|
|
||
|
Citaat:
gay, definately!
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik vond haar performance erg cool, en al helemaal als je je bedenkt dat ze 46 is, kinderen etc. Af en toe zat ze er met zingen wel een x naast, maar niet storend, voor het overgrote deel vond ik dat ze prima zong! En dan die hele show er om heen, prachtig! Veel dansers, tapdansers, breakdancers, weetikveelwat eromheen. Grote, duidelijke schermen met mooie, soms ook wel schokkende beelden. Lekker geluid, en 30.000 man om je heen die het net zo geweldig vinden - de sfeer was geweldig vond ik! Wel jammer was dat ik voor € 90,- toch nog best ver van haar vandaan zat, maar ja - ze was er eindelijk weer eens, na 14 jaar! Into the Groove was heel cool, met doedelzakken en trommelaars eromheen, Music was helemaal een geweldige show en toen ze John Lennon's 'Imagine' zong werd de zaal er echt even stil van, in de zin van: juist, we mollen de wereld. (Ik vind Lennon's eigen versie trouwens wel mooier, maar dat terzijde).En al die klassiekers hé, en dan maar meezingen met z'n allen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat tweede: had ze maar op de woensdag moeten gaan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd