![]() |
||
Citaat:
en ik denk dat het vertrouwen weg is, ik zou het niet vol kunnen houden denk ik. veel succes, maar mijn advies is hou er mee op (hoe moeilijk het ook is!)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat dat betreft ben ik het helemaal met Chimera eens. Ik bedoel, wat is je relatie waard als je niet bereid bent er voor te vechten? Natuurlijk is zoiets een klotestreek en ik weet ook niet of ik de relatie nog vol zou kunnen houden, maar direct allemaal gillen 'dumpen!' vind ik echt overdreven. Wanneer je een manier kunt vinden om dit obstakel te overwinnen en samen weer gelukkig kunt worden ben je uiteindelijk toch het beste af, of niet dan? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou alleen flinke tijd kwaad op hem zijn dat hij het heeft achtergehouden, maar aan de andere kant ook niet omdat ik als ik het toen geweten had het toen uitgemaakt zou hebben en ik deze relatie toch echt niet kwijt wil. Maar ik denk niet dat ik nu nog gigantisch gekwetst zou zijn over vreemdgaan van zo lang geleden. Ik zou het jammer vinden erachter gekomen te zijn. Ik had het dan liever niet geweten, maar ik zou denk ik proberen het te zien als iets van voor mijn tijd. Misschien raar dat ik zo denk, maar ik kan me echt niet voorstellen het nu uit te maken met mijn vriend omdat hij zo lang geleden is vreemdgegaan. Als hij ooit nog zoiets zou flikken of voor me achter zou houden zou het wel direct uit zijn, want dan is hij gewoon niet te vertrouwen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zijn ex, tja. Ik weet gewoon dat hij in het begin van onze relatie nog erg veel bezig was met zijn ex en mij nog heel erg op afstand hield. Dit is nu totaal anders. Ik voel nu gewoon dat zijn focus echt op mij ligt, wat toen nog niet zo was, ook niet van mijn kant. Ik weet dat hij vlak voor hij met mij kreeg nog met zijn ex gezoend heeft en ook nog met haar naar bed is geweest nadat het uit was tussen hun. Wanneer dat dan nog eens gebeurd zou zijn in de eerste paar weekjes dat wij iets hadden zou ik hem er wel een gigantisch lul om vinden, maar niet de relatie opgeven. In die eerste drie weken stelde die relatie gewoon nog zo weinig voor in het woord relatie. Ik vind dat gewoon niet toepasselijk op onze relatie nu, want dat is iets totaal anders. Ik keur het niet goed, maar ik ga mijn relatie er niet voor opgeven! Dan ben ik veel slechter af! Ik zou het echt 1000x erger vinden wanneer hij nu vreemd zou gaan. Dan zou mijn hart echt gebroken zijn. |
![]() |
||
Citaat:
on topic: ik snap wel hoe jij het ziet, maar ik heb toch nog steeds zoiets van als je een keer vreemd gaat, al is het in het begin, dan is een heel groot deel van me vertrouwen weg. ik weet dan niet of eht daar na niet nog een keer gebeurd is. maar goed, het is inderdaad erger als iemand het later in de relatie doet, maar ik zou het alsnog ontzettend moeilijk vinden en moeilijk te vergeven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had er ook niet echt last van hoor, ik merkte het wel maar het was niet heel nadelig voor mij. Ik had er wel het vertrouwen in dat hij haar niet nog steeds wou o.i.d. maar gewoon echt voor mij ging. ontopic: Misschien dat ik nu ook wel te 'stoer' doe hoor. Ik bedoel, als het daadwerkelijk zou gebeuren zou ik het misschien wel veel erger vinden dan ik nu denk. Maar goed, ik kan niet meer doen dan me indenken in de situatie. Ik weet in ieder geval dat ik laaiend zou zijn, maar denk dat het wel weer goed zou komen. Er zijn ook wel al wat dingen gebeurd waardoor ik daarin ook gehard ben hoor. Maar dat ga ik niet in deze topic bespreken. Als het je interesseert wil ik het je wel pmen en anders doet het er niet toe ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vriend nog steeds terug Fay | 49 | 05-04-2005 09:20 | |
Liefde & Relatie |
moeilijke vriend Lijnie | 29 | 19-02-2005 17:57 | |
Drugs & Alcohol |
als je 1 a 2 wietjes hebt gerookt,kan je dan nog wel dingen weten?[belangrijkedingen] devilcat | 23 | 14-05-2004 10:42 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
[vervelende ex] willow-star | 22 | 11-03-2004 14:27 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan en vergeven.... vampire_esje | 2 | 07-02-2003 16:35 |