Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ja....waarom een lul? stel dat hij ook echt verliefd is op mij, stel dat hij ook thuis constant denkt van 'wat moet ik nou''stel dat hij zich ook schuldig voelt als ze vrouw belt, stel dat hij zich echt aangetrokken tot mij voelt en zich echt voor mij interseert. wat dan? is t dan nog ene lul? stel dat dit alles zo is, dan kan hij toch onmogelijk dit meteen aan zijn vrouw melden waar hij van houdt? Of het aan mij vertellen gaat ook niet aangezien het 'maar' verliefdheid is. maar toch begrijp ik wat je bedoelt, dat hij t toch doet. Hij hoeft t niet te zeggen, niet tegen ze vrouw, niet tegen mij, maar jij vind dat hij t recht niet heeft op deze manier met mij om te gaan zolang hij getrouwd is. En je hebt gelijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja heb je wel gelijk in. Maar wat ik eerder heb gezegd in dit topic is dat eerst helemaal niet verliefd op hem was, maar me juist steeds meer aangetrokken tot hem ging voelen doordat ik het idee had dat hij iets voor mij voelde. en doordat hij bepaald gedrag vertoonde. Pas nu, sinds deze week misschien pas 2 dagen ben ik eht bezig verliefd te worden. voor die tijd vond ik hem gewoon leuk, maar doordat hij zich zo gedroeg en ik dat voelde, gewoon dat gevoel dat hij mij leuk vond, werd ik ook verliefd op hem. en dat kan je geloven of niet, maar zo is echt hoe t zit.
||
![]() |
Citaat:
dus wat ik bedoel is dat ik voor die tijd, voor mijn verliefdheid al t gevoel had dat hij mij meer dan leuk vond. Dus toen dacht ik nog helder van ik vond hem 'gewoon een leuke collega'. toen werd t 'de collega die mij volgens mij wel ziet zitten' en toen voelde ik nog niks voor hem, merkte alleen steeds meer aan hem. toen wer t 'de collega die wel errug veel contact zoekt' en toen begon ik wat te voelen, en nu is t 'mijn collega en ik'.....zucht....maar zo zit t wel. Ik voelde die zekerheid van 'hij voelt iets voor mij' al een hele tijd voor ik wat voor hem voelde.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
ja nee ik snap je nu ![]() stel jij vind iemand gewoon aardig, meer niet gewoon leuk meer niet. En diegene vertoont constant t gedrag wat ik in al mijn posts beschreef. Dus lichamelijk contackt zoeken, aanraking, bepaalde blikken, opmerkingen, et. etc. alles wat ik zojuist beschreven hebben in dit hele topic. En jij vind die gene op dat moment alleen nog maar gewoon leuk. dan ga jij je toch ook afvragen in het begin 'shit he waar is die nou mee bezig? ziet me zeker wel zitten' en als dat zo met de dag erger wordt, en steeds meer en meer terwijl je zelf in het begin nog niks terugdoet. Dus je eerst nog wel afstand houdt, door niet op aanrakingen etc te reageren. En diegene gaat maar door en door dan denk je toch ook op een gegeven moment 'ja nu weet ik zeker hoor dat ie wat wil!' en dan hoef je zelf nog niet eens wat voor diegen te voelen. Ja natuurlijk, nu vind ik m leuk, hij hoeft alleen maar te lachen en tis voor mij alweer een bevestiging van 'oh hij vind me lief!'. maar toen in die tijd, vond ik hem niet bijzonder of wat dan ook. Alleen aardig, en hij vertoonde dit gedrag, snap je? snap je dus dat ik bedoel dat ik daarom mim of meer zeker weet dat hij echt iets voor mij voelt. het lag niet aan mij, omdat ik gewoon normaal nadacht omdat ik niks bijzonders voor hem voelde, en dus ook niet dingen wou zien, wou horen of wou voelen. Ik was gewoon heel normaal, hij deed zo, hij gedroeg zich zo, en dat maakt mij zo zeker. snap je?
||
![]() |
Citaat:
ik wil gewoon graag weten van hem zelf wat ie nou echt voelt, maar dat zal ie denk ik nooit zeggen uit zichzelf tenzij ik er zelf over begin. Maar het maakt me bang, ook dat alles wat jullie zeggen gewoon waar is, behalve dan dat ik voel dat zijn gevoelens wel echt zijn. Maar dat neemt niet weg dat t fout is wat hij doet want ja, hij heeft thuis kinderen en een vrouw die heel veel van hem houdne, en als t goed is hij ook van hun. ik kan er niks mee, ik weet niet wat ik moet doen, een vriendin van mij zegt constant 'Je moet gewoon afwachten, je zit t vanzelf wel' maar ja, als je om iemand geeft wil je niet afwachten. Ik kan t echt niet beschrijven, de eerste dag dat ik hem zag vond ik hem echt niet bijzonder. En nu is hij nog steeds niet superlekker of onwijs knap. Het is meer het idee dat ik hem wil vasthouden, knufffelen en hem lief vind. Ik fantaseer ook nog steeds niet over seks of zoenen met hem, terwijl dat toch meestal wel t geval is als je verliefd bent. ik weet dus echt niet wat ik meot doen, ja afstand nemen. Is silm, maar tegelijkertijd is dit allemaal leuk en spannend. Maar goed dat vind hij ook. Ik denk als ik dit ter sprak zou brengen hij er wel van zou schrikken, want stel dat een spelletje is dan voelt hij zich betrapt. stel dat t echt is dan weet zowel hij als ik niet wat we ermee moeten, dan is werksfeer totaal anders als eerst en zal t nooit meer worden zoals t nu is. En dat wil ik ook niet. En ik zou ook bij god niet weten hoe ik hem zou moeten vragen of hij iets voor mij voelt...
||
![]() |
Citaat:
en als je het hem perse wilt vragen....doe het dan nadat je klaar bent met werken. Vraag gewoon of hij even tijd heeft om te praten en zeg dan gewoon dat je het erg leuk met hem vind enzo, maar je het idee hebt dat het misschien te ver gaat bijvoorbeeld (ook al denk je dat misschien niet, je dekt jezelf hier wel mee in, door niet direct jouw gevoelens bloot te geven). Dan zal hij bijna gegarandeerd wel een duidelijk antwoord geven. Laatst gewijzigd op 16-07-2004 om 13:03. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontslag....ik zou dat nooit kunnen tenzij hij mij ontslaat waar ik ook zoooo bang voor ben. Waarom zou t voor mij niet goed aflopen als ik er zou blijven werken? nee! ik moet er niet aandenken! los van t feit dat ik hem leuk vind, het werk wat ik daar doe ik super en ik vind het onwijs gezellig, ja ook met hem, maar ik kan ook zooo lachen met me andere collega, we zijn een heel leuk team en ik ben er vanaf de opening bij geweest. nee ik wil daar niet weg, los van t feit dat ik hem leuk vind. ik ben zo bang dat hij mij gaat ontslaan, en ik wil zelf geen ontslag nemen. ik zou er toch gewoon kunnen blijven werken....en ja ik ben meer waard dan dat.... ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja je hebt gelijk. Alleen op dit moment is de werksituatie niet ongemakkelijk maar voor beide eigenlijk gewoon heel fijn. Ik merk gewoon dat we t beide prettig vinden om elkaar weer te zien en met elkaar te werken. Pas wanneer er over gesproken is wordt t denk moeilijk, of ik dat ooit ga doen......
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Begrijp dan, ik ben min of meer verliefd op hem en voel me ontzettend prettig bij hem. Ik kan het niet 'laten varen' of doe alsof me neus bloedt. Daarom post ik hier omdat ik bij god niet meer weet wat ik moet doen, het word me teveel. De 1 zegt 'ja het is voor hem 1 groot spel' en een ander zegt weer 'Hij voelt echt iets voor je maar weet dat t niet kan'. tja, er is maar 1 manier om erachter te komen hoe het echt zit, maar om het nou echt te gaan vragen...nee dat durf ik niet. Ik zit er echt mee, ben door de war.
