![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik word ook moe van de hoog-laag discussie, maar goed, daar zijn ook andere redenen voor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ontdekte trouwens een schandelijke fout in mijn post: "...ik er een beetje moe van wordT." ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Twisten over smaak heeft daar weinig mee te maken - dat duidt op wat ik goed of slecht vind. Het proberen te definiëren van wat een film goed maakt, maakt het beoordelen los van wat ik vind en probeert vast te stellen aan welke criteria een film moet voldoen wil het een 'goede' film zijn. Die criteria kunnen op allerlei vlakken zijn, zoals aspecten van de film zelf, hoe mensen in de filmwereld daar over denken et cet. Dat noem ik een zinvolle bezigheid. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is dus simpelweg geen definitie te vinden voor een goede of slechte film omdat het allemaal subjectieve beoordelingen zijn. Overigens kun je er dan wel over gaan discussiëren, maar daar schiet je dus niks mee op (behalve dan tijd doden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Kopen kopen kopen die DVDs. DanielC | 500 | 02-11-2008 17:06 | |
Drugs & Alcohol |
IZSADC-topic en nu fatsoenlijk Verwijderd | 500 | 16-01-2006 22:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pim Fortuyn grootste Nederlander Mawopma XIV | 294 | 01-12-2004 13:14 | |
Drugs & Alcohol |
Flippen! Junkfood Junkie | 18 | 11-06-2002 13:19 | |
ARTistiek |
Lichtpunt in mijn leven Junkfood Junkie | 21 | 11-03-2002 11:57 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
er heeft toch wel iemand romeo en julliet gezien?!?!? knuffeltje16 | 3 | 31-05-2001 18:42 |