Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar wat me opvalt is dat het aandeel lelijke mensen juist onder het voortplantende deel van de bevolking zo groot is. Ik doel hiermee vooral op huisvrouwen met een gezinnetje. Meestal hebben ze ook een lelijke man, dus eigenlijk is er voor iedereen hoop, mits je genoegen neemt met ehh... minder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Daar zeg je wat; verzorgd! Tuurlijk is het fijn als je vrienden er verzorgd uitzien, maar het zou voor mij echt niks uitmaken als ze 'lelijk' zijn. Hoewel ik lelijk niet echt een gepast woord vind. Na een tijdje zie je meestal niet eens meer dat die persoon niet zo knap is. Citaat:
Om heel eerlijk te zijn; het zou me helemaal niks uitmaken, echt niet. Als die gene er nou smerig uitziet wordt het wat anders ![]() Misschien zou ik júist naast een 'lelijk' iemand zitten. Bij een knap iemand zou ik me alleen maar onzeker voelen denk ik. Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic: BOEIIIEEE ga je over iets zinnigs druk maken sjeez |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik vind dat mensen niet moeten zeiken, maar gewoon zichzelf accepteren en neuken wat er te neuken valt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God. Iqra | 94 | 30-07-2003 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
het stelt niet veel voor, maar hier één van mijn verhalen kissssssss | 4 | 13-04-2003 18:44 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
Liefde & Relatie |
knap zijn =====> makkelijker iemand krijgen Bus_Gemist | 51 | 22-03-2002 14:00 |