||
![]() |
Citaat:
ja babbelen......het ligt niet zo gemakkelijk maar ik weet wel dat als ik zou willen praten dat dit ook zou gebeuren en ook wel heel relax aangezien we ook heel goed kunnen praten. maar vandaag was t ook zo erg op een gegeven moment. Seksopmerkingen en flirterig gedrag en op een gegeven moment dacht ik echt 'damn wat doe je, je vrouw zit thuis met je kids!' en toch......het is leuk, spannend, bevredigend en buitengewoon gezellig. Maar ik weet dat t niet kan en aan de andere kant geniet ik ervan, en dat is bij hem precies zo, dat weet ik gewoon. Hij weet ook van 'Dit kan niet me vrouw zit thuis' maar hij denkt waarschijnijk ook 'leuk dit, beetje spanning, opwinding op het werk voor tussendoor, haar beetje gek maken' maar soms denk ik van, hij denkt vast 'Ik ben ook verliefd op haar, wat voelt zij toch voor mij?' Diep van binnen hoop ik dat hij hetzelfde voelt voor mij en zich net zo hard afvraagt wat ik voor hem voel als ik mij dat afvraag over hem. soms vrees ik dat t helemaal niet zo is, maar dan doet hij weer wat dan denk ik 'Zie je, het is geen spelletje voor je, je voelt echt iets voor me'. wat moet ik? wat kan ik?.......ik ben radeloos.... ![]()
||
Citaat:
Maarrrrrr ik denk dat je gewoon knopen door moet hakken. OF actie ondernemen (en de gevolgen aanvaarden) OF hiermee doorgaan en kijken waar het schip strand. (maar dus wel met onzekere gevoelens doorlopen). Een tussenweg is er volgens mij niet.
||
![]() |
Citaat:
je hebt gelijk, en ieder hier. Ik ga nu op vakantie dus zie hem een maand niet. Vandaag was de laatste werkdag en het was weer errug gezellig, moet wel zeggen dat t steeds erger en erger word. na sluitingstijd gaf hij me nog een supermassage en bracht me nog ff weg op de fiets. We namen afscheid met 3 kussen en hij zei dat ik kaartje moest sturen. dit is vreselijk.....ik wil gewoon niet omdat ik hem dan niet zie, wat errug dit ![]() ik ga nu lekker op vakantie en na de vakantie begin ik voor mijn gevoel 'opnieuw'. Ik zal natuurlijk nog verliefd op hem zijn, maar ik zal afstandelijekr doen en minder aanraken, want handtastelijk zijn we beide zeker. Niet zozeer op intieme plaatsen hoor, dat juist minder, maar constant bij elkaars armen en handen. Ik hoop dat t dan minder wordt. zo niet en blijf ik echt onwijs verliefd op hem, en blijf ik in de indruk houden dat dit wederzijds is, dan zal ik erover gaan praten met hem. en ja misschien zegt ie wel 'hoe kom je hier allemaal bij? ik voel niks voor jou, vind je hele leuke meid maar verder niks' maar ik denk eerder dat hij zal zeggen 'ja het is supermoelijk want ik ben getrouwd maar ik ben ook verliefd op jou' omdt alles wat hij doet is gewoon net dat beetje meer dan wat je zou doen als je met iemand zou spelen......ik voel dat, en nee het is nie wat ik wil voelen, maar ik voel t gewoon. ik ben zo blij en tegelijkertijd zo verdrietig als ik bij hem in de buurt ben......en dan komt ze vrouw weer langs en dan voel ik me zo kut..... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Verlegen en toch manager kunnen worden? Verwijderd | 5 | 02-05-2011 09:54 | |
Werk, Geld & Recht |
[Arbeidsrecht] Kan mijn baas me verplichten om te komen werken? Verwijderd | 9 | 18-05-2008 01:16 | |
Werk, Geld & Recht |
Advies gevraagd: Ik mijn baas vervangen? Sasjeliefff | 22 | 27-01-2006 21:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Baasje Ieke | 0 | 18-02-2004 21:38 | |
Verhalen & Gedichten |
regelement (heb ik geschreven als ik mijn paard een spuitje moets laten geven) 2 good 4 You | 0 | 10-02-2002 17:15 |