk is en het niet gelijk zichtbaar is. Maar ik weet niet hoe oud je ervoor moet zijn en of je daarna eventueel nog borstvoeding kunt geven. Ik weet namelijk niet of ik later nog kinderen zou willen. Ik hoop dat iemand hier iets vanaf weet, alvast bedankt!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